Men tole ne zgleda rja, ampak flek od nečesa drugega.
Kar se pa ropota tiče. A je to enako, ko je avto mrzel in potem, ko je recimo notranjost ogreta? Če je razlika je navadno plastika, ki udarja med seboj in servis bi to moral zrihtat.
Je pa še nekaj drugega in sicer to, da je zvok varljiv in da ni nujno, da res prihaja od tam, kjer ga slišiš.
Moj primer: sem tudi slišal črička nekje spredaj desno pri sovoznikovem predalu in je bil kar nadležen. Po parih dneh ugotovim bolj po naključju, da je prihajal zvok iz prtljažnika, ko je plastična metlica nekako nesrečno se ujela in tolkla po kovini. Ni šanse, da bi to povezal, ampak ko sem lepo pospravil prtljažnik, pogledal, če vse lepo sedi na mestu je zvok čudežno izginil in se ni več pojavil.
30mm... resno? 3cm ... pa tako debel še tanke in ladje ne farbajo. 😁
Predvidevam, da si mal kiksnil in videl enoto mils. To niso milimetri ampak to je tisočinka inča. Se pravi 30 mils je tam nekje slabe 0,8mm, kar je še vedno ogromno za barvo.
Hja moja prva tud ni rjavela pa je bila slovenska. A v tovarni v Hirošimi delajo avto en za drugim pol pa rečejo, zdej pa dejmo enega za v Slovenijo in izklopijo nekatere faze procesa, čist tko, da bi mal ene Slovenčke na drugem koncu sveta zajebaval. Men se tole zdi huda teorija zarote...
Ja kake pa strelaš Alex, če bi bilo to res bi imele vse "Slovenske" isti problem pa ga nimajo. To je napaka v proizvodnem procesu in za EU pridejo vse Mazde skupaj na Nizozemsko, potem pa so na voljo EU dilerjem za prodajo. Edino kar je lahko različno so dodatki oziroma zaščite, ki jih doda ali naredi sam uvoznik ali diler naknadno. Barva in lak pač nista stvar, ki bi jo lahko diler naknadno spreminjal.
Od kar je vse prosto po Prešernu je občutek ko prideš na pumpo in šele zveš ceno ko začneš točit, kot kinder jajček al pa tista izjava Foresta Gumpa: "Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"
Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.
Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.
Ko govorim o drsenju v krožiščih imam v mislih vožnjo z 50/ uro in več. Seveda počasneje ne drsi. 🤗
Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜
Letne so le letne pa kakor koli vzameš. V večini so boljše od zimskih le v ekstremnih razmerah hudega mraza, snega, poledice so bistveno slabše od zimskih.
Tudi meni se dogaja, da prevečkrat zavrtijo v prazno na mokri cesti, kar se letnim tudi približno ne dogaja. In to opažam že skos od začetka, ko so bile nove in sem definitivno prepričan, da so to moje prve in zadnje GY UG 9+, ki sem jih kupil. Žal takrat ni bilo Dunlopa na zalogi jaz pa na tem, da prevzamem nov avto, ki sem ga komaj čakal in zato sem vzel tist kar je bilo na voljo pa da je bilo vsaj po testih dovolj kvalitetno.
Hej hej, pa ne da vidva dvomita v gumarske strokovnjake? Oni pa ja vedo kao z gumami ne pa mi laiki, ki pojma nimamo.
Ok mal heca je blo to, ampak vseeno upam, da to niso skladiščili takole novih gum. Ker k staranju gum najbolj pripomore prav UV svetloba zato je tako "skladiščenje" totalno nesprejemljivo,
Evo ena zanimivost, včeraj se mi je po vožnji 100m po makedamu zataknil večji kamenček med ščitnik diska in disk.
Ampak tole sploh ni tako redek dogodek. Men je zadnje diske kamenček kar dobro spraskal (naredil kar oreng raze) in na rednem servisu so bili zato zamenjani. Sicer se ne spomnim, da bi kdaj kaj cvililo ali škrtalo ampak na servisu to pripisujejo kamenčkom. Upam, da ni bil ta "kamenček" originalno "vgrajen" že v zavornih ploščicah.
To je bolj tako-tako. To se ponavlja tudi pri avtih, ki delajo po 100 km /dan. Problem je v nedokončanih regeneracijah in prepoznem menjavanju olja. In cijazenju v peti brzini.
Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.
Tako, da meni razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.
pred 5 minutami je Alex napisal:
Ha, ha, Boss človek v kravati. Jaz si Boss-a tako ne predstavljam . O. K, kot šefa ja, ampak kravata? 🤪
O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.
@Boss-a si jaz predstavljam kot človeka v kravati, ki delo ukazuje drugim, ne pa takole, da sam dela in to na Gospodov dan. 😁
To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ena taka glupa fora je recimo celo tablica, ki lahko ropota pa se prenaša vsepovsod.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani