A ne... Meni tudi ni jasno, zakaj nekateri dajejo manjse feltne pozimi, potem pa jamrajo, da je avto grd in da se slabse pelje... Je treba sparat, pa naj bo kar bo ...
Simpl. Ob nakupu nove se za še ene 19" felge nisem upal pogajat, 17" sem pa iztržil
Točno tako kot @TiEn piše, js že sanjam o letnih, na telih zimskih 17" balonarjih mi vsake tolko slabo pride kak je avto čigumast Vsakič se mi zdi, da je nekaj narobe z volansko gredjo, potem pa se spomnim, da se vozim na 17-ah.
Aja ... poraba, ja o tej pa ni za pisat, pa ne zato ker je visoka/nizka, ampak ker nismo v pravi niti
Zdaj pa resno, a ma še kdo v problem s temi AC omejitvami, o tem se pogovarjamo vsako leto in vsi posodabljamo, a so se že komu zbrisale? Problematični so Vransko, Sl. Konjice pa za Brezovico nisem ziher.
@Boss tako je, dve leti ali več, pol pa updatama. Js ne vem, če sem v teh treh letih našel kako posodobitev med potovanji. AC postaje mi še zmera štepa in se dere ko zmešana na Vranskem, kako si dovolim furat 300% hitreje kot je dovoljeno
Tole je dokaj jasno napisano. Smo se ravno zadnjič v službi "zabavali" s temi datumi in nedoslednostjo. Nekje je recimo pisalo, da je treba opraviti plačilo do 15. decembra. Matematično gledano to pomeni, da moraš najkasneje plačati 14. decembra. Pač velja besedica DO in pri matematiki je to povsem jasno. Nekateri pravijo, da veljajo plačila tudi 15. decembra.
Take stvari mora pisec navodil/besedila rešiti tako, da so nedvoumna. Recimo napiše, da se plača najkasneje »do VKLJUČNO 15. decembra« in je stvar rešena.
Zame je datumsko od-do zmeraj vključno z navedeno številko. Sicer pa gledaš na tole malo narobe, če praviš da DO jasno določa, potem tudi OD jasno določa, kar pomeni da bi moralo veljati naslednji dan od navedenega, po tej logiki. Pa vsi vemo, da nikoli ni tako in OD velja že od navedenega datuma. Zato tudi DO zmeraj velja z navedenim datumom.
Je blo podobno pri meni, sm pa tako dolgo iskal, da sm najdu vsaj testno CX-5 z G194 motorjem in podobno kot pri tebi, ko sem jo probal ni bilo več dileme. Hočem G194 mazdo 6
Imam splošno vprašanje, ki nekako velja verjetno za vsa vozila. Mogoče je kakšna razlika med bencinarjem-dizlom, ali pa tudi ne. Se slabo spoznam, zato vprašam tukaj.
Večkrat sem slišal, da je avto lahko "zaspan". Da premalo dinamična vožnja (nizki pospeški, nizki obrati) ni dobra za motor. Zanima me, kaj so neka splošna priporočila. Imam bencinarja, Mazdo 3. Sam sem tak, da precej gledam na porabo, ampak mi je pomembno, da tudi skrbim za svoj avto. Moj način vožnje je takšen, da z vidika porabe hitro pospešujem in ne nabijam visokih obratov, nekako do 3000. Na koliko obratih vi prestavite v višjo? Je smiselno z vidika skrbi za avto nabijat obrate na 4k? 5k? 6k? Če ja - kako pogosto? Vsako vožnjo? 1X na teden/mesec? Če je pomembno - v kateri prestavi?
Imam pa še dve vprašanji. Je smiselno pri spustih s strmejših klancev prestaviti v nižjo prestavo, da "mašina" bremza in s tem zavoram prihranimo delo?
In pa še en primer: Ko npr. v naselju pri vožnji z 50km/h v 4. prestavi moramo ustaviti, npr. zaradi rdeče luči... Je slaba praksa, če prestavimo v ler (prosti tek)? Je najbolj optimalno, da raje iz 4. prestavimo v 1. in nato, ko mirujemo v ler, ali lahko že kaj prej?
Dobrodošel. Vidim, da je naša parta spet razvila standardno debato kot v vsaki niti, a nič ne de, upam da še nisi zbežal in si vseeno nekaj izvedel
Nekaj jih je omenilo zmerno, temu se sam pridružujem. Definitivno se ne bat meje 3k, ko je motor topel se ne bat "potelovadit" z njim.
Sam podobno kot @NevLado nimam vožnje, da se motor nebi vrtel čez 3k je pa to pri avtomatiku veliko "lažje" dosežit ker že pri polovici plina prestavlja navzdol.
Tole kar @Shrek opisuje, je dejansko problem, in se vsem zaslepenim šoferjem opravičujem. Tisti, ki imajo strešne luči jih samo malo prižgejo in je problem rešen, če jih pa nimaš je pa sranje. Js ko opazim ta problem, ponavadi izklopim dolge in potem dam nazaj, ko tovornjak gre mimo, kljub temu da imam avtomatiko vklopljeno.
Na AC daš na ročno in je problem rešen, glede tovornih vozil in @Shreka mislim... 😉
To bi delal tudi jaz, ampak imam preklopljeno na avtomatiko zaradi enega bistvenega razloga:
Če imaš vklopljene auto dolge luči se celi žarometi "prenastavijo" in s kratkimi svetijo malo višje tudi, ko ima dolge ugasnjene in to je na AC zame zelo pomembno, kar pač šibaš z večjo hitrostjo kot drugje.
Sm kmet an s hribu dama an vs prou občudujem. Kako lahko dobite avto za cel dan na preizkušnjo. Jaz nisem mogel avta niti v salonu videti, kaj šele, da bi vsaj v salonu lahko sedel vanj. Da bi pa dobil BTjko za cel dan na test - ma niti v sanjah! No, mogoče je zdaj drugače, a pred trinajstimi leti ni bilo možno avta videti v živo, dokler ti ga niso pripeljali in pripravili za prodajo. Izbirali se je zgolj in samo po katalogu...
Čakaj to je pa tako kot pri ultra premijskih avtih. Po tem takem je tvoja BTjka bolj premijska kot alexova cx30
Danes zopet nič, je pa bila točno pred tednom dni na rednem servisu. Olje, filter, zračni filter, kabinski filter. V kabini je bilo kot v bolnici: vse razkuženo, mašina je pa zelo vesela novega zračnega filtra, star je bil res že za izvoz.
Samo vozite se z X motorji, js bi vam privoscil se manjso porabo, samo da cimprej naredita 200k km, da bomo govorili ali je motor dober ali ne. Da bom vedel ali zamenjati 2.5 za 3 litre al ne 😛
To kolko pije dokler je v meji normale je zame gladko vseeno. Ne vem pa kje ta meja normale pri porabi je xD
No js mam že z njimi okoli 30k narjeno kot @Boss in pač ja, dež je dež nikoli ne pretiravam v vožnji in se ne zanašam na gume, vem pa da niso med boljšimi. Ker že prvo leto, ko sem bil na intenzivni varni vožnji, sem imel povprečen rezultat oz. slab z njimi. Nisem pa še na tej mazdi mel drugih, da bi vedel, če so katere druge boljše Drugo leto se bom odločal spomladi al jih še dam nazaj al ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ka je že kdo pomislu, da je mogoče član tega foruma?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani