Se res čudim da ene luzerje gledaš in misliš,da so neki vozniki in podcenjuješ npr mene in še koga..... Ponavadi ti zelo veliko daš na "uradne podatke",zakaj tudi tu ne primerjaš svoj avto z mojim do 100km/h....🤔😉
Aja,pa baje navora imaš ohoho veliko pa ti v tem primeru nič ne pomaga😊
Ja seveda, vidva sta profesionalna dirkača, sem pozabil in se oproščam. Drugača pa ti si začel z nekimi forami o dveh sekundah. Tudi če vzamem Alexovo razlago, da je bil 10 metrov zadi na koncu je to v času le 0,4 sekunde. Ne trdim, da je 150KM hitrejši od 186KM, sigurno pa ni dve sekundi razlike.
Ja so tehnični podatki, ki jih da fabrka in so tehnični podatki, ki jih dajo z razlogom - iščem, tisto objavo, ko so pred časom pri Mazdi priznali zakaj so na dizlu napisali bistveno slabši čas do 100km/h kot je dejansko, da bi spodbudili prodajo bencinarjev, kjer so vložili ogromna sredstva.
Za 186KM okoli 9 sekund do 100 pa res ni nek presežek. 😂 V bistvu je zelo skromno pa še to rata, ker uspe stotko dosečt že v 2. prestavi ravno tam, kjer je največja moč.
Avtomatski je pa še večja pogrebščna saj komaj uspe pod 10 sekund, ravno zarad tega, ker šalta že v tretjo.
Tolk rata modelu z 150KM dizlom v 6-ki pa kljub temu, da šalta kot v golfu 2.
Če bi bil menjalnik nekoliko drugače izračunan in bi v 2. dosegel 100km/h bi se dal celo pod 9 sekund. Tko pa 9,3 .
Torej kje so te 2 sekundi razlike, a @Bini? Je bla ena kavica al pa Pepsi preveč danes. 😉
Mislim, da bomo morali narest en dragracing day, da mal porazbijemo mite.
Ja prva generacija 6-ke dizel je imal full turbo luknjo in je dejansko začelo vlečt tam malo pred 2000 obratih. Druga je imela tole variabilno turbino že kar dobro poštimano in se je dalo celo pri 1600 obratih že celo vozit, tale je pa kr cukrček tud pri dobrih 1100-1200 obratih. Čeprav ne prakticiram take vožnje, ampak vseeno je fajn, da celo gre že pri tako nizkih obratih. Kar se tega tiče je bil z leti res narejen kar občuten napredek.
Sem pa to sprobal na svoji prvi Mazdi 6 skoraj čisto novi stari 14 dni. Je kazal domet 111km (ne ni napaka) in je avto lepo crknil na AC malo pred Razdrtim. Ni lepo takole začeti lastništvo novega avta in se zanašat na BC.
Evo, sem iz fore poiskal tole temo iz leta 2004, ko sem opisal ta nerodni dogodek. Mater 18 let je od tega
To ni cisto res… razen ce si med tistimi, ki stalno vozijo po levem pasu… potem res ni potrebe po saltanju… Ce pa se vozis po voznem pasu, moras vcasih na hitro prehitet kaksen kamion in skocit med tiste, ki kampirajo na prehitevalnem pasu… In ce to pocnes recimo na Vrhniskem klancu ali iz smeri obale pred Crnim kalom… potem je fajn, ce saltas v peto, da ne oviras “kamperjev”… ali pa pac vztrajas v sesti na voznem pasu… Menjalnik je zato, da se ga uporablja… Ce je rocni, je treba rocno prestavit, ce je avtomatski, pa to naredi sam, ko pohodis pedal za plin…
Pa ce se ne omejujemo samo na slovenske ceste… Brez saltanja navzdol bos na nemskih avtocestah tezko orisel sploh na prehitevalni pas… Prav tako v enim tako ljubi zahodni sosedi …
Poleg tega je tudi na AC marsikdaj potovalna hitrost samo 50 km/h … Takrat ce zelis pospesit v nekem dolgednem casu, je fajn ce saltas nizje in tega ne pocnes s sesto brzino… ali?
Hehe, teb se pa vid, da že dolgo nisi vozil dizla z ročnim menjalnikom. 😜 Sploh pa tega zadnjega skyactiv-D z biturbom. Nič od tega ne rabiš, verjemi in tud noben kemper še ni zaviral zaradi mene. To je izredno prožen motor in pospešuje lepo tud pri 1500 obratih. Daleč od tega, da si ovira v prometu, kot če bi isto počenjal z bencinarjem, kjer se vse skupaj dogaja pri nekih drugih obratih.
Zato pa pravimo, da AT menjalnik je za bencinarja smiseln za dizla pa mnogo manj. Pa tole zdaj ni hvaljenje dizla, da je vsemogočen, ker ni, ampak določene atribute pa mu je potrebno priznati in prožnost, zaradi veliko navora zelo zgodaj pri obratih je že en takih.
Je pa res, da seveda, če šaltaš navzdol je pa še dodaten nasmeh na ustnicah.😎
Sem pa to sprobal na svoji prvi Mazdi 6 skoraj čisto novi stari 14 dni. Je kazal domet 111km (ne ni napaka) in je avto lepo crknil na AC malo pred Razdrtim. Ni lepo takole začeti lastništvo novega avta in se zanašat na BC.
Hehe, jaz sem v nedeljo prvič po spomladi, ko sem menjal kolesa za letna, preveril tlak v gumah. In na moje veliko presenečenje je padel zgolj za 0,1 do 0,2 bara. Ker pumpam tam nekje na 2,7 spredaj in 2,6 zadaj je to čist OK in v bistvu super. Spremljat tlak na 1000km - pa šlatat in gledat gume se mi zdi pa čisto pretiravanje oziroma overkill
Če sem prav videl, je imela njegova Mazda CX-30 porabo kar visoko v primerjavi z drugimi avti. Itak pa @Alexporaba plus minus kakšen liter v tvojem primeru letnih 10.000 km nima prav dosti pomena. Za tistih cca. 5.000 €, ki jih boš izgubil na ceni vozila prvo leto, lahko @NevLado s svojo porabo 9 l/100 km naredi cca. 40.000 km! 🙂
15 € oziroma 2 malici te stane avto na dan, že če stoji pri miru. Če stoji pri miru 1 teden, te to košta 100 €, na mesec 400€. In potem želimo prišparati na gumah 100€, pa na servisu 100€ in mislimo, da smo zmagali. Hkrati pa nam denar iz avta teče v potokih. Popolnoma neracionalno. 😉
A to ne velja skoraj za vse stvari? Kar koli kupiš izgublja s časom vrednost. Nekatere stvari počasi nekatere hitro. Hrana recimo skoraj v trenutku rata drek pa verjetno ne razmišljaš a je to pameten nakup, če si kupiš nekaj za jest. Ok, mal ekstremno pa vseeno. Tud obleke se znucajo, telefoni s časom uničijo, računalniki, stroji, itd itd. Ne vem zakaj bi avto tretirali drugače.
Pač vzameš, ker rabiš, ti je všeč, ja je veliko denarja, ampak je tudi veliko materiala, znanja in tehnologije not, a nekoč bo to vredno kurckej... pa kaj. Raje gledam avto, da mi izgublja ceno kot pa opazujem neke papirčke z natisnjenimi številkami gor, ki jim rečemo denar.
Pa se vidva zavedata da primerjata navaden avto z hybridom in pa avto z turbino in avto brez???? Mislita da to kaj vpliva na porabo......vprašam za prijatelja😉
Preveč sprašuje tale tvoj prijatelj... kot da ne bi vedel, da vožnja pri različnih pogojih in tipih cest največ vpliva na povprečno porabo.
Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.
Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal
In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.
V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢
Kaj pa če bi mi za naš naslednji test prišli z našimi mazdami in starimi zimskimi gumami? To bi bil test ... pa magari bi bil samo moker asfalt, pa probamo bremzanje, pospeševanje in losa
... pa naj bo dokaj drseč, da ne bo kdo SUV-a na streho zvrnu... Takrat mu tud strešne sanke ne bodo pomagale kej dosti.
Se pravi, da ni druge, da počakamo na dizla in bencinarja, če želimo tudi zvočno dobit premijski občutek. Da ne bo samo denarnica ječala zaradi premijskosti (ne vem če je ta beseda v SSKJ).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja seveda, vidva sta profesionalna dirkača, sem pozabil in se oproščam. Drugača pa ti si začel z nekimi forami o dveh sekundah. Tudi če vzamem Alexovo razlago, da je bil 10 metrov zadi na koncu je to v času le 0,4 sekunde. Ne trdim, da je 150KM hitrejši od 186KM, sigurno pa ni dve sekundi razlike.
Ja so tehnični podatki, ki jih da fabrka in so tehnični podatki, ki jih dajo z razlogom - iščem, tisto objavo, ko so pred časom pri Mazdi priznali zakaj so na dizlu napisali bistveno slabši čas do 100km/h kot je dejansko, da bi spodbudili prodajo bencinarjev, kjer so vložili ogromna sredstva.
Sej pravim, lahko naredimo en dragrace day.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani