Hitrost se razveljavi po križišču oziroma se je ne če je spet znak z določeno hitrostjo. Če bi upravljalec cest želel vožnjo skozi križišče z zmanjšano hitrostjo bi moral trenutno hitrost razveljaviti pred križiščem.
Bilo je konec leta in sem dobu več kot 3kEUR skonta, ker je bil avto na zalogi na Nizozemskem in v bistvu me je to na koncu tud prepričalo pa še dajatve so se pol 2020 povečale. Tako, da sem profitiral skoraj 4 jurje vseskupi.
Nasvet za izogib tezenju odzadajstojecih: prizgite smernik sele, ko se prizge zelena.
Tole je definitivno najboljši nasvet Tako ti res ne bo od zadi nihče traumiral. Se pa absolutno strinjam, da takoj, ko se začneš spraševati pri določenih znakih in označbah kako je potrebno peljat je sigurno nekaj narobe s samimi oznakami, da sploh vzbudijo dvom. Najbolj smotrne so tiste oznake, kjer lahko brez kančka dileme pelješ in se ne rabiš spraševat ali je bilo pravilno ali ne. Ampak vseeno, v Slo je signalizacija kar v redu, ko pa gledam tiste YT posnetke se pa dostikrat samo za glavo držim. Recimo prehodi za pešce čez tri pasove brez semaforja (recimo tipično v Rusiji in celo pri naših sosedih v Zagrebu) - pa to je recept za nesrečo. Take zadeve, kjer se mi zdajle pogovarjamo o tem križišču je za ostale primere drugod kot špricer brez vina (PočivalšekTM).
Juraj Šebalj je pri snemanju take situacije povzro nesrečo. Seveda ni bil kriv ampak dejstvo pa je, da take ureditve v sodobnem prometu nikakor ne smejo obstajat.
Dej, če se ti da. Ker če skos utripa pol ful zavaja in jaz bi tud zavil.
Sem pa prepričan, da če tole zadevo objavim na BMW forumu, da bo enozložno rečeno, da lahko desno, pa če imaš voljo lahko še mal podriftaš skozi, seveda brez vklopljenega žmigavca.
Hm... Okej... Ampak jaz še zmeraj mislim da tista črta tam naredi razliko.
Edino če utripajoča oranžna luč ugasne ko sveti rdeča luc (to bi bilo pravilno). Kot ko zaviješ iz tunela pod gradom desno proti Aškerčevi. Oranžna utripajoča z narisanim pešcem deluje samo ko imaš zeleno (in te opozarja na pešce).
Res je, zato pa mežika samo takrat pod al nad tablo, kjer je oznaka za prehod za pešce, da še poudari pomen znaka in situacije. Tukaj pa ne vem , čemu bi sploh služil ta znak z utripajočo rumeno, če ravno temu ne, da smeš peljati desno kljub rdeči. Edino, če je mogoče res, da mežika samo ko je zelena luč na semaforju. Če pa je tako potem pa je verjetno to zaradi tega, da daje prednost tistim, ki iz nasprotne smeri zavijejo levo na isto cesto. Če je tako pol je pa vse jasno in ni dvomov, da ne smeš pri rdeči desno.
Ampak tu ne smeš peljati, ker je črta. Črta označuje začetek križišča. Križišče pa je semaforizirano. Tako da, ja... Tista utripajoča oranžna luč nima nekega globljega pomena.
Čisto po pravilih bi se tista oranžna utripajoča luč morala vklopiti samo takrat ko bi ostali semaforji ne delali.
Po mojem mnenju je tista črta čisto brezveze potegnjena čez celo širino.
Drži, ampak semaforja ne prevoziš, ker greš desno od njega in ostane s tvoje leve. Če bi moral iti naravnost mimo semaforja in tam desno bi bilo to prepovedano, tukaj pa... hmmm. Ne vem jaz bi se zgovarjal na mežikajočo rumeno luč, ki vedno pomeni, da lahko pelješ ampak previdno in da se moraš prepričat ali lahko pelješ in s tem ne ogrožaš nikogar na prednostni cesti. Rumena luč pod trikotnikom je namreč enakovredna zeleni in rdeči na semaforju ampak v tem primeru začnejo veljati znaki o prednosti. To velja tudi v primeru, da crknejo vsi semaforji in mežikajo samo rumene. Takrat začnejo veljat znaki.
6. rumena utripajoča luč – vozi posebno previdno. Enak pomen ima rumena utripajoča luč, ki se uporablja kot samostojni svetlobni znak. Kadar je rumena utripajoča luč nameščena neposredno nad prometnim znakom (če je prometni znak nad voziščem, je lahko nameščena tudi ob njem ali pod njim), poudarja njegov pomen.
A kdo pozna kakega inštruktorja vožnje, da tole razčistimo?
Eno CPP vprašanje, kako vi v temle križišču zavijate desno? Pri rdeči luči na semaforju... Je pa križišče v Šentjakobu, ko pripelješ na semafor od Belinke.
Jaz bi sicer peljal na desno ampak obvezno je treba pazit, ker v primeru rdeče nimaš prednosti. Možnost vožnje ti omogoča rumena mežikajoča luč pod znakom, da nimaš prednosti. Ta dovoljuje vožnjo ob upoštevanju, da ne prihajaš s prednostne. Namreč, če bi bilo prepovedano vozit skozi bi bila mežikajoča rumena luč na tem mestu čisto brez kakršnekoli potrebe.
Na drugi strani tega križišča je situacija podobna ampak v bistvu bolj razumljiva saj je prečna črta čisto vštric semaforja in ne daje nobenih dvomov. Na tej strani so pa poskušali vmestit še prehod za pešce in zato tole označevanje povzroča dilemo.
Ja tisto z BMW je Brdo pri tehnološkem parku, Mercedes je pa na cesti na Brdo pri postajališču avtobusa imenovanem Viško Polje.
Sem že omenil KP registracije na BMW-jih. En tak, niti ne tako rosno mlad je celo v Ljubljani malo vozil po enem pa po drugem pasu pa buzeriral spredej vozečega - pač počel tipična BMW sranja v glavnem. Pa še en CE, ki je tudi prepričan, da z Mečko S je kupil tudi cesto, glede na ceno tega stroja. Zakaj bi človek zapeljal v ulico in lepo obrnil kot se zagre, če pa se mu lahko vsi ostali ustavijo in počakajo, da izvede manever. Pol se mu je pa še malo mudilo in je izvedel en dragrace pri omejitvi 50km/h v naselju.
Alex ne tega brat... se strinjam, kabrio res ne sme biti dizel in tukaj ni kaj za dodat. Ker to je fun car in tukaj poraba ni glih pomembna - raje enga turbaka al pa V6.
Kako pa veš, da je bil prenaložen? 🙂 Veš kako porabo ima to 😁😆
hmmm, dva SUV-a plus ta dolga prikolica je koliko kg? Mislim tko na uč. Zakaj vozi 50 km/h? Zato, ker ma ML cca 2000kg lastne teže, na prikolici je pa cca 3500kg. ML sme maksimalno vleči 2500kg, tukaj je pa še problem dolge prikolice, ki dobi zaradi teže na obeh koncih "potrebo", da začne nihat.
Vsak, ki misli, da je vleka prikolice hec in da to zmore vsak si lahko pogleda mal filmčkov na YT - recimo tegale in za primer kako prazna prikolica prevrne težkega SUV-a (na 1:30).
Najbolj pomembno je da je prikolica v večini naložena čisto nad sredinsko osjo, kjer so kolesa, da se sploh prepreči kakršnokoli nihanje. Nalaganje zadaj (sploh kakšna kolesa ali motorji, ki visijo na zadnji strani bivalne prikolice so čista napaka. Klele je par nasvetov, pozabljen pa je tisti, da ne presežeš maksimalne obremenitve tako prikolice kot vlečnega vozila, ker te prikolica samo pomete s cestišča kot bi mignil.
Če se je kdo spraševal zakaj se na AC-jih dogaja tolk norosti. Romun je z 20 let starim Mercedesom ML vlekel prikolico na njej pa dva SUV-a. Samo prikolica in dva avtomobila gor sta preko 3,5 tone oziroma vsaj tono več kot sme vleči ML. Ker je bila kompozicija predolga in zaradi vrtilnega momenta mu je prikolica verjetno veselo poplesavala zato je model spustil hitrost na 50km/h in počasi proti Romuniji. Pol se pa čudijo zakaj poka in resno vprašanje policiji, da kaj takega ne izloči iz prometa.
Motor in menjalnik se morata še uteči. Pri sebi sem opazil, da šele po nekaj 1000 km avto šele začne pošteno dihat, če pa še nimaš narejenih 100km pa izgleda imajo neko varnostno foro, da ga tisti, ki vozijo avte iz ladje v skladišča ne terajo preveč.
Sedaj razmišljam, da bi še sanke pihnu v črno, ker sekajo ven. 🤔
Maš mojo popolno podporo... sanke v črno, ker to bo dejasnko pomladilo avto in bo bolj v trenutnih trendih. Če pa se bo kdaj spremenilo pa spet lahko vse dol pocufaš.
Drugače pa ... great work in sem navdušen nad tem kako avto zgleda kot celota.
Saj smo dali vsi te katrce, amije in zastave takrat skozi.
Je pa imel moj sosed, ki je bil zaposlen na vojaškem odseku preko političnih vez novega, rumenega minija z črno streho. Kako smo mu bili fouš.
Ja naša dva soseda (en levo od nas, drug desno ) sta bila oba obrtnika, en kamnosek, drugi pa livar in sta v sedemdesetih in osemdesetih dobesedno tekmovala kdo bo mel boljši avto. Tako smo lahko gledali Ford Caprija, Opel Manto, BMW E28 (seria 5), pol je en uvozu Corrvetto C3 stingray iz ZDA itd itd. Vmes so bili Miniji, razne mečke, Audiji, celo Porsche. Nakar je v začetku devedesetih kamnosek umrl in se je tekma nehala. Livar je 1991 in 1992 kupil še Golfa II dizel in Mercedesa 190. Nato ni kupil noben avto več, do leta 2017, ko je umrl star 95 let.
Tko, da glej, kdor je imel denar se je sprdaval kolikor se je hotel tud v jugi pa noben od njiju ni bil v KPJ. Tako kot je danes, tist, k ma dnar lahko tudi kupuje avte za 100kEUR ostali pa jih pač ne moremo. Ni neke bistvene razlike. Razlika je le v toliko, da danes so dobri tudi najcenejši avti in da razlika v kvaliteti med cenejšimi in strašno dragimi ni tako velika kot je bila 30-40 let nazaj
Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣
Ne, Floride niso prodajali za 4 jurje, to so prodajali Yugote. Florida, navkljub imenu ni prišla v ZDA in so jo prodali vse skupaj le v 30.000 primerkih. Večino za to je bilo krivo, da od začetka razvoja, do prvih izdelkov je preteklo preveč časa in bi morala biti predstavljena že sredi osemdesetih in ne šele na koncu osemdesetih. Ker je bila mišljena kot vsejugoslovanski avto so dele izdelovali povsod po Jugi in ravno takrat je Juga razpadla tako, da so zelo počasi spravili spet proizvodnjo v tek. Potem pa še vojna in konec devedesetih še NATO intervencija ter bombardiranje fabrke.
Enostavno ta avto pač ni imel sreče in se je postaral še predno se je resna proizvodnja sploh začela. Če bi dejansko prišel pravočasno na trg nekje okoli leta 1985 oziroma vsaj 1986, ko je bila predstavljana na Beograjskem avto sejmu, kot je bilo sprva mišljeno bi bil za tiste čase bomba. Tako pa se je pisalo šele leto 1990, ko so dejansko začeli spravljati zadevo v izvoz.
Tako jo je predstavil Tiff Needell, ko je bil še v Top gear-u.
Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄
Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪
Hmm, ne vem sicer kje si ti živel, ampak moskvičev in trabantov je bilo pri nas strašno malo oziroma celo ni bilo omembne vredno. Ne vem zakaj nisi omenil Katrce, Renault 12, 16 in 18, Spačka/Dijana, Golfa (TAS), Opla Kadetta (IDA), Austin... al pa Lada, Bolhca.
Za tiste čase Zastava ni bila tako slabša od ekvivalentnih Fiatov je pa seveda za danes to res polom in normalno, če pošlješ v ZDA model, ki je temeljil na vsaj 10 let stari tehnologiji, da to se pač na izzide in sploh, da je tam moral tekmovati s Hyundai Ponyem, tud ni glih bilo v prid. Reševala ga je le nizka cena.
Je pa razlika v tem, da svoje čase je bil recimo Jugo, deklica za vse. S 45KM (903ccm) motorjem so ljudje vozili na morje 4 ljudi, poln avto pa še zadi prikolica in gor manjša jadrnica. Ja in pol so se čudili, da je šla sklopka. Probaj danes na Getza al pa Yarisa, Polota, nabasat polno pa zadi priklopit še 500-600kg prikloico in parkrat spelat v klanec pa da vidimo ali bo sklopka zdržala.
Težko je današnje čase primerjat, ker večina svoje avte danes niti pod razno ne uporablja tako ekstremno kot takrat, da pa o kvaliteti takratnih cest napram današnim sploh ne začnem debate.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hitrost se razveljavi po križišču oziroma se je ne če je spet znak z določeno hitrostjo. Če bi upravljalec cest želel vožnjo skozi križišče z zmanjšano hitrostjo bi moral trenutno hitrost razveljaviti pred križiščem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani