Nima 3h kontaktov, narobe pa je ne more? obrniti, ker potem polomi? oziroma napol natakne? "matico" ki jo dr?i v paraboli. Al pa mor? biti kreten z veliko sre?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tej pospe?ki so bolj kot ne teoreti?ni.Ne vem,kako menjavajo in vozijo tej pobje,ki delajo te meritve.Vpra?aj Labija,koliko mu rabi od 0-100.
?e ima kdo extremno ?eljo po preizkusu realnih podatkov se lahko zmenimo, jaz prinesem G-tech RR in eden sproba vse avte, tako da nebo kakih razlik ?e med ?oferji.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Baje se to dogaja samo takim, ki preve? ti??ijo, pa jim vakuum vle?e stene rezervoarja skupaj
Jebesh tud lu?ko! Je glih tako ziher kot BC. Sicer se ne spomnim to?no kaj sem po?el z avtom, ampak lu?ka se je pri?gala prej, kot bi ji to glede ne kazalec koli?ine goriva pristajalo. In potem je po nekje 10 ali 20 km ugasnila pa potem pri?gala ob normalno nizki koli?ini goriva.
Edino, na kar se ?lovek lahko zanese, je ob?utek. Jaz imam dobrega. Doma imam ?e ene tri ali ?tiri samo enkrat rabljene petlitrske kantice za gorivo
Lp M
Jaz zase vem, da naredim cca 500-650 km z rezervoarjem, mi je prav vseeno, al je lu?ka la ni, zarad mene tud kazalca ne rabim. Tako da ko mi lu?ka za?ne utripat, mirne du?e natedim ?e do 130 kilometrov, samo grem vedno prej tankat, ker mi lu?ka gre na ?ivce.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja to je res na?eloma da bi ?lo ?e vi?je lahko ?e se ?e ?ipira. Ampak na 166 ravno nebi ker nebi rad preve? obremenjeval ma?ine ampak na kak?nih 145 bi pa verjetno lahko. Tako ne mislim dirkat (pride v nekaj tednih nara??aj k hi?i in to ne eden ampak dva ) gre se mi samo za to da imam nekaj ve? mo?i, da ?e se spravi? prehitevat kak?nega pacienta, ki ti za?ne potem ti??at gas ko vidi da ga prehiteva?, da pride? lepo mimo. A kdo od foruma?ov mogo?e ?ipira? Oz. ali je ?e kdo dal kam ?ipat in bi lahko koga priporo?al?
Za ?ipanje kontaktiraj Wildcat - aka AS Skoren?ek.
Si pa res model, kr 2 naenkrat ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kot je ?e edden zgoraj napisal, stvar je mote?a ko dela? veliko km in velike razdalje in ve? da ima? ?e 50 km do na?e meje in bo? tam tankal in napravil pavzo, pa si ?iv?en ker ne ve? kolk je ?e, ali ga po AC ?e lahko nekaj stisne? ali ne. BC ka?e ?e 120 km, da? pri 110 km/h na AC na tempomat, pa ti vsak kilometer razdalje na BC 2 od?teje, s tem da si prej ga ti??al ????
Lej, re?itev gre? tankat na prvo pumpo 5 litrov in si brezskrbi, za tisti ? ki ga bo? dal , pri teh litrih tud nebo? pri?el pre?.
Pa ?e enkrat jebesh BC .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Podoben problem sem ugotovila tudi pri svoji novi mazdi 2.
Po specifikacijah ima tank velik 42,5 litra. Nekam zelo hitro je za?ela utripati lu?ka in zato sem ?la na bencinsko ?ele, ko mi je ra?unalnik rekel, da lahko naredim ?e samo 8 km.
Na bencinski pa spravim noter samo 35 litrov. A to pomeni, da mi ostalih sedem litrov ne prikazuje, pa bi v bistvu lahko mirno naredila z njimi ?e 100 km, ali je pa senzor pravilen in lahko ostanem na cesti, ?e se zana?am na svojo matematiko?
Glede na izku?nje Jodlarja tega ne bom preisku?ala in bom pridno tankala po navodilih nezmotljivega potovalnega ra?unalnika.
Lp, Freda
In ostala na cesti.
Lu?ka je zakon.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Par besed glede avtomatskega menjalnika. Ti samo glej, da ima zamenjano olje pri 100.000km in da prestavlja lepo sunkovito (brez cukanj). ?e bo? lepo skrbel za menjalnik (menjal olje vsakih 100kkm in tiste stvari, ki pa?ejo zraven ti bo delal ?e pa ?e ?asa). Mora? pa tudi vedeti, da avtomatski menjalnik ni namenjen speljevanju z gasom do podna (dregi), ker se mu tako kraj?a ?ivljenjska doba.
?e malo OT: moram re?i, da ste pravi otroci tukaj. ?lovek spra?uje za nasvete, da se nebo opekel z nakupom avtomobila, vi pa...(ah bom raje tiho). Moderatorji so pa verjetno vsi na dopustu.
To?no tako na dopustu smo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Se bom se jaz mal vmesal: bencinarji ponavadi nimajo variabilne geometrije lopatic (turbince) glih zaradi visokih temperatur, porsche je to resil z uporabo enih hi-tec materialov tako, da tudi benz. lahko ima VGT
Kdo pa je to omenjal.
Druga?e ima? pa prav, samo to je je u iber detajl.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma? prav , samo nekaj si pa vseeno pozabil, zrak ki ga stisne? se segreje. Tako da tudi avti ki imajo kompressor, pri katerem ni zipu?nih plinov v bli?ini, se stisnjen zrak pravtako segreje in tudi rabijo intercooler, ni pa nujno.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
zato ko grejo na eni strani izpu?ni plini nuot pa se tubinca segreje tolk pa ja vem
lahka je tut zarad hitrosti vrtenja lopatic znotraj tubine samo je malo vrjetno
?e se motim me prosim popravte
To je zelo pomankljivo, ?e povej. Pol mi pa tole razlo?i ?e spotoma, kako se lahko segreje, ?e je hlajena z oljem, na le?ajih in z vodo v tla?nem delu ohi?ja ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Fantje samo tolk vam povem avtomatik je zakon in moj naslednji avto bo 100% avtomatik. Vzdr?ljivost pa ja tako ali tako odvisna od serisiranja-vzdr?evanja, zajebat ga tako ali tako ne more?, ker sam blokira zadeve ki niso pravilne.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Najve?ja pomankljivost je da ni narejena v nem?iji in je cenej?a kot Audi,WW,...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani