Kako te?ko je uporabit GOOGLE TRANSLATOR, vzame ti max 2 minuti, ?e si ?ist lev.
Sier prevod ni top of the top, je pa nekje tam tam.
Dizelskega filtra za delce System - Euro Stage IV Skladnost
Te tehnologije motorjev skupaj z novo kataliziran dizelskega filtra za delce sistem, ki zmanj?uje emisije trdnih snovi na skoraj ni?, in zagotavlja Euro Stage IV skladnosti ter ni?jimi obratovalnimi stro?ki v ve?ini dr?av. Sistem zajema PM v silicijevega karbida kerami?ni filter z satja strukturo, sestavljeno iz kvadratni kanali, urejen razporediti nastajanje in zaprt na alternativne kon?a. PM v izpu?nih plinih se nabira na poroznih deljenjem stene, medtem ko plinov skozi filter.
Da bi prepre?ili Filter postal blokirana s PM, je treba regenerirati v dolo?enih ?asovnih presledkih. S pomo?jo tlaka-razlika senzor nahaja v pregrado iz motorja, ki meri tlak razlika v pretok izpu?nih plinov v zgornjem in spodnjem toku od dizelskega filtra za delce, tri temperatura izpu?nih plinov senzorji in O2 senzor, za nadzor pogonskih modul (PCM) spremlja PM znesek v filtru. Ko filter zmogljivosti dose?en, PCM v povezavi s COMON-RAIL injiciranje sistem spro?i "se?ig" nakopi?enih delcev na filtru z vbrizgavanjem majhne koli?ine goriva v izpu?nih cikla ter dvig temperature izpu?nih plinov za kraj?e obdobje. Nadaljnji ukrepi, da se pove?a temperatura izpu?nih plinov vklju?ujejo zaklju?nem EGR ventil in sesalni ventil zaklopa.
Nova Mazda5 dizelskega uporablja kataliziran dizelskega filtra za delce z kanalov v filter prevle?eni s platino. Ta premaz zni?uje svetlobno-off temperature zbranih trdnih delcev in omogo?a regeneracijo filtra na ni?ji temperatura izpu?nih plinov 350 do 500 ° C (odvisno od pogojev delovanja motorja). Z uporabo katalitskega dizelskim filtrom za delce, Mazda5 ne potrebujejo posebnih dodatkov goriva zmanj?ati temperature, kot so se nekateri avtomobili storili, da je filter za vzdr?evanje sistema brezpla?en.
Za doseganje temperature izpu?nih plinov zahtevajo, da zgorijo saje v postopku regeneracije se koli?ina vbrizganega goriva pove?a. Vendar pa postopek regeneracije z dizelskim filtrom za delce predstavlja manj?i del celotnega delovanja motorja ?asu, tako da njen vpliv na celotno porabo goriva je minimalen. Mazda5 dizel z dizelskim filtrom za trde delce, izpolnjuje stroge Euro Stage IV emisijski standardi, medtem ko uporabljate le 6,3 litrov goriva na 100 km (kombinirana) in proizvaja 173 g / km emisij CO2.
Mazda5 z dizelskim filtrom za delce sistem je sposoben obnoviti samo v normalnih voznih pogojih, ki zdru?ujejo me?anice urbanih in extraurban vo?njo. Vendar pa je v zelo nenavaden pogojev (kot stalna po?asna vo?nja) dizelskega filtra za delce indikator lu?i na armaturni plo??i bosta pokazala, da regeneracija ni potrebna. Avto je nato treba voziti na normalni hitrosti za 10 do 15 minut (pri dolo?enem ?tevilu vrtljajev motorja 2000 vrt / min ali ve? in je hitrost vozila 40 km / h ali ve?) za regeneracijo filtra.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To?no tako, to je ko sejem, vec informacij dobis bolj si zmesan, sam se moras odlociti....meni trenutno Xedoska 2.0 bencinar pije toliko bencina kot prej CD143 Mazda5....tud cenovno isto vec ali manj
Pa naj ?e kdo re?e da so stari avto bli po?rti na bencin.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mah jest sem mel CD143 in je res dobra masina....avto me je s kaskom prisel 970?...ker zavarovalnica dala 55% popusta
Vse je treba preverit, se mi zdi da je to mal tabu glede kilowatov...
Xedos ki je tudi kao v tem rangu me je prisel 310? osnovno...
Vprasat je treba, mislm da zavarovanje ne odstopa tok..
Odstopa ker je en v razredu do 99 kW drugi pa v razredu od 100-130 kW, pol pa malo izra?unaj, ni veliko ampak je.
Servisi za benz so cenej?i, velikega servisa na 120 ni, ker je na 100 in se menjajo v?igalne sve?ke in olje v menjalniku, nima zobatega jermena in napenjalcev ki so preve? ?.
Samo diesel ko sune pa sune, pa "malo" porabi(spet je nafta cenej kot bencin pa tudi ?e samo za 1 cent ), odlo?itev je tako ali tako od vsakega posameznika.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja prva ima res bolj?o opremo, ampak je precej obtol?ena od kamen?kov. Se vidi, da je bolj italijanske sorte. Pa ?e ene sumljive lu?ke na armaturki gorijo, tko da to verjetno odpade.
Ta srebrna je pa zelo lepo ohranjena, ampak prodajalec ne spusti ve? kot 200?...Klinc pol
Sicer pa, je baje zelo majhna razlika med tema dvema motorjema...Vsaj kolikor sem bral
Razlika v motorju je majhna, pri registraciji je VE?JA !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
zdaj razumem, ?e ho?em, da avto odklene nekdo, ki ima rezervni klju? (brez daljinca npr. ?ena) ga moram zakleniti s klju?em (v nasprotnem pa z daljincem)
?e lahko izkoristim prilo?nost in vpra?am nekaj v zvezi s klimo (tudi tuki nisem prav doma, v prej?njem avtu je ni bilo)
Opazil sem, da se klima vklopi avtomatsko, ko vklopim ventilator, tudi ?e je nastavljeno gretje. Ali je prav tako? Prosim vas ?e za namig o vzdr?evanju klime, ali je potrebna vsakoletna kontrola, priporo?ite mojstra
hvala
Klima vedno dela tako, ker s klimo tudi odrosimo stekla(ni samo za hlajenje poleti, kot nekateri mislijo), sploh pozimi ali ko je hladneje in tudi pri vklopljenem gretju.
Vzdr?evanje je tako, da je najpomembneje da jo uporabljamo, ker pri neuporabi ?e prej za?ne najagajat. Letni ali pa 2 letni pregled napolnjenosti in menjavanje mikro filtra na vsak servis.
To je ve? ali manj to in sre?no vo?njo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
mislim, da avto ima daljinsko in centralno, saj ga z daljincem odklepamo in zaklepamo (takrat se verjetno aktivira tudi alarm), sklepam, da so stvari medseboj povezane
problem?ek je npr. z rezervnim klju?em (ki nima daljinca) ho?em odpreti samo prtlja?nik vendar se pri tem spro?i alarm, torej ga moram prej izklopiti z daljincem (z avtom smo dobili samo enega)
Mojster tvoj problem re?i samo servis, tako da ti prodajo in sprogramirajo, na vato, ?e enega(ali ve?) daljincev in si zmagal.
Avto za avto alarmom, ?e ga zaklene? in odklene? z daljincem je ok, ?e pa ga na daljinca zaklene? in z klju?em odpre? pa je halo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Evo moj prvi post na tem forumu. Imam ugledano eno Mazdo, pa bi prosil, ?e bi nekdo danes popoldan imel ?as, da bi ?la skupaj pogledati avto. Nekaj malega vem o avtih, kak?en dealer pa nisem. Ne bi pa rad kupil kake zbite, itd..Gre se pa za Mazdo 6 Sportcombi.
hvala!!
Od kje in kam bi ?el ti gledat avto ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
in v soboto sem dal 100? za menjavo olja in en teden mimo cca.500km..90% AC..
in olje spet za centimeter nad maksimumom....
5 mesecev ?ofer mazde in razo?aran do konca....
?e sploh obstaja re?itev razen parkiranja na odpad...??
Kupit premium zanmko(?vaba), al pa tolk ?asa te?it na servisu, da ti na koncu oni odstranijo ta kli?ev filter. Je pa vedno izbira da gre? na bencinarja in problem enostavno izgine.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj ko bi kdo pogledal, koliko CO2-ja pa se izpusti v zrak pri izdelavi akumulatorjev za ta avto - to je ?ele katastrofa. Po nekem izra?unu se ?ele pri 150.000 prevo?enih km skupni izpust CO2 (izdelava+poraba) izena?i z klasi?nim bencinskim avtom.
No ja kaj ?mo- pop tv pa? tolk dale? v raziskovanju ne se?e ... ?alost pa? glaven da smo senzacionalisti?ni pa ?etudi prikrivamo in la?emo, a ne
Isto je z var?nimi ?arnicami doma, pri izdelavi 1 var?ne porabijo energije kot bi izdelali 6 navadnih, kje je tukaj logika ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zadnje ?ase uporabo tempomata priporo?ajo kot na?in var?evanja z gorivom. Motorevija, v?eraj na POP TV... Meni se ne da s tem ukvarjat, bi bilo pa logi?no, da elektronika zna stvar bolje uravnavat kot pa noga. :ne vem:
Kakor pri komu, pri meni na ?alost ne, niti pri fotrovem traktor?ku in niti pri mojem po?iralcu bencina. :ne vem:
Tist na POP-u sem tudi jaz videl, najbolj butasta je ta da so se po avtocesti vozili 100 km/h, mater kolk je omejitev ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani