Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj pravite na tak?en filter, ki gre v original box.....je bolj za okras ali je kej glasnosti od njega...ker moja Mazda je absolutno pretiha.....avspuh ?e pride na vrsto, samo prvo me tole zanima http://www.technoracing.si/1/sprintfilter/panelni.html

 

..ali se bolje spla?a vgraditi konusnega pa speljat hladen zrak do njega, samo potem je potrebno ?e tiste senzorje nekak po?lihtat, da bo vse delal tko kot je treba.

 

lp, Grega

Napisano

?e ho?e? zvok, obvezno konusnega, mogo?e celo zaprtega in OBVEZNO dovod hladnega zraka...

 

 

vgradni filter ne doprinese NI? dosti..

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

...se pravi konusnega :) ...samo a ne bi blo bolje ?e bi konusnega imel v ?katli, mogo?e jo celo ?e s folijo oblo?il, da se ne bi toliko segrevala zaradi motorja in napeljal v to ?katlo ?e dodaten vir hladnega zraka.....ker ?e je filter odprt v motornem prostoru zna biti zaradi motorja zrak okoli njega kar vro? oz. topel.

Napisano

Pozabi na filter - izguba ?asa in denarja - brez pravega efekta! :P

Raje denar ?paraj za "avspuh"! :bravo:

Pa mislim, da je pred kratkim tekla debata na to temo - malo pobskaj po forumu! ?zmeden?

Papa, Tomi
Napisano

..avspuh pride...razmi?ljam o De-vitu, se moram malo pri njemu oglasit, tist denar bi ?e skup spacal samo potem je treba 1x na leto vse skupaj dol snet pa druzga gor, tega se mi pa res ne da delat, ?e bo pa treba pa bom, kaj pa ?em :) :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

no, bom ?e jaz napisal nekaj na to temo... sicer imam bolj izku?nje z Hondo na tem podro?ju, a verjetni ni velike razlike... ?portni filter, ?e ho?e? zvok, obvezno konusni, pa ne takega, ki je v ma?ini (primer http://www.mobisux.com/album/data/500/7561Picture_014.jpg) , raje nabavi pravi CAI, kjer je filter v odbija?u, dale? od vro?ega zraka motornega prostora... jaz sem imel konusni filter v ma?ini, pa je zvok bil res dober, ?e posebaj, ko se je vklopil VTEC, samo ko se je vse skupaj segrelo, ni ?el avto nikamor... nato sem kupil K&N vlo?ni filter za v box in je bilo tako, zvoka nobenega, avto pa je imel 15km/h manj?o kon?no hitrost :( pa sem to vrgel ven in nabavil CAI... performan?no je avto ?el kot prej, z navadnim filtrom, torej bolj?e kot z K&N filtrom in konusnim v motornem prostoru... pa ?e zvok je bil ?udovit...

 

sicer pa, kot ti je ?e bilo svetovano, raje nabavi dober izpuh, pa malo povpra?aj glede cene, ni De Vito zakon na tem podro?ju (kontaktiraj uporabnika erca na forumu www.hondateam-mb.com ali www.hondaaddict.com), znajo nekateri doma naredit za dosti manj denarja, zelo dobro zadevo.. pa kak?en izpu?ni kolektor in to je to.. ve?ja mo?, dober zvok, seveda pa je vse povezano z denarjem...

 

Lp

Napisano

thx za informacije...filta nisem nabavil...sem pa nabavil izpuh in to od Lau?a, ki mi je tudi najbli?je, zvok je glih prov lep, se ne dere tolk da bi se lih vsak obrnu....sam sm reku majstru naj da ?e debelej?o cev pa sm lih v?eri pod avto neki gledu in cevi ni menjal :blink: ,samo je vredu tudi tako :P ..spomladi pa styling, letos je pa potrebno blatnike zrihtat pa mal pleh ven na vakum potegnt...tko je, ?e je ?enska vozila avto 9 let :ne vem:

Napisano

?ivijo Grega!

 

Pravi? da si pri Lau?u nabavil izpuh, pa me zanima:

 

- Ali je inox za materijal?

- ali si nabavil cel sistem od kolektorja do zadnjega lonca, samo zadnji lonec ali nekaj vmes?

- koliko si pla?al za to?

- kje si peljal avto, v katero delavnico?

 

L.p. ?eljko

Napisano

ne..ne...nabavil sem samo zadnji lonec z nastavkom, lonec je prebarvan s ?rno barvo, s tem da sem zahteval ?e debelej?o cev od katalizatorja pa do zadnjega lonca, samo zgleda da tega ni naredil a ne :ne vem: , zvok je pa soliden. ?e bi dal dol ?e katalizator bi bil pa kar glasen, ker tako sem naredil pri prej?njem avtu samo mi sedaj do tega ni ve?. Sem pa ?e zdej moral jest tistega majstra prepri?evat naj mi da ?portnega gor ker mi je 5x reku da mi bojo tablce pobral (itak da ne bojo) pa da ne bom tehni?nega naredu (se da ?e zrihtat) pa take fore. Vse skupaj me je pri?lo 30.000 sit s tem da mi je ?e nekaj ?vasu pa ene objemke menju tako da za ta denar sem zadovoljen. Avto sem pa peljal v delavnico na Lesko?kovi cesti v Ljubljani. Sem pa zjutraj pri?el in ob 16.00 je bil fertik.

lp, Grega

Napisano

Hvala za pojasnilo. Verjetno bom ?el tudi jaz tam, ko bo ?as za menjavo (kar kmalu).

 

L.p. ?eljko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.