Skoči na vsebino
Mazda CX-60
Napisano

Tale video pokaže več, ampak men zgleda čist preveč ameriško glomazna. Lahko bi mel malo več elementov, ki razbijajo ogromne ravne flehe kovine in naredijo bolj dinamično in športno vozilo. CX-5 je lepotica proti tej.

 

Kaj so pa delali z notranjim dizajnom? ?zmeden? Tista čipka iz blaga na armaturki in belo blago na vratih - pa to bo cela nočna mora za vzdrževat. Določene nesimetričnosti armaturke so tako majhne, da izgleda kot, da gre za napako in da niso narejene namenoma, gumbi za klimo so šli papa... volan je čuden, da ne rečem že kar grd. Ne vem no, če bo to prodajni hit ga menjam za mojo šestko.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 30 minutami je Jest napisal:

Sedaj, ko nima crnih, to spet ne bo vsec… prej pa je bil problem, recimo pri CX-30 s crnimi obrobami ;)

 

V bistvu je bil problem zgolj v predebelih obrobah pri CX-30. Tukaj pa so skočili v drugo skrajnost brez obrob, ki pač SUV-om ne pašejo saj ciljajo rahlo na terenski look. Sploh takim velikim ne, ker preveč pusto zgledajo. Že tko SUV-i niso bohvedi kaj od elegance, ampak vseeno pa ne rabijo zgledat kot manjši dostavni kombiji.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Kar si napisal pod prvo točko bi rekel, da imaš prav in je res dosti visoka skupna cena s tako opremo! Tudi tisti SOUND paket nebi jaz vzel, ker če je zvok tako povprečen kot pravijo Mazdaši drugih modelov Mazd ni vredno tega denarja(preizkusi!) 

Pod drugo točko bi rekel, da je plača v kabini za ta razred dovolj in, da je tistih 430 litrov zadaj tudi kar dosti 😊

 

Hehe plača v kabini za ta razred je dovolj - se pravi mal nad minimalcem, maš pa zato zadaj kr dost litrov žganice za kompenzacijo. 😜

 

Ok mal heca za dobro voljo, zdaj pa bolj resno - opisovalci/blogerji so BOSE sistem pohvalili tako v Mazdi 3 kot v Mazdi CX-30. Oba modela sta nova in jaz ju vseeno ne bi dal v primerjavo z ozvočenjem iz prejšnjih. Osebno ga nisem slišal, da bi lahko sodil, ampak tukaj je bolj vprašanje kolk komu pomeni dober zvok v avtu. Če to ni faktor pol je seveda brezveze ga met. Če pa je to faktor pol pa je treba it sprobat oz. primerjat oba sistema med seboj, ni druge.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 18 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz bom raje tiho... Moj prvi avto je bil Kia Pride Wagon.... Začuda zadnje luči niso bile povsem bele.

 

Verjamem, jaz sem takrat imel KIO iz drugega skrajnega konca cenovne lestvice pa je bla zadovoljivo dobra. Si kar predstavljam, kaj si ti doživljal z najcenejšo KIO devedesetih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

👍

Očitno ni samo očetova akademska izobrazba, ampak tudi talent, smisel. Mama pa verjetno epidemiologinja, imunologinja, infektologinja ali nekaj podobnega? 😉

 

Če se spuščamo na tak nizkoten nivo obkladanja pol bi rekel, da so pri teb doma torej vsi mehankarji... dizlov... Mazdinih. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 11 urami je Jaka32 napisal:

Meni kar všečno izgleda.

 

spacer.png

 

Proporci so čist kiksnjeni - SUV izgleda masivno z ogromno masko. Pol pa dajo miniaturne luči, da skoraj dostavni kombi izgleda bolje. Luč bi morala biti velike do maske in tista led črta, ki zareže v masko bi moral biti znotraj luči. Malenkostno manjša maska bi bila čisto OK, recimo toliko, da je tablica ne bi rabila prekrivat ne same maske ne spodnjih rež.

 

Ker gre za SUV bi lahko optično znižali sam avto z rahlimi temnimi obrobami okoli blatnikov, na spodnji strani odbijačev in pragov. Tole za moje pojme ni evropski dizajn ampak prej Ameriški in mislim, da bi moralo biti ravno obratno ter CX-50 prodajat tu, tega pa amerom.

 

CX-50

slika.png.6dd1d82491f51eeef7b73f09eff22eb1.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

Zanimivo a ne. Če bi bili tako dobri bi sami seb najbolj svetovali in bili sami najhujši vlagatelji z več milijonskim premoženjem.

 

Drugač pa Mčk, lepo te je spet videt aktivnega.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Maš prav, se bom probal vzdržat komentarjev, ker nekaj na sliki ali v živo je lahko čisto drugo. Na slikah je res polom, zdaj je pa edina šansa, da bo vsaj v živo zgledala kokrtolk oziroma kolikor pač kvadratna opeka lahko dobr zgleda. 🥴

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

 

Ja, če bi bil spreten z denarjem , vlaganjem itd...potem je računica v tem. Ampak večina žal ni.

Sicer je pa pred leti že Jures razlagal, kako se njemu izide ta lizing da je vedno v plusu. Tako da, nekaj je na tem.

 

Aha... Jures je bil sveto prepričan, kako z leasingom celo zasluži. Mater, ampak kako se tega niso spomnili tisti, ki leasing ponujajo. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
Pred eno uro je J.J. napisal:

Dejstvo je, da potem, ko skeširaš, denar, vložen v avto, izgublja vrednost. Vedno se nasmejim komentarjem, češ, leasing te stane tolk in tolk, se ne splača. Recimo 10% vrednosti in to boli, nobenega pa ne boli izguba vrednosti avtomobila v tem casu za 70%, kolikor tudi izgubi posredno vrednost denar :) nima veze, kaj in kako vlagaš kupček denarja, dejstvo je, da če ga znaš obračati, maš na koncu vse, avto in denar, vmes pa ne šparaš za novega še sproti. To je moj point.

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

 

Mene je pa vedno nekaj drugega nasmejalo. Kako so se nekateri kolegi pogovarjali o delnicah, skladih, kripto, forex in kako služijo mastno- o nekih 100kEUR in več so potekali pogovori. Pol pa kakšen mesec kasneje pa še vedno v istih službah pa pizdenje okol jurja petsto plače, češ da je premajhna in da komaj shajajo. :nevem:

 

Ne me narobe razumet, ti verjamem, da lahko bajno zaslužijo, ampak... ma ne ne bom nadaljeval, ker vsak zase najbolj ve kaj je ok.😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 7 urami je robz napisal:

Kaj pa kaj takega, se splaca kupovati z 250k prevozenimi km? Obstaja kako pravilo koliko vreden/star/st. prevozenih km avto se najbolj splaca kupiti? npr kupim avto za 10k za katerega naj bi bilo vzdrzevanje cenejse (manj servisov glede na mladost oz. manjso kilometrino) in ga furam 5 let in prodam. Ali avto za 5k za katerega bo potrebno vec vlozka v vzdrzevanje, saj je starejsi oz. ima vec km? 

 

WWW.AVTO.NET

Volkswagen Passat 1.4 TSI Comfortline 125ps 2xpdc multif.volan aut.c, letnik:2011,7777 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Zdaj se bo slišalo mogoče malo noro, ampak ni, ker je resnica. 1.2 TSI in 1.4 TSI nikar kupovat, s temi kilometri le 2.0 TSI ali pa 2.0 TDI. Ne resno, ta TDI motor je vzdržljiv - imamo ga za službeno vozilo in se tolk menjajo vozniki na njem, da je še kurbam nerodno.

 

Naš TDI ima 10 let 2.0 140KM in DSG menjalnik in se še vedno vozi zelo dobro. Očitno mu različni slogi vožnje prav pašejo in glede na vse to si upam trditi, da zna še vsaj 100kkm narest brez nekih generalk. Velika kubatura je pač bolja in za tako velik avto mlinček pod pokrovom ne pride v poštev pa ne glede kak turbo ima gor obešen. V neki fazi ravno te obremenitve majhnih motorjev zmanjšajo življensko dobo in menjava motorja je tu.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 12 urami je Bini napisal:

Kje se pa lahko tako voziš....🤔😲

 

Sej se ne voziš skos na teh obratih, ampak recimo pri vključevanju na AC pa konkretno pospešiš magari v 2 in 3 prestavi. Pol pa k ujameš "cruising speed" pa seveda voziš v 6. prestavi. Hočem samo to povedat, da nisem mislil, da bi ves čas vozil na 5000 obratih ampak samo pri pospeševanjih. Madona še sam kot kaže dizla spravim večkrat tedensko na 5000 obratov in ja, tud blokado ma... kdo bi si mislil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

To je verjetno lanska zaloga... včas smo na Jugote takole čakali in upali samo, da ga dobimo, danes se pa pač čaka na Korejce oziroma vzameš tisto kar sploh majo. Tko k včas.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Tole je zanimiv prispevek čeprav je že star👍 Večina nas že piči z novim X-om, ki je 🚀  😳

 

Ti k tako rad pičiš, a si že sprobal kako gre pri 5000 obratih? :) 6000? ?zmeden? do blokade? 😬 Dej dihat temu motorju, ne ga pri treh jurjih vozit.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

 

Tole je Australski test in oni imajo še vedno tudi 91 RON bencin, ki ga v Evropi ni več. Tako kot je za nas osnova 95 je za njih osnova 91. Zato tole "presenečenje" sploh ker Skyactive G ima minimum 91, X pa je minimum 95.

 

Ker se je za čas testa X napovedoval najprej za Evropo je tudi ta izjava Mazde, da se promovira dejstvo, da deluje X motor tudi na osnovni različi goriva, ampak v Evropi. V Avstraliji je pač 95 že premium gorivo. Seveda pa je normalno, da proizvajalev promovira delovanje pri nižjih oktanih (celo da je to najboljše prav s tem gorivom) ampak to je logična poteza, saj ne smeš na začetku odganjati kupce s tem, da napišeš da je najboljše delovanje recimo s 100-ko. Ker pol ves koncept varčnega motorja pade v vodo, saj konec koncev poraba nič ne pomeni, najbolj je pomemben dejanski strošek goriva na 100 prevoženih kilometrov in je izražen v denarju.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 8 minutami je Shrek napisal:

Zame 100 oktanski ni rentabilen... 

Še noben avto ni zaribal če ni vozil s 100tko...

Pripeljem se pa povsod, tudi če ne s 100tko.

Grafi in krivulje mi ne pomenijo nič. 

20 000 na leto z dvema bencinarjema...povprečje obeh 7.5 na 100...je kar par euričev ceneje, kot je 100tka...

To je MOJE mnenje. 

 

Absolutno, ker nimaš ne X motorja ne turbaka in razlika v performancah, porabi bi bila neznatna ali skoraj nič. In ne narobe razumet - se samo pogovarjamo in ne prepričujemo nikogar, da bi moral točit 100-ko.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Lahko pa uporabiš tudi recimo Rain X ali kaj podobnega pa pri hitrosti nad 80km/h brisalcev sploh ne rabiš, ker vodo odnese piš vetra čez steklo. In če delaš recimo vsaj polovico poti na AC to pomeni 2x daljšo življensko dobo. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Če prav razumem in če držita ta dva grafa, potem je pri Skyactive-X navor med 2.000 in 3.500 obrati z 95 oktanskim bencinom celo boljši ..., če pa tankaš v navadnega Skyactive-G 100 oktanski bencin pa pridobiš znaten navor na celem območju ...???

image.png.ac59fb519992566a169421e017061d12.png

 

 

 

Tale Skyactive G iz grafa je skoraj sigurno 2.5 Turbo zato taka razlika.

 

Pri X motorju je pa tale graf čisto logičen. Pri višjih obratih in zaradi visoke kompresije se prej ustvarijo pogoji za klenkanje in tukaj višji oktani pomagajo, brez da bi CPU moral veliko spreminjat tajming in mešanico goriva in zraka, da prepreči klenkanje, a to žal niža moč.

 

Zakaj je pa nižje oktanski boljši v nižjih obratih je pa tudi logika v samem delovanju motorja saj je način delovanja X motorjev podoben dizelskemu in vžig v določeni fazi dobesedno poteka s pomočjo samovžiga na osnovi pritiska in temperature v valjih. Pri nižjih obratih pa seveda hitrejša samovžignost zaradi nižjega oktanskega števila pomaga, ker takrat X motor potrebuje hitrejši samovžig. 

 

Zdaj pa še mal nazaj na grafa, ki ju je @Janez007 lepo zložil skupaj za primerjavo, kjer je edina škoda, da še nimamo skale za navor. Ampak ok bom šli na razliko glede na tisto oznako kolk je 20Nm. V glavnem takole na uč izgleda tam pri 2500 obratih cca 8Nm razlike pri 5000 obratih nekje okoli 11Nm in pri 6000 obratih cca 10Nm.

 

Če vzamemo formulo za izračun konjskih moči je to H=Navor*obrati/5252

 

pri 2500 obratih torej dobimo 3,8KM razlike v prid nižje oktanskega goriva

pri 5000 obratih cca 10,5KM v prid višje oktanskega

pri 6000 obratih pa cca 11,5KM več pri višje oktanskem.

 

Tudi sama oblika grafa (še enkrat, res škoda, da ni celotne skale, da bi se videlo o kakšnih realnih Nm-jih se pogovarjamo) daje prednost bolj zveznemu pospeševanju višje oktanskeg, saj se sama moč bolj zvezno povečuje in ves čas daje občutek, da avto lepo pridobiva na moči.

 

Pri nižje oktanskemu pa bo verjetno bolj zadovoljilo tiste, ki načeloma ne grejo čez 3500 obratov saj je tukaj nekoliko več moči. Ampak kakorkoli že, ta motor je še vedno več ali manj N/A motor z rahlo pomočjo kompresorja in če hočemo občutiti tistih skoraj 190KM ga je pač treba pognat do 6000 obratov - ni druge. Vsak, ki to vsaj občasno ne počne je prava škoda, da je sploh kupil ta motor, ker da ga voziš nekje do max 60-65% zmogljivosti bi načeloma lahko kupil tud 150KM Skyactiv-G al pa celo 120KM pa ne bi bilo neke večje razlike.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Je pa na srečo prodajalcev goriv veliko ljudi, ki tega ne razume in s tega naslova ustvarjajo dodatne dobičke. 😃

 

Se pravi je 95 enako 100 - hmm, vsak dan nekaj novega človek izzve. Visoko performančni motorji majo pa zastonj 98/100 oktanov kot minimum al je mogoče vseeno nek razlog. Aja, sej res zaradi dobičkov se gre in tisti, ki imajo zmogljivejše motorje v svojih makinah bodo tudi plačevali dražje gorivo, ker majo itak dnarja več k pameti al kako naj se to bere? :nevem:

pred 1 uro je NevLado napisal:

Motor ma tako ali tako senzor bencina, ce natankas 30 litrov 100ke na 10 litrov 95 podlage se ti to prej ali slej zmeša. 
In vžig se vsakih nekaj sekund prilagaja na bencin, ki pride skozi senzor…

 

Ne komplicirat fantje :prstgor:

 

Ja zato pa imaš senzor in ECU, da prilagajata vbrizg in mešanico goriva ter zraka. Važno je edino, da ne greš pod minimum, navzgor pa pri uradnih gorivih za cestno uporabo praktično ni omejitev.

 

Časi karburatorjev in razdelilnih kap so pa itak davno mimo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Marsikje v svetu sploh 100tke ni,zato tovarne nastavijo vse dele v motorju z elektroniko vred na 95tko,zato tudi motor ne klenka.😊 Če bi prilagodili motor na 100tko bi 90% kupcev, ki tankajo 95tko morali tankati 100tko,da nebi prišlo do klenkanja👍 Ti pa kar tankaj 100tko,če misliš,da je toliko boljša za avto,za žep pa zagotovo ni....😁

 

A kr tko na prvo žogo? A veš kako klenkanje nastane in zakaj imajo motorji senzor klenkanja oziroma čemu je namenjen?

 

Smešno je k se eni kr mal razburte pa čeprav je bilo to samo moje mnenje in kako bi sam ravnal a še vedno nimam odgovora kje tovarna PRIPOROČA 95? Saj to je bila tvoja osnovna trditev? 95 je MINIMUM, ki ga elektronika še shendla pa če verjameš al pa ne. Na ohišju bloka motorja imaš prej omenjeni senzor klenkanja, ki "posluša" ali pride do tako imenovanega dvojnega vžiga v valju oziroma po domače klenkanja. To se zgodi v primeru, da se mešanica goriva in zraka zaradi stiskanja le te v valjih vžge tam, kjer se ne bi smela. Se pravi nekje drugje kot pri svečki, ki naj bi bila načeloma edini vir vžiga goriva.

 

Pri X motorjih je to malo drugače saj v valjih prihaja do višje kompresije kot pri ostalih bencinskih motorjih. Tako, da se pravilnost vžiga/samovžiga goriva kontrolira na osnovi pravega tajminga vbrizga kot pri dizlih. Svečka je načeloma za pomoč, da resnično uskladi samovžig z dodatno potrebo po vžigu svečke. Tukaj pač pride tudi piezoelektrični knocking sensor, ki sporoča ECU, kako bogata naj bo mešanica in kakšen tajming.

 

Kot si ugotovil nekje je 95 maks, če damo stran ZDA, ki so spet nekaj svojega in to ne merijo po RON (Resarch Octane Number) standardu ampak po mešanici RON in MON (Measured Octane Number) standarda zato recimo je tam naš 95 ekvivalenten 91 pri njih. Ampak če damo to stran je dejstvo, da je elektronika narejena na 95 kot minimum in zato ti piše le 95 or above. Kar pomeni da daš lahko notri 95, 98, 100, 101, 102. Vse to lahko elektronika v Mazdi prežveči, oziroma višje kot je oktansko število lažje je doseči pravilno delovanje vžiga z manj prilagajanja tako tajminga vbrizga in bogatosti mešanice.

 

Kaj to v praksi pomeni? Pri porabi bore malo, je pa možno pri performancah, pa ne toliko zaradi samega goriva kot pa elektronike, ki lahko zato "sprosti" več konjev v kolikor je gorivo z višjim oktanskim številom. Sploh kadar gre za turbo motorje se to še dodatno pozna in sicer, če ostanemo pri Mazdi in njihovem 2.5 Turbo motorju, kjer pri 95 oktanskem gorivu zmore 225KM, če pa daš notri 100 pa elektronika sprosti celo 250KM in to je uradno napisano tudi v specifikacijah.

 

Koliko se sicer to pozna pri X motorju bi bilo za zmerit na valjih in glede, da ima nek manjši kompresor si upam trdit, da grafa moči in navora pr 95 oktanskem in 100 oktanskem gorivu ne bosta enaka.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.