Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

Kaj pa je tista konzerva gor na armaturki? 🤣

 

+5KM

pred 13 minutami je Jest napisal:

 

image.thumb.jpeg.e6502c7dfcde9255c07842be1fa03336.jpeg

 

ambio-new-car.jpg
WWW.OSVEZILCI.COM

Svež vonj po novem avtu- le z vonjem Ambio New Car Dolgotrajna in naravna svežina Osvežilec zraka Ambio Organic je odličen pripomoček za ohranjanje prijetneg...

 

 

a zajebavaš? A res prodajajo vonj po novem avtu? A so še kakšni taki, recimo vonj po svežem perilu, po čevapčičih, po kislem zelju, po ogromnem egu (te ziher večino BMW-jaši kupujejo) 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Take cevke so, odrezane različne dolžine in barve? Ene barve so za prednjo prečko, druge pa za zadnjo, zato, ker je "noga" zadnjega nosilca drugačna kot noga prednjega. Zato rabiš ta distančnik, da sploh lahko zaviješ matico. Boš moral pa pogledat kera prečka gre kam in kolk je visoka guma na nogi. Se pravi tista guma, ki je debelejša rabi tudi dalši distančnik.

 

Se pravi po domače gre tako:

 

- najprej odstraniš pokrovčke in v predvideno luknjo z roko zaviješ te navojne palčke/vijake.

- nato natakneš na te vijake prečni nosilec. Če delaš prvič je mogoče dobro, da ti en na drugi strani pomaga, da lepo ujameta luknjo v prečki.

- natakneš distančnik in nato priviješ matico, ter jo fiksiraš z drugo matico, da se ne bi odvijala

- preveriš, če je trdno in zapreš s plastičnim pokrovom te prečke

 

 

 

aja, šele zdajle sem videl, da imaš samo en par distančnikov. To je možno, če je guma nosilca tako tenka, da ne rabi distančnika. Jaz sem imel to na Mazdi 6 in sta bila dva para.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne rabiš nič zategovat saj ta vijak samo zaviješ s prsti in nič ne prteguješ, ker boš drugače uničil tiste nosilce v strehi in po možnosti še kaj zapigal. Ko daš prečke gor pa na drugi strani priviješ matico in fiksiraš le prečke ter jih s kontra matico samo še učvrstiš, da se same ne morejo odviti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Drži, pritisneš gumb za ročno in gre v primeru, da držiš pedal za bremzo.

 

Ampak vseeno ker mal pogrešam klasično ročno z ročico. Me je parkrat rešila v snegu, ko je avto odločil, da ne bi zavil, ampak glede, da snega po nižinah ni več toliko, tudi to ni nek hud minus.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Hmmm, čudno da jaz od vsega tega nisem doživel. Pa sem imel tri oziroma imam še eno Mazde 6 plus 6-ka od fotra. Ne vem mogoče zato, ker so bile vse nove :nevem:

 

Kompletov felten od Mazde sem imel pa tud že vsaj 12 in tudi nisem opazil slabosti. Če je bilo kaj narobe sem bil vedno sam kriv oziroma robnik 🤪

 

Alex ti čist preveč posplošiš en dogodek na to, da se dogaja na vseh Mazdah. Vedno se lahko nekaj zgodi ampak to ne pomeni, da je to rakrana vseh Mazd. Zato pa pol tvoje trditve nekako izpadejo smešno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 41 minutami je Alex napisal:

Koliko naših prijateljev tu gor se pa vrača nazaj in to večkrat  na uradne servise zaradi ponovnega tresenja diskov, neodpiranja stranskih ogledal, nedelovanja navigacije, neodpravljanja težav z EGR ventilom, težav z menjalnikom, težav z nivelizacijo xenon luči... Itd, itd. 

Ko je govora o twr diskih in zavornih ploščicah kaj hitro lahko  ugotovimo, da je to neka zgolj povprečna znamka, katero vgrajuje kot prvogradnjo samo mazda. Tudi kot aftermarket deli nisi na  nekem dobrem glasu. Sedaj so izgleda pri Mazdi, pri novejših avtomobilih in modelih prišli končno k pameti in začeli vgrajevati ATE. To firmo vgrajuje tudi kot prvo gradnjo Audi, bmw ima recimo brembo, mintex in zimmerman. Se pravi, da druge "premium" avtomobilske znamke poskrbijo, da so že original zavore in deli kvitetne. 

A si tole mal pomešal. Kakšna je pa lahko alternativna navigacija originalni (ne mi zdaj z Android Auto al pa Apple CarPlay)? Katere težave z menjalnikom in kakšna je alternativa? EGR ventil -  a je res tolk težav z njim oziroma kateri aftermarket produkt je boljši od originala? Težave z nivelacijo luči - a to misliš tiste zlomljene palčke na senzorjih? Ja če daš original bo spet zdržal 10 let - ne vem a je to glih problem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ko sem prišel do tega stavka sem nehal brati

 

Manj uteži pa pomeni tišjo in udobnejšo vožnjo, da o trajnostni uporabi svinca niti ne govorimo.
 
 
Svinec za uteži je prepovedan tam nekje že 15 let, razen pri šušmarjih in kozolčarjih.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Sam jaz sem tud mel take pa nikoli problemov. Edino, če jih je pregrel vroč asfalt in so zato otrdele ter popokale. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Gume, ki imajo nizke bočnice so manj občutljive in tole je čist OK. Pri visokih bočnicah pa jaz raje dam malo več notri recimo nekje 2,6 do 2,8. Guma se manj mečka pa še bolj stabilna je.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
dne 1. 6. 2021 ob 15:40 je Boss napisal:

Ampak BMW + KP tablc je pa sploh dobitna kombinacija. Jaz jih kr prvlačim take in to po Lj. Pa kako hudiča mene najdejo v Lj, da izvajajo BMW karafeke**

 

A še kdo dvomi, da kombinacija BMW in KP tablice ni recept za nesrečo. Pa sej ne moreš verjet, kaj jim dogaja. Dejansko idioti, brez vozniškega znanja.

 

BMWBLOG-BMW-M4-AVTO-AKTIV-NESRE%C4%8CA-n
WWW.BMWBLOG.SI

Ekskluzivno razkrivamo ozadje nesreče ter osebo, ki je bila za volanom ob uničenju novega BMW M4 Competition!

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

Ne ne 17" so mi jasne, zdej mam 19" in presek 45. Grem dans zopet preverit, lahk pa da je kej spustl :P

Hja napisal si 225/55 in kot vem so to 17 colarke :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ja logično, Husky ma 20 colarce gor z izredno nizkimi bočnicami, ti maš pa 17 colarce z ogromnimi bočnicami. In seveda zaradi tega se vidi ta stlačenost gume. Tud, če boš dal 3.0 not se bo še vedno videlo.

 

 

Spredaj hladne 2.6, zadaj 2.5.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Pri meni enako - imam večino GY gume gor in to že zadnjih 15 let sigurno pa niti ena ni bila nikoli napokana. Je pa res, da GY sem vedno polnil kar precej, 2.6 bara in več. Prve GY Eagle tiste na smrekco je blo treba tud 3.0 polnit, ker drugače je samo robove pobralo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ampak BMW + KP tablc je pa sploh dobitna kombinacija. Jaz jih kr prvlačim take in to po Lj. Pa kako hudiča mene najdejo v Lj, da izvajajo BMW karafeke**

 

 

 

 

** če kdo ne ve kaj so karafeke

VUKAJLIJA.COM

Izvođenje raznih tantričko-kamasutračkih kerefeka u toku seksa, a sve u cilju impresioniranja partnerke svojim umećem. Često dovodi do...

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 21 urami je Alex napisal:

To pa je pomembna stvar v avtu in to bi mi res manjkalo. 

To je čudno, da so odstranili. 🤔

 

Sej so jo vrnili - od zadnjega FL-ja je spet lep analogni merilnik temperature - tako kot mora bit.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ni fora v lenobi - fora je  v tem, da smo to imelei že skoraj dve desetletji pol ti pa to vzamejo brez pravega razloga. Kot bi danes šel nazaj na katodne TV-je. Sej se da gledat TV tud tko ampak uporabniška izkušnja je pač slaba oziroma zanič.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 minutami je mito3000 napisal:

Vem da ni konec sveta, sem pa velikokrat to uporabljal. Bolj je zoprno, če pozabiš šipo zapret in moraš avto ponovno vžgat, da to lahko narediš. Malo se še navajam na te japonske domislice. Tako kot, da se moraš pripasat, če hočeš avto po dvorišču premaknit. 🙂

 

Ja to je tud del tega butastega ukrepa, da se ne da šip več kontrolirat z daljincem. Prej si šipe samo z daljincem zaprl zdaj pa se not vsest (mora bit ključ v notranjosti) pritisnit gumb za kontakt in šele pol ti blagovoli možnost zapiranja šip.

 

Se spomnim s prejšnjim avtom parkrat sedeim na terasi, avto pred hišo, odprte šipe, da se zrači. Se začne dež pritisnem na daljincu in lepo v sede zaprem cel avto. Lika a boss.

 

Danes dobro desetletje kasneje pa skočit pokonc, laufat v avto, dat ključ nekam v notranjost, pritisnit kontakt, poklikat vse štiri gumbe za šipe, še 2x stisnit start gumb, da se izklopi kontakt. Like an idiot.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 22 minutami je sportman333 napisal:

se kar strinjam, mogoče je res uporabna če imaš avto kje cel dan na soncu, in da preden se usedeš odpreš vsa 4 okna 10m preden se usedeš v avto, da recimo odpihne ven tisto največjo vročino....še vedno pa se vsedeš v vroč avto :)

Ne štekam... kako pa zdaj narediš, da se v vročini vsedeš v hladen avto brez, da bi odprl šipe?

 

Saj ni fora v tem, da avto ohladiš, fora je le v tem, da se v nekaj sekundah na hitro prezrači tako, da se spusti ven pregret zrak, ki tiči v kabini. Če imaš spuščanje šip z daljincem to narediš v 10-15 sekund med potjo proti avtu se samo usedeš notri. Odpelješ še 100m pa lahko šipe zapreš in je to to.

 

Če pa ne moreš spustiti šip z daljincem moraš pa priti do avta, ga odklenit, najprej na eni strani odpret vsa vrata, pa nato na drugi, počakat tistih 15-20 sekund, nato spet it na drugo stran zapret vrata, pa nazaj še vrata na drugi strani pa nato se usedeš notri, vžgeš motor, spustiš vse štiri šipe z gumbi na vratih pa odpelješ tistih 100m in vse skupi zapreš.

 

Sej ne da sem len pa se mi ne da skakat okol avta, ker če maš dost placa in lahko normalno odpreš vsa vrata ni panike, kaj pa če avto stoji parkiran v boksu in je na vsaki strani so drugih avtov glih tolk placa, da se vrata ne dajo niti tolk odpret, da bi sama stala odprta? Ja pol se pa vsedeš v razbeljen avto, vdihneš zrak, ki ima lahko tudi 50-60°C v notranjosti. Zaradi pregretih materialov pride do dodatnega izparevanja lahko tudi škodljivih spojin, ki jih v takem pregretem zraku veselo vdihavaš.

 

Za povrh ti je še to onemogočeno, da dokler ne daš kontakta pa četudi stojiš zraven s ključem ne moreš samo odpret vrata in popritiskat vse gumbe za šipe... a ne ne ne... moraš se vsest notri, dat kontakt in šele potem grejo šipe dol. Noro res, pol pa v zelo vročih dneh kadar nimam placa levo in desno globoko vdihnem zrak, se brez dihanja na hitro vsedem v avto, spustim šipe in po možnosti še vžgem motor, se zapasam in speljem... pol pa vdihnem zrak k sem že čist zelen v ksiht.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.