Skoči na vsebino

PLATI??A in ET

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

Ker se bli?a 15 marec ?as ko se na?e jeklene konji?ke preobuje v nove pnevmatike, plati??a imam jaz en mali problem, ker imam na mazdi plati??a originalne od mazde in so ?e precej stare 8let in niso ravno v najbolj?em stanju sem se odlo?il za menjavo plati??.

In kje zdaj ti?i zajec. Vsa plati??a ki gledam imajo ET 40-45. Tukaj nastopi te?ava saj so originalna plati??a od mazde z ET 55. Govoril sem ?e z mazda?em (LabiGT) ki je rekel da brez ?irjenja blatnikov ne bo ?lo.

Zdaj me pa zanima kak?en je ta poseg ?irjenja blatnikov in kak?ni so stro?ki ?irjenja.

Kdo to dela in ?e je treba potem ?e kaj homologirati.

 

Hvala ?e v naprej za odgovore

Plati??a ki so na izboru za nakup

Tomason

MAK

 

 

ZOOM-ZOOM

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

To so mal bu?ke..lahko iz izku?n povem, da ?e nima? avta ni? zni?anga, ni nobenega strahu da bi rabil ?irit blatnike. Prav tako gre? v tem primer komot do etja 30, ?e je ?irina 8".

 

Mam na 6ki 18x8,5 et40 pa je tud avto zni?an in ni nobenih problemov :prstgor:

dejanska fotka:

Objavljena slika

 

Za okviren izra?un dimenzij si lahko pomaga? s tem: http://www.willtheyfit.com/

 

 

?e bi pa vseen za vsak slu?aj ?elel kaj ?irit, poznam pa enega, ki se ukvarja z val?kanjem robov in ra?una 30? na blatnik, potem pa je zadeva re?ena, razen ?e bi kak?en et 0 gor dajal :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Aja tisti mojster za vihanje oz. val?kanje je pa Fazer v Bitnjah pri Kranju.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e eno kratko vpra?anje. Sedaj imam 7x17 z pnevmatikami 225/45/17 zdaj bom imel pa 8×17 kaj to pomeni da bi moral vzeti vecje pnevmatike tudi ali lahko vstanem na teh dimenzijah

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Najbol je kar ostat na isti dimenziji, je ?e najmanj komplikacij, pa tud 225/45 gre brez problema na 8.

 

?e bi pa ?elel kej druzga pa preveri na t?v certifikatu, kaj vse gre lahko na plati??e za mazdo, potem pa je treba ?e na homologacijo. V kolikor pa bi imel v planu kak?no konkretno ?iroko dimenzijo, bi pa blo res ?e pametno kaj narediti z blatniki, da ne bi kdaj kje drgnilo ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

tele mak so hude...tomasonke so res siroke feltne,pac jst pa viper ze veva to ;)

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Hehe. Men so tele tomason top. Sploh potem ko sem ?e malo na yt film?ke pogledal joooj :)))

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

TN1 so kr popularne ja, sam na posnetku se mi zdi da so 18"

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ja so res malo velike. Eh 17 bom mel ?ist dovolj. Pnevmatike bom pa videl a bom ?e mel eno sezono goodyear EAGLE f1 asymmetric 2 ali bom ?e to letos zamenjal. Potem pa ?e na poliranje in mogo?e ni?anje in je to to kar bom v leto?njem letu naredil na avtu.

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Aha no v tem primeru bi kr priporo?u nove gume..Te so najbr? ?e mal stare in zato trde, tko da jih bo mal te?i dat na ?ir?o feltno. Sicer ?e ni nek extrem, je pa vseen priporo?ljiv kak?en varnostni ukrep ve? nardit v stilu pred?asnega nakupa pnevmatik, da se izogne morebitnim problemom :prstgor:

 

Taka so priporo?ila po tujih forumih, kjer se ukvarjajo s tem, pa tud sam sm vidu kaj naredijo leta z gumo. Sm dal en let nazaj 225/45 dol z 9" ?iroke feltne in ?e zdj dr?i raztegnjeno obliko :D

 

Potem pri ni?anju pa kot ?e re?eno preveri kolk bo ?e razmaka med gumo in blatnikom.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Aha no v tem primeru bi kr priporo?u nove gume..Te so najbr? ?e mal stare in zato trde, tko da jih bo mal te?i dat na ?ir?o feltno. Sicer ?e ni nek extrem, je pa vseen priporo?ljiv kak?en varnostni ukrep ve? nardit v stilu pred?asnega nakupa pnevmatik, da se izogne morebitnim problemom :prstgor:

 

Taka so priporo?ila po tujih forumih, kjer se ukvarjajo s tem, pa tud sam sm vidu kaj naredijo leta z gumo. Sm dal en let nazaj 225/45 dol z 9" ?iroke feltne in ?e zdj dr?i raztegnjeno obliko :D

 

Potem pri ni?anju pa kot ?e re?eno preveri kolk bo ?e razmaka med gumo in blatnikom.

 

Jaja za ni?anje bomo seveda prej vse ukrepe preu?ili. Gumo pa ja no stare so cca pol leta al pa en let. Sam bom mogo?e iste nabavil pa te zravem plati?? prodal pa je :)

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

TN1 so kr popularne ja, sam na posnetku se mi zdi da so 18"

 

sigurno so 18',pr 17' so pa smesne te feltne men...sploh ce bo ornk balon

 

ZE 18col JE PREMAL! :P

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Mogu bi nek ene 18dobit da bi samo videl kako to zgleda na moji mazdici. Ker sem v dilemi med 17 in 18. In si ne predstavljam kako bi zgledale 18 na moji 6

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Mogu bi nek ene 18dobit da bi samo videl kako to zgleda na moji mazdici. Ker sem v dilemi med 17 in 18. In si ne predstavljam kako bi zgledale 18 na moji 6

 

ma sam sm mal premislu,bols da mas kr 17col pa ne presiroke gume...drgac bos razocaran pr porabi in hitrosti...aja pa tomason so cist tezke feltne,to je to :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Jo?t mal bo treba do lumpija da ti natjuna ma?ino, tvoja najbr? res ne gre nikamor :harhar: No sicer so res mal te?ke, so pa zato pocen pa dobi se jih v Slo, v tujini bi pa za ta dnar dobu dost bol?e zadeve sam ok :D

 

Curko ?e bo? nasledn viked kaj pri?el na avtoshow v Kranj bo? skor sigurno lahko vidu vsaj eno 6ko z 18x18,5 dimenzijo :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.