Majster, klima dela skoz, samo kompresor se izklaplja. Izklopi pa se ko hladilnik v hladilninem kanalu(v armaturi) dose?e okrog 2 stopinji, potem pa spet vklopi ko se le ta hladilnik spet segreje na okrog 5 stopinj.
Tisto kar se ?uti med vo?njo je izklapljanje in vklapljanje komprsorja, huje bi bilo ?e se nebi niti vklopil ali pa bil skozi vklopljen.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
katerga pa uporablja?? (lahko tud na zasebno, da ne bo? razkrival varnostnih podatkov ?ir?i mno?ici)
druga?e sem dobil odgovor od MMS d.o.o. ki se glasi: "Spo?tovani! Vgradnja omenjene mehanske blokade menjalnika lahko vpliva na garancijo v primeru, da je do napake oz. okvare pri?lo zaradi vgradnje le-te. V tem primeru se garancija na dolo?en sklop ne velja
Lep pozdrav,
Dimitrij Vu?nik
Koordinator servisne mre?e
Customer service coordinator
in ?e prevedem v sloven??ino... ?e bo pol z menjalnikom karkol narobe, pol si lahko garancijo obri?e? pod nosom...
skratka, treba bo iskat navaden avto alarm... je res jeba, ?e ho?e? kaj posebnega
Z menjalnikom nima bit kaj narobe, saj se zaklepa smo ro?ica manjalnika, pa ?e ti to srokovnjaki ki se s tem ukvarjajo zmontirajo, ni bit kaj narobe.
Uporabljam en XY(res ne vem imena firme) alarm, imam ga ?e ve? kot pol leta, dela pa kot ?us. Ima tud lastno napajanje, pa ?e v primeru kraje ti po?lje pribli?no lokacijo kje je vozilo, seveda pogoj je GSM signal.Daljinca imata velik domet(za moje pojme)cca 50 metrov, poldeg tega dobi? ?e prostoro?no telefoniranje, alarm te pokli?e na GSM ?e kdo kaj ?ara po in okrog avta, lahko ga v?ge?, ustavi?, zaklene?-odklene?, ali pa enostavno komunicira? z lopovom in mu objasni? da naj ne pipa zadev ki so v avtu. Skratka funkcij ni da ni.
Cena za moje pojme drobi?, glede na to kaj ti ponujajo drugi brez GSM modula.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mater men je prej CBR-ka 600f l.95, porbila od 4,5 do 6 litrov, zdej pa isti motor samo letnik 2002, pa je minimum 5,1, max pa 7 litrov. Pa stara ma ?e vplinja?e, nova pa elektronski vbrizg, sicer sem se ?e pozanimal in mi vsi pravijo da je normalno.
Pa ?e en orientacijski podatek, prej 100 konjev in 217 kilogramov, sedaj pa 110 konjev in 170 kilogramov, kje je tukaj logika ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?ez alfo se mel tolk za povedat, ko se je pa v mazdi peljal pa sam wow, how amazin, wow listen to that unique sound v alfi je pa vse po vrsti kritiziral, od volana, do odziva,... na konc pa re?e da so zelo redke
Normalno da so redke, kdo bo pa kupu taka jetra ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
hmm... sicer sem nasprotnik poostritve nadzora nad hitrostjo itd... ter ve?jih kazni ipd. ampak, ko berem take poste, kot v tej temi ( pa NE SAMO alfaDriverjevih), me je kar strah, kdo vse bi moral imeti nalepko
"Otrok v avtu" ali pa celo "Otrok za volanom"
Kdo rabi katero od zgoraj na?teteih nalepk, naredim eno serijo ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Trdim da se mazda poserje proti alfi v legi (obe STOCK varjanti).
Konkretno govorim o mazdi 6 l2005 in alfi 147 l2005.
Pa preden bo kdo spet preve? pameten sem obe peljal.
Pravkar si odsral iz foruma, prvi? zaradi obna?anja drugi? si falil forum, tretji? dost mam takih ki ...
Kaj pa misli? da si Mazda323 da mi bo? pisal naj dr?im gobec??
Druga? pa ne govorit da ni? ne vem o mazdi ker je pri hi?i sam ni moja ampak od o?eta tko da ne bit preve? pameten glede tega no pa tut 16 let nisem star kot nekateri mislite(sicer je to izklju?no va? problem).
Sicer pa imam za danes dovolj spamanja tuki tko da ?elim vsem skupaj lahko no? jutri pa ?e kej napi?em ?e me bo volja.
Tole ja pa definitivno tuma?, ma? ?ast bit prvi ki je letel.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Z drugo se mi je ?e ve?krat zgodilo v kak?ni gu?vi.. s tretjo pa ene 2x (sem se zmotil in ni bilo v prvi ampak v tretji) ampak sem bil tolk trmast, da sem vstrajal z drse?o sklopko pa je tud ?lo. Bohnedej pa da bi to delal vska dan.
Bi bilo pa res zanimivo narest kak?en test... ?e posebej zanimiv bi recimo bil pospe?evanje v ?etrti prestavi od 60-120km/h al pa v peti od 80 - 160km/h.
Al pa v peti od 50 do 150 km/h ?
Pr men ni problema.
Sam res dejmo se zment, pa en plac nek najt, pa malo sprobat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
@Yavar - ravno tisto kar tebe moti (non stop prestavljanje) pri meni sploh ne obstaja. Jaz imam ve?ino relacije in ve?ino je samo kon?na prestava, tako da s prestavljanjem se na?eloma sploh ne ubadam. Ko je pa treba pa pa? pre?altam, zaenkrat sem ?e dovolj "mlad" , da mi to ne dela prevelikih problemov, ko se bom pa naveli?al bom pa itak kupil avtomatika .
Imam pa en problem od kar imam diesla. ?e bi se vrnil nazaj na bencin bi hotel imeti podobne performance kot jih imam pri dieslu. Kle se postavi vpra?anje, ?e bi bilo 150 bencinskih konjev sploh dovolj. :ne vem:
Mo?no dvomim, ?e pa ?e potem bi se moralo vse to dogajati dve prestavi ni?je oziroma pri visokih vrtljajih, kjer sploh obstajata tako najve?ji navor kot najve?ja mo?. Visoki obrati, velika mo?, nizka prestava pa nikakor ne gredo skupaj s porabo - in takrat ne govorimo o razliki dveh litrov ampak bo prej razlika 3, 4 ali pa ?e ve?.
No kar je zgoraj napisano velja tipi?no za moj primer, ko govorimo o 45.000km na leto, ?e pa bo sre?a, da se preselim nekam bli?e si bom pa lahko tud kak?no MPS-jko privo??il .
Ja ?e vredu, ti se vsak dan 60-70% fura? po avtocesti-obvoznici, js pa 1X na mesec.
150 km pri bencinarju ne pokrije 120 km pri M6, preverjeno samo za tistin 1000rpm-ov, bom pa naredu test z G-Techom, na fotrovi M6 in mojem ?estaku. Je pa res ,da se ve?a li manj po omejitvah, vozimo ravno na tem obmo?ju, kjer dobro vle?e. (to bom probal narest ?e ta tedn, sam da nau de?ja)
Si ?e kdaj poizkusil speljati z 2-3 prestavo in kak?ni so bili rezultati ?
Mogo?e je pa samo finta ker je pa? fotrova 120 km model, da so mo?nej?e z druga?nim razponom, ker avto res trga afalt.
Sicer pa kot sem reku vasakemu svoje, men pa se dizel ne spla?a.
ps. Pa ?e to sicer ne pa?e sem, v X6 je vo?nja udobnej?a, vM6 je avto bolj trd in bolj primeren za kako na?iganje, volan je ravno prav trd in direkten(X6 ima tako mehak volan da ima? filing da so kolesa v zraku ), obra?alni krog pa je veliko ve?ji kot pri X6
?eprou me vztrajno prepri?uje, da bi moja beyba pogorela prot njegovi,..mene ta avto sploh ne prepri?a,..pa sm vozila bencinarko ve? k en mesc,.. :ne vem:
Ve? bencinar se zavri tud ?ez 4000 obratov, tako da bi mogla gas do podna kdaj zahodit pa bi vidla quga to dela.
Bo treba eno testiranje organizirat, samo plac najdemo pa gremo na?igat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
He,he,verjetno nisi bolj zagrizen bebzina?,kot sem bil sam(prej sem imel P 306 Gti) in dieslov nisem niti od dale? gledal.Sedaj pa,ko ga imam,ne bi ve? zamenjal. Tudi ga nisem kupil samo zaradi porabe(na leto naredim prib.30000 km),ampak zaradi u?itkov v vo?nji.Sej ni vse v obratih.Pa na dolgih poteh je zelo hvale?en.
Najbolj?e je imet M6 diesel za dolge poti in enega strupa-bebzinarja za po mestu.To je to.
Ni fora da bi bil zagrizen, samo ko se peljem z dizlom, mam skoz eno delo, pa skoz moram na ?tevec gledat, da vem je za ?altat dol al se bo premaknu, ko bom dau gas, to je tuma?, ne morem u?ivat v pogledu na okolico.
Druga?e pa PRIZNAM takrat ko pa poptegne tistih 1000 rpm-ov, pa res zalima kot pri norcih,
aam te veselice je hitr konc. Druga?e pa delam totalno premalo kilometrov da bi semi diesel izpla?al, delam od 15-20 kkm na leto, ?e bi se vozil celo leto bi naredil mogo?e ?e 5 kkm ve?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
MPS mi pa vizuelno ne potegne toliko, kot RX-8. Ne trdim, da sem jaz popoln ampak roko na srce, ta motor je katastrofa od katastrofe....... in ne me?aj osebnosti z tehni?nimi stvarmi. ?e nisi sposoben preko tega, ne odgovarjaj na temo... preprosto ! Zajebali so, ker je ta motor lahko revolucija ampak 20L porabe in 5L olja na 10.000 km je pa vi?ek !
Lej model ni ti pomo?i kup si bicikl porabu bo tolk olja kot ga bo? ti spil, bencina pa sploh rabil nebo.
Idealnega avta enostavno ni kot idealne ?enske tud ne, pa vsen vsi ?ivimo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
podpis... tudi sam sem bil zagrizen bencina? pa me je Mazda 6 diesel prepri?ala v nasprotno.
Lej mene pa ni, vsaj zaenkrat ne, sem pa naredil ?e kar nekaj kilometrov, pa mi gre na jetra tist stalno prestavljanje, pa ko pade pod 1500 rpm postane pravo TRUPLO, nad 3200-3300rpma pa spet megla.
Pa? sem navajen na benz in lenobo, ga mirne du?e spustim na 900-1000 rpm, dam gas in se dogaja in ne da semo nekaj gode pod haubo pa ni? od ni?, skratka moti me edino in to zelo, ker je tako majhen razpon obratov kjer je motor uporaben( pri svojem gre 3. prestava od 0 do 180 km/h in to brez problema).
Verjetno bi se v 2 letih navadil nanj, samo zaradi porabe pa ga nebi kupil, delam premalo kilometrov, pa ?e z mopedom kompenziram, ma manj?o porabo kot M3 diesel 90 km. :ne vem:
ps. Ja vem staram se in sem len, ok priznam.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Majster, klima dela skoz, samo kompresor se izklaplja. Izklopi pa se ko hladilnik v hladilninem kanalu(v armaturi) dose?e okrog 2 stopinji, potem pa spet vklopi ko se le ta hladilnik spet segreje na okrog 5 stopinj.
Tisto kar se ?uti med vo?njo je izklapljanje in vklapljanje komprsorja, huje bi bilo ?e se nebi niti vklopil ali pa bil skozi vklopljen.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani