Ker bi imeli v ve?ini uporabniki samo eno vrsto gum bi le te veliko hitreje izrabili in se tudi ne bi dogajalo, da imajo ljudje name??ene 6 ali 7 let stare gume z 2 mm profila in trde kot kamen.
In potem pade malo de?ja in adijo sucker.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A je sigurno, da so na?e slab?e od nem?kih. Kakor jaz vem, so to identi?na kopija na vseh tr?i??ih vklju?no z zmesjo. :ne vem:
Ne verjamem, da bi si GY delal sramoto in pod svojo znamko prodajla slab?e gume. Pa tud Sava je z zimskimi gumami po kvaliteti v vrhu nizkocenovnih izdelkov.
Tud sava ni ve? tiso kar je bla.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Majstri treba je motorju zagotovt tisto kar rabi in bo naredil 500+ kkm in to brez problema, ?e pa se ?loveku ne da vsake 14 dni ali pa tudi bolj pogosto pogledat olja in antifriza, pa po mo?nosti hladnega terat ali pa po teranju takoj ugasnit, Pa pri menjavi olja zamenjajo samo olje brez foltra in podobne kozlarije, verjemite mi takega motorja ?e NISO(v mislih imam vse firme ki izdelujejo motorje) naredili da bi deloval brez vsega prej na?tetega.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V?asih je treba olje pogledat in dolit, seveda pa je tudi treba dolivat pravo olje-mineralno. Pa tudi ko ga tera?, je fino ?e pusti? motor ?e kako minuto pri?ganega na mestu da se shladi, tako kot pri turbakih. To so najbolj ?kodljive stvari za vankla.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zelo lep avto, res ful lepo zgleda. Ampak tok ne mislim dat za avto, sploh sem si pa zazelel original xenon, usnje in mogoce se kako malenkost pri naslednjem avtu. Zato tudi gledam omenjene. Ce bi kupoval za tak denar kot je tvoj bi se malo pogledal po a4 ali pa 320d:)
A4 ja zaj?nik, nobenega placa nima, ?e ?e bolj?e da vzame? passata, isti razred podobna cena, samo v passatu je juhuhu placa, samo mazda ga ima ?e par cm ve?. Od kje to vem ? Pa? smo premerili avte in rezultat si prebral 2 stavka prej.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ti bom odgovoril brez opazk. Obstajajo sistemi vbrizgavanja s prekintivami in s stalnim vbrizgavanjem.
K-Jetronic in KE-Jetronic sta sistema s stalnim vbrizgavanjem.
?lovek ti osnovnih izvedb ne lo?i?, ima? mono vbrizg, ta je na enem mestu(podobni kot stari vplinja?i le da elektronika regulira koliko bencina "ste?e" v motor po doma?e elektronika regulira pipo ker je dotok bencina za vse 4 cilindre je ves ?as odprta razlika je samo v pretoku) Vseeno pa ko spusti? gas in za?ne motor zavirat bencina ni.
Potem pa je tu ?e sodobnje?i ve?to?kovni vbrizg, tako ima vsak cilinder svojo ?obo ki "?prica" bencin neposredno v sesalne kanale vsakega cilindra. Ta sistem pa dela inpulzno, tako kot v?ig, pravtako se mu tudi spreminja kot predvbrizga kot pri v?igu kot predv?iga.
Kapira? sedaj razliko ?
Pri obeh ni bencina (najve?krat tudi v?iga-iskre) ko motor zavira, do takrat ko obratomer pade do cca 1000rpm.
PS: ?e ?e kdorkoli i??e sisteme po netu ali pa pri kolegih naj se do konca pozanima in razi??e delovanje, pa ne bo takih nesporazumov
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ni res! Motor med zaviranjem ne zapre popolnoma dotok goriva! Vbrizguje ga minimalno kot na ler gasu (kot pri nepritisnjeni pedlaki plina). S tem zavira zvezno. Se pravi ko zavira? z motorjem zvi?a? obrate (?tevilo vbrizgov) in s tem porabo goriva v primerjavi z zaviranjem z diski in ler gasom - ler obrati!
Kar ka?e ra?unalnik je pa...
Oprosti izrazu, da si nau? kaj naredu in prosim ne klobasaj kozlarij. Tvoja "teorija" mejbi velja za turbake za normalne bencinarje sigurno ne.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V bistvu sem v dilemi: Po eni strani bi rad nabavil nov avto (predvsem bi rad ?el na dizla in pa na malo manj?i avto, ker tako velikega trenutno ne potrebujem), po drugi strani se mi pa zdi ?koda svojo ?estico prodajat pod ceno, ker vem da je avto res vreden svojega denarja in nima nobenih skritih napak ipd. Bo treba ?e mal razmislit...
Zato tudi jaz nisem hotel menjat Xedosa, samo me je gospa "lepo" prepri?ala naj jo zamenjam za 6.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani