Res je. Pri zadnji 6-ki turbo luknje praktično ni več. Zato pa se zdi da so prejšnje bolj "vlekle". Pri prvi si dobil pri 1500 obratih res šus v hrbet.
To je ta varljiv občutek... 🤔 Ko se vsedeš v cx-30 X186 ni tega šunka, ker že od "0"vleče na polno, in je tudi rezultat za cca 2 sek boljši kot pri dizlu.... 😉
No pa dam en minus AT. Pri mojem vagu 177konjev mi ni všeč to, da ko prehitevam in pohodim "gas" AT poniža za 1 do 2 prestavi. Problem je, da zviša obrate na 3000 + in takrat ta motor nima več navora in imam občutek, da ne gre nikamor. Pa lih takrat bi moral skočit.
Problem sem poskusil rešiti z RaceChipom za cca. 400€. Po porodnih težavah "pri vseh mapah" je cukalo, je blo potrebno reprogramirat čip, se je navor ful dvignil od 1800 do 2900. Ampak spet problem pri 3000+. Ni šlo. Zavrnil čip in kupil nekega drugega, kjer sem mapo nastavil tako, da je moč motorja/navor dvignilo nad 3100-3500 obratov. To pa šopa/lima in problem rešen😆
To dobro poznam, tako je pri vseh dizlih-večini🥴, če si bolj temperamenten voznik😊Dizel AT je za DeSUS bolj kot ne.... 😉
Kaj pa kumho ecsta al kaj je že? Sodelavc jih pohvali zelo.
Sem jih že vozil in niso nič posebnega, čist ok za umirjeno vožnjo👍 Če niso Nexen dosti dražje bi vzel te, ker jih kar hvalijo👌 So pa v enakem rangu takoj za veličastnih 5 😉😀
Ko prideš do nule je še za od 50-100km notr, odvisno kaj in kako voziš. To lahko trdim za 3ko, sem dvakrat po sili razmer uporabil...res pa da v tisti coni voziš kot po jajcih. Obakrat je bilo v tujini - enkrat v avstriji, nisem šel na avtocesti zaradi cene, sej imam še 50km, bom ko pridem dol, sem poznal pot. Potem pa vse črpalke zaprte na regionalnih cestah ko sem prišel z avtoceste. Drugič je bilo na Hrvaškem, ko iz Dalmacije še niso bile dograjene bencinske na postajališčih. Označeno s tablami, označeno v navigaciji, črpalke pa v gradnji Tukaj je šlo cca 60km čez nulo. To sta bila edina primera ko sem tankal čez 45 litrov notr.
Tako tudi je, če imaš neko normalno porabo 6.0-6.5lit/100....👍😊
Ugibanje na pamet je brezveze... 🤔Eni se lahko samo tolažijo s tem, da če so kupili najdražjo gumo, da so s tem kupili tudi najboljšo.... 🙃Verjetno pa so eno izmed najboljših in to je to.... 🙂Teh najboljših je pa od oka ali čez prst kakih 15....
😁
Če je to res, da je guma stara 5let in z dosti profila slaba ali problematična bi sigurno to problematizirali in na to temo objavili kakšen test gum na to temo, kaj mislite🤔
Sem vozil vse živo in vse gre super samo navadit se moraš.... 😉
Največ voznikov-znank z avt. poznam tistih, ki so imeli probleme z ročnim in so sedaj ful zadovoljni-e pa še nohte si lahko v miru lakirajo in se lišpajo.... 😁😛😉
@Slivka, bistven je podatek koliko velik je bil 'vzorec', ki je podal ta podatek o porabi in kakšen pri tem režim vožnje; hitrost, relacija, morebitni zastoji, itd.
Moj Naftar, kjer Budala Mota Wolan, ima zdaj po 1400km še vedno 4,6 nafte na 100km, s tem ga pretežno DeSUS-iram, občasno ga pa poženem do konca, npr. 230 kmh po števcu, včeraj. (Kje? Nemčija. Ja, malo Morgen, hehe).
Bini mora tudi povedati, če kdaj požene, ker z DeSUS-iranjem po cesti sem tudi ostarelega Z4 3.0 vozil dobrih 7 na 100km, ampak podatek ne pove nič drugega kot da je šlo za romantiko v dvoje in brez hitenja med izletom. :))
Z CX30 še nisem šel do konca in vprašanje,če bo priložnost,mika pa me.....💰💰💰😊😀
Pičo sem pa do 180 proti Korčuli na par mestih....😇
To nihče ne upošteva,ker če bi to upošteval sploh nebi nihče kupil avta a ga potrebujemo-nujno zlo. Jaz nikoli ne kupim avta z tako računico ampak po všečnosti in ugodni ceni, zatem je šele poraba in to ravno zato,ker delam malo km....👍Je pa veeno fino,ko malo pije😊👍
Ja saj to smo že obdelali-notranjost se ne more primerjat z novo CX 30-tudi pri ceni je nekaj razlike.
Se pa ne strinjam,da ne dosega standardov Mazde 3 prejšnje generacije. Mislim,da jih v neki meri celo presega in to je sestavljenost in kompaktnost. Naprimer zapri zadnja vrata pri Mazdi in Kiji in ti bo takoj jasno kaj govorim. Tudi infotainment je boljši pri Kiji in digitalni števci delujejo zelo všečno in prikazujejo dosti več podatkov kot pri Mazdi.
So pa začeli vsi proizvajalci na veliko šparat pri notranjosti-trde plastike je ogromno in tukaj je potrebno pohvalit nove modele Mazd.
Me je pa v tem pogledu zelo razočarala VW grupa, ki jo redno vozim v službi.
Še hči,ki ima Xceed pravi,da ji je od 3ke notranjost bolj všeč😉 Vsak ima svoj okus,tak to je....👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi cena je veliko boljša za trgovca🙈
Povezava za deljenje
Deli na druge strani