Tempomat v nekaterih situacijah vozi precej neoptimalno, kar je razumljivo. Na primer, na AC sam ?e prej vidi? nekoga, ki bo z manj?o hitrostjo zapeljal pred tebe in ustrezno reagira?. Tempomat pa ti??i gas do zadnjega, ko avto zazna in nato celo zavira.
A pri radarskem lahko nastavlja? minimalno oddaljenost do naslednjega avta pred teboj?
Sigurno :-) V?eraj sem vozil novo octavio combi, poraba je bla 5.5l :-) Naredil sem ene 50mestnih in primestnih kilometrih, motor 1.6 TDI. Kar lu?tna zadev?na, ok motor mi je bil pre?voh. ?eprav, mazda je mazda
So me klicali iz servisa in pravijo, da so bile baje M6 2009 vpoklicane glede te zadeve. O?itno jo prej?nji lastnik ni peljal na servis glede tega.
Sicer mi bodo zadevo brazpla?no popravili.
Ej "maat", NO MENI SE JE TA ZADEVA ZGODILA PRI 130 KM/H. SI PREDSTAVLJA? MOJE OB?UTKE???
?E SEDAJLE SEM HVALE?EN, DA SEM SPLOH ?IV. SAMA SRE?A, DA SEM BIL NA PREHITEVALNEM PASU IN DA NA VOZNEM PASU NI BILO NIKOGAR!!!
SEDAJ RAZUMEM ZGODBE KOT SO => Zaradi neznanega razloga zavil in ?elno tr?il v ...... .....itd...
KATASTROFA.
SAJ NE DA BI SEDAJ PAMETOVAL. ?E SE ZGODI TOLE KAR SE JE MENI ZGODILO DANES NEKI ?ENSKI ALI KAK?NEMU NEDELJSKEMU VOZNIKU............FANTJE VAM POVEM ...........SLEDIJO 100% ?ALE!!!
TE?KO, ?E BOM TOLE SVOJI M6 2009 OPROSTIL........... IN VERJETNO SLEDI ZAMENJAVA AVTA.
?E ENKRAT, NE MOREM VERJET, KATASTROFA OD KATASTROFE.
Mogo?e ?e tole.
Avto je SLOVENSKI, kupljen pri Selmarju v Celju.
Sva?ta. Me zanima, ?e se kaj podobnega dogaja tudi drugim znamkam?
Pomoje da je, bolj ali manj. Nekaj ima pa avto ?e kilometrine, pa je posledi?no zaradi tega tudi cikel pogostej?i.
Jaz sem sedaj kar lep ?as tankal na Hofer ?rpalki pa sem imel regeneracije na 200-230km. Trenutni tank je spet OMV pa so regeneracije na 170-190km. GO figure. S tem, da imam trenutno powerbox izklopljen, prej je bil na na eni taki srednji vrednosti
Hvala obema za slikovni material. Ja predal?kov je dovolj, gre se pa za to, da ko prtlja?nik napolni?, da ob recimo mo?nej?em zaviranju ne dobi? vsega v glavo. Kako vre?ko, torbo, itd...?e ne ?e zaradi bolj?ega ob?utka, ki ga ta mre?a ponudi. Rolo vidim da je, sem mislil da je ?e potem mre?a ki bi ?la navpi?no gor do strehe.
?e nekaj mi je '?udno'. Ko gledam slike, nikjer v petki ni mre?e zadaj tako kot ima ?estka. Zdej, al to sploh ni opcija, ali pa imajo ampak je povsod podrta? Lastniki?
Debata se lepo razvija :-) ja, povsod so plusi in minusi ja. Bo treba razmislit, najprej moram petko pogledat da vidim kako in kaj. ?estka vem da je zakon za vozit. Je pa res da se je treba precej sklanjat, ko dajes otroke ven, not,...
A na petko je zajeban kolesa na streho dat? Zaradi vi?ine avta mislim?
No sej, cincam za familijo 5 vs. 6. A s petico pridobi? na prtlja?niku ali ne? Po specifikacijah je tam tam, samo vemo da so enoprostorci malce vi?ji zadaj, pa gre mogo?e bolj v vi?ino vse skupaj. Stara ?estka ma recimo rolo oz. nosilec roloja dosti nizek, tko da ta velk kufer ne gre bo?no do konca notri (se zadane v rolo). Take stvari...drobnarije ampak...
A to drzi, da ima petica ob?utno slab?i menjalnik? Pri avtomagazinu so to v testu zapisali. Malo kolebam med samo uporabnostjo, 5 vs. 6-ka. Predvsem prtlja?nik, komentarji za?eleni :-)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To ga bom tudi jaz :-). Vprasanje ce se v teh 45 minutah res tako pregreje...pol se tudi pri obicni regeneraciji?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani