Moj moped porabi "samo" od 5 - 5,5 litra odkar ima nov ra?unalnik in nov program po katerem deluje, prej ni padla poraba pod 7 litrov, pa sem se lahko fural po klancu navzdol brez gasa. Povrh vseha pa je ?e veliko bolj odziven in pri ni?jih vrtljajih ?e kar po?teno vle?e, za kar sem prej moral imeti vsaj 5k+ obratov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No pa se oglasim ?e jaz, za?etnik tega posta. Ker sem v ?asu faze menjave vozila (ozir. sem se ?e odlo?il) je moje mnenje naslednje. Imam ?e Laguno II (bencinar), ki jo bom konec leta zamenjal za Mazdo 6 GT 2.5 Sport (?e naro?ena). Z Laguno II nisem imel nekih ve?jih problemov (z motorjem nobenih, le z vgrajeno elektroniko) pa jo imam ?e ve? kot 7 let. Ker pa je pri?el ?as za menjavo vozila sem se odlo?al med novimi: Laguno III, Mazdo 6 in tudi Citroenom C5. Testiral sem tako Laguno kot Mazdo, C5 pa sem si le ogledal vizualno. Oba (Laguna in Mazda) sta me prijetno presenetila v pogledih vo?nje, opreme in udobja. Res se mi je zdela Mazda (6 GTA Diesel) precej tr?a pa vseeno zelo vodljiva po cesti. Dolgo ?asa sem razmi?ljal (in gledal + in -lastnosti obeh vozil) pa sem se na koncu le odlo?il za Mazdo 6. C5 sicer nisem vozil, vendar se mi zdi skoraj preve? presti?en tako v notranjosti kot zunanjosti (le vizualen pogled). Ker avto kupujem za dalj?i ?as in pri Mazdi 6 GT lahko izbira? barvo notranjosti, sem se odlo?il za olivno zeleno barvo (da se malo pohvalim, bo prva taka v SLO - preverjeno na MMS), ker mi je bila svetlo siva presvetla, pa ?e brez dopla?ila je. Ker sem tudi jaz ?e preko 45 (let) upam, da mi trdota vozila ne bo preve? "razmajala" hrbtenice. Toliko o mislih z moje strani.
Da ti je pri dostavi ne bodo razbili kot so jo mojemu bratrancu, tako se bo ?e nekaj ?asa vozil z Cliem in Subarujem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e se vozi? samo po ustaljenih relacijah od doma v slu?bo in nazaj, pol je ne rabi?, ?e pa kolovrati? okrog ali pa i??e? kak to?no dolo?en naslov, pa je zadeva ZELOOO uporabna.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Se strinjam s tabo Alex. ?e prej bi rekel, da noter ni ni? posebnega oz. nima du?e. Saj je moderno in ok, ampak ni? posebnega ni. Ko sem pri Skoren?ku govoril s trgovcem mi je razlagal, da nova in stara 6ka nimata popolnoma ni? skupnega, da je to popolnoma drug avto. ?e posebej je hvalil nov diesel motor, ki naj bi bil najbolj?i na svetu... :ne vem:
Motor je v primerjavi z staro, petarda in to taka da ne more? verjet . Kar se pa ?vabov (audi), je pa motor popolnoma enak, kot bi jih skupaj delali, samo da so se ?vabi zmotili pri ceni in to v +.
Kako vem v 2h dneh sem vozil oba.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz imam Dunlop Sp Sport MAXX (predhodnico) in kot "umirjen" voznik lahko povem da so DRAGE samo so pa odli?ne, bolj ?e jih silim v drsenje bolje dr?ijo, mogo?e se jih rahlo sli?i, samo ni problema ?e po?teno opravljajo svoje delo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tako ima tudi xedos, samo lahko to plastiko porine? nazaj in ti sonce sije na bu?o. Tisto se pri 626 se premika pri slide in ne dviga (tilt), saj ima spredaj 2 zarezi skozi katere vle?e zrak, tudi ?e celo tisto planko pro? vzame? ne bo nobenega prepiha, pa funkcija dvignjene strehe je pomoje sam ko avto parkira?, da gre vro? zrak ven, med vo?njo pa samo ?umi kot 100 hudi?ev.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Hja te debate o porabi so zanimive....Pr men je povpre?na poraba 6,6 na roke zra?unano in 7,6 po BC. Vem da ste na forumu o tem ?e pisali ampak napake 1L in ?ez je mal tu ma? a ni!?!? Kar je pa ?e bol zanimivo je to da mi na isti relaciji,v istih vremenskih pogojih,ista prestava ,ist brzina(-60km/h IVprest) ka?e do 6L ve?jo trenutno porabo!!!!!!!!!! No ?e bi mi lahko kaj svetovali al pa kr kej bom zlo hvale?en
?lovek trenutna poraba in povpre?na poraba na 100 kilometrov sta 2 stvari ki se nikol ne ujameta. Kaj pa ko ima? pri isti hitrosti porabo 3-4 litre, ko gre? po kakem klancu navzdol, to ni ni? ?udno, ali pa ko spusti? gas in je poraba 0,0 ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Modeli ne vem kako vozite, jaz sem v?eraj naredi en manj?i krog dobrih 300 kilometrov z fotrovo 6ko traktor.
Poraba je bila 5.6 po BC, tankano 2X na isti ?rpalki in istem mto?ilnem mestu in na roke zra?unanana poraba 6.6 litra. Imel pa sem en krog od doma na pumpo(Brode) - Komenda - Trzin - klini?ni center - Celov?ka - Goste?e - domov, potem pa ?e od doma - Gorenja vas - ?iri -Rovte - Logatec - do postojne po stari cesti (Ovinki na planino sa tako hudi da jih ne gre spustit ) - potem na avtocesto do razdrtega - Podnanos - Vrab?e - Podnanos - Razdrto - na avtocesto do logatca - Rovte - ?iri - Gorenja vas - Brode(pumpa) - domov
Tako da je bila resno me?ana vo?nja, polno vasi, na AC sem vozil z nogo in ne tempomatom tam okrog 160 km/h, drugje pa tudi okrog 10 km/h preve? nisem ga ?para in ne tudi ?gal preve?(razen na planinio).
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No vse lepo in prav. Zdej me moti pa to: Kompresor je "vezan" na jermen, je? Zdej pa, al se jermen skos vrti (in se samo kompresor vklaplja/izklaplja ) al pa jermen skos cuka, in kokr vem to glih ni najbol?.
Pa pri Civicu mi je kompresor delal neprestano, isto pri mazdi 323 sedan 98 ... Al se pri teh dveh avtomobilih tegfa ne ?uti? (sam ne verjamem ker sta oba ?vohnej in ko pristisne? gumb za klimo se ?e bolj pozna na izgubi mo?i kot pri MX-3
Vidim da nisi neki jaki tehni?ar , ko kompresor ne dela, se jermenica vrti v prazno, ko pa naraste temperatura v hladilnem kanalu(armatura), pa elektromagnet, potegne sklopko ki "zaklene" jermenico in os kompresorja da le ta za?ne delovat, tako imajo vsi avti pa neglede na firmo in ali je navadna klima ali pa avtomatska.
Kdaj dela kompresor in kdaj ne, jahko tudi vidi?, ko se vrti jermenica sama ali pa ?e neka "plo??ica z 3mi bulami" takrat dela, ?e pa tista plo??a stijo pol pa kompresor ne dela. Najla?je je ?e enega posede? v avto in ti vklaplja in izklaplja klimo pa ti bo takoj jasno. Pa ?e kompresor skozi laufa, potem ima? verjetno premalo plina v hladilnem sistemu.
Je sedaj kaj bolj jasno vse skupaj ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa 110 konji?kov rabi proti zdrsu koles ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani