To je derivat Toyote Corolle ampak motor je sicer res 1,6 L 4A ampak je SOHC in ne DOHC kot AE86 (4A-C) . Poleg tega je Toyota še dodatno nabrila, da je zmogel 130KM medtem, ko tale revček zmore le 86KM kot recimo budget varianta AE85. Ja se pa sliš dobr da sta v žlahti in samo še naštimaš si Eurobeat komade iz Initial D pa si taglaven.😜
Mislim,da ima nalogo nevtralizirat svinjarijo v izpuhu.....😉
Pri DPF-ju nič. To je za razgradnjo dušikovih oksidov NOX v nenevaren dušik in vodo. Zadeva odstrani 90% NOX, ki več ali manj nastajajo zaradi visokih temperatur in vžganja s pomočjo visoke kompresije, kar je navadno pri dizlih. Za zmanjševanje se uporablja nekaj različnih načinov od zmanjševanja kompresije (Mazda in skyactiv-D) do uporabe AdBlue dodatka do čiščenja s pomočjo goriva ali pa kombinacije različnih sistemov (Mazda Skyactive-D od leta 2018).
V glavnem tista VAGinalna goljufija je bila ravno iz tega področja in sicer sistema, ki dodaja gorivo za čiščenje dušikovih oksidov. Ampak, ker to povečuje porabo, bi VAGine bile nekonkurenčne zato so uporabljali SW, ki je zaznal, kdaj je avto na testu in je takrat izvajal kompletno čiščenje ustrezno regulacijam, ko pa avto ni bil na testu pa je izklopil to, zmanjšal porabo in imel izpuste nekje v rangu Euro5 motorjev in nikakor Euro6 ali višjih standardov.
Sam ne razumem tega, da so rezervni deli vsaj 10x dražji kot tisti, ki so vračunani v ceni avta. Dokler zakonodaja ne bo striktno predpisala, da rezervni del NE SME biti dražji od že vgrajenega dela ali po domače povedano, da če iz rezervnih delov sestaviš cel avto ta ne bi smel biti dražji od novega.
To je točka ena kar je treba uvest in bo manipulacija z DPF in podobno ratala le preteklost. Ko te bo menjava DPF z vsemi sondami plus delo prišla manj kot 400€, 95% folka ne bo niti pomislilo na odstranitev.
Dejmo se prizadevat za tako zakonodajo ne pa za tako, da bo udrihala po ljudeh le zato ker so rezervni deli oderuško predragi in si jih marsikdo niti privoščiti ne more, saj že manjša popravila že skoraj presegajo vrednost starega avta, da o sami rentabilnosti takih posegov sploh ne razlagam.
Kot točka dve je pa pogrom nad dizli pa ne glede ali so z najnovejšo ekološko tehnologijo, ki so enako ali celo čistejši od marsikaterega bencinarja, tudi novega. Se pravi sploh ne gre za znanstveno strokovne odločitve ampak zgolj za nerativ/pripoved, kjer je nekdo pač rekel da so dizli fuj in elektrika čisto zeleno. Vse skupaj je laž in farbanje folka, ki verjame tem agendam pa naj bo to kao neko eko zadeva al pa tudi ostale zgodbice, ki jih kar naprej poslušamo in bohnedej podvomimo o njihovi resničnosti ali splošni dobronamernosti.
A še kdo dvomi, da se distributerji energentov delajo norca iz nas potrošnikov? Cel kub bulšita pa niti enkrat ne objavijo strukturo cene, zdaj se pa še z enormnimi dobički hvalijo. Kot da to ni dovolj bi pa še od države odškodnino - ma da človeku "pamet stane" ob taki aroganci.
Ja takrat je bilo "normalno", da smo imeli letno 400 mrtvih na 450.000 avtov, danes se pa za glavo držijo, če imamo več kot 40 mrtvih letno na 450.000 avtov.
Stara ljudska modrost pravi, da kompresor klime vsebuje olje zato, da podmazuje tist ležaj kjer se gor vrti pogon za jermen.
Zdej pa mal ljudske kmečke pameti - če je klima redno v uporabi, se to olje skos maže okoli ležajev in gredi. Če klime ne uporabljaš dolgo dolgo časa pa začne plin spuščat tam pri pogonu in woila, plina zmanjka.
Pri men je klima skos ON, poleti, pozimi, ko je fejst v plusu al pa fejst v minusu je on. Ne vem, če sem jo 2x do zdaj izklopil pa še to se ne spomnim vzroka zakaj sem to naredil.
Bi bilo zanimivo videt koliko denarja je končalo pri "prijateljih". Če to zvemo se nam verjetno zmeša vsem po vrst. Zdejle se recimo prav vidi kako recimo sinček Toninček hiti s končanjem vojaškega posla z Nemci. Mudi se mu samo zato, ker so provizije verjetno že nakazane al pa vsaj dogovorjene.
Nič ne rečem, kradalo se je vedno ampak tako megalomansko brezkompromisno kot zadnji dve leti pa še nikoli. Tale klepotokratska klika je še slabša od une v Rusiji in Ukrajini.
Aha, vse preveč je tole bilo očitno, da gre za nvadno ravbanje in vojnodobičkarjenje, da je tudi vlada v odhodu težko gledala stran, saj bi bila sokriva za poskok inflacije.
O tem je bilo prelitega že toliko črnila tudi tukaj na forumu in to je boleča rana in sproža nejevoljo tistim, ki smo to imeli v prejšnjem modelu Mazde v tem pa ne več.
Edina rešitev je dokup nekega modula s katerim se da potem dobesedno igrat z vsemi okni na Mazdi. Tudi na AouTubu imaš prikaz delovanja.
A se motim ali ne? Ko smo imeli regulirane cene smo imeli ceno goriva višjo kakor sosednje države (razen Italije) zadnje leto so pa Avstrijci hodili k nam tankat ali ne?
Aha, sem še 1x prebral, ker mi ni bilo jasno kdaj so avstrijci hodili k nam... hodili so ta dva meseca, ko smo ponovno imeli regulacijo in ko so spet privili Petrol in MOL, da se ne razpaseta. Seveda dokler je bil to predvolilna bonboniera je bilo tako zdaj pa ko ni več ima pa vlada na pol imbecilne izjave, da je goriva dovolj in regulacija ni več potrebna. Pa ker BS je to, saj regulacijo cen ne delaš na osnovi a je goriva dovolj ali ne, ampak na osnovi previsoke cene, ki je potem posledično gonilo inflacije.
Mislim halo, sej to je tako kot če rečejo goriva je dovolj samo je cena tako visoka, da si ga ne morete privoščit. Ista fora kot, če ga ne bi bilo. Pa to ni samo gorivo, ampak plin pa drugi energenti pa še vse ostale stvari.
Mislim, če pa kle ni očitno, da monopolni trg enostavno ne moreš pustit liberalizaciji in da ga je v teh primerih potrebno regulirat. Enostavno bodo peljali tako daleč, da bodo celo Kordišove izjave ratale čisto razumne in upravičene - nacionalizacija dobavitela goriv.
Ne razumem čisto dobro kaj te zanima oziroma kaj bi rad poudaril.
Dejstvo pa je, da v času regulacije, ki je mimogrede trajala od 1999 do 2020, ko jo je twito s pribočniki odstranil in s tem sprožil kaos, bila najvišja dovoljena marža trgovca 8 centov na liter. Ta marža je danes nekje med 30 in 40 centih. Zato mi danes plačujemo zaslužke monopolistu, ki ga skrbi edino to, da ne bo bistveno dražji kot v sosednjih državah. Pa še to zgolj zato, da bo održak ksiht neke "pravične" cene. Vse je tak velik blef, da ga ni večjega.
Glede na današnje cene nafte in vseh obdavčitev je realna cena goriva nekje v območju 1,3 - 1,4€/liter. Tolk ga imajo Madžari.
Ej sam…kako je to s pošto? A ne postavjo oni sami cene.
Ufff, za pošto imamo cel zakon o poštnih storitvah in zagotavljanju univerzalne poštne storitve. Tu so omejitve saj agencija za pošto in elektronske komunikacije revidira vse poskuse poviševanja cene, ki mora biti določena na osnovi dejanskih stroškov in ne sme biti v breme izvajalca kot ne v bistven dobiček. Govorimo seveda o sami osnovni dejavnosti.
V glavnem cene so regulirane in niso prepuščene prosti presoji in dobičkonosnem lomastenju kot je to od deregulacije goriv. Ko so se kot svinje zagnali kdo bo bolj lupil folk. Hijene.
Zanima me zakaj noben od novinarjev ne vpraša kako si je Petrol zamislil strukturo cene? Še naprej pa Petrol laže, da je bila cena nafte vrste Brent tudi 136$ pa čeprav je samo v enem dnevu enkrat skočila na max 127$. V bistvu jih niti ne zanima realna cena ampak le in samo kolk je lahko visoka glede na sosednje države.
No ja, to so vplivi deregulacije, ki so jo marsikateri (tudi tu na forumu) zagovarjali, da bo to znižalo ceno. Sej bi se smejal ampak ni čisto nič smešno. Glede na skoraj nično konkurenco jo to približno tako kot, če bi pošti pustili proste roke pri oblikovanju cen pisemskih pošiljk.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je derivat Toyote Corolle ampak motor je sicer res 1,6 L 4A ampak je SOHC in ne DOHC kot AE86 (4A-C) . Poleg tega je Toyota še dodatno nabrila, da je zmogel 130KM medtem, ko tale revček zmore le 86KM kot recimo budget varianta AE85. Ja se pa sliš dobr da sta v žlahti in samo še naštimaš si Eurobeat komade iz Initial D pa si taglaven.😜
Povezava za deljenje
Deli na druge strani