Skoči na vsebino

mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zivjo zanima me nakup mzde 3 1.6 sport te ima kdo taksno so kaksni problemi sem slisal da rade rjavijo al to sam starejse a kako aja mazda je 2007 let.

Napisano

2007 dobi? verjetno ?e "remake" (?e ima bele ?tevce), kjer je bilo nekaj popravkov pri izolaciji, in naj bi malo optimizirali motor (je test nekje na netu). Podvozje ima verjetno rjavo, ampak ne prerjaveno in ni krize, povr?inska rja, so bili pa vpoklici in so za??itili vsa vrata, blatnike ipd., imam ?e drugo trojko in ni nobenih ze?av. Dobi? pa veliko avta za ta denar in nezahteven za vzdr?evanje (glej da je bil redno servisiran)

Napisano

2007 dobi? verjetno ?e "remake" (?e ima bele ?tevce), kjer je bilo nekaj popravkov pri izolaciji, in naj bi malo optimizirali motor (je test nekje na netu). Podvozje ima verjetno rjavo, ampak ne prerjaveno in ni krize, povr?inska rja, so bili pa vpoklici in so za??itili vsa vrata, blatnike ipd., imam ?e drugo trojko in ni nobenih ze?av. Dobi? pa veliko avta za ta denar in nezahteven za vzdr?evanje (glej da je bil redno servisiran)

 

 

avto.net

upam da sem prov naredu poglej si tole je vredna :blush:

 

mater negre ga dodam kera je :vskalo::vskalo:

 

 

http://images.avto.net/6850149/1.jpg

 

http://www.avto-slak.si/

 

ja ma ja bele stevce,a to pomeni da je mal bl dodelana kr se pleha tice ??

 

 

 

http://images.avto.net/6850149/8_530.jpg

Napisano

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6850149&show=1

 

tole misli?. Glede pleha vpra?aj na servisu ?e je bila vpoklicana. Moja je 2005 in je bila. Druga?e pa ni nobenega problema glede rjavenja, folk kateri po ve?ini sploh ne vozi Mazde, nekaj nabija v tri krasne. Probleme so imele ?estke z zadnjimi blatniki in so jih prav tako v garanciji menjali. Je pa pri vseh podvozje rjavo, ampak ni krize, povr?inska rja pa?.

Tale zgleda lepo, za ta denar dobi? velik, pa ?e cena ni zadnja kot vidi?. ?e je vse res (preveri elektronsko servisno knjigo na Mazda servisu), naj ti da prodajalec VIN ?tevilko avta potem go 4 it. Kilometri naj te ne motijo, motor ima ketno tako da velikega servisa ni.

Ti povem da ko se bo? vsedel vanjo in ko se bo? malo peljal in ko ti bo povedal ceno pod 6t eur jo bo? vzel :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.