Skoči na vsebino

Mazda6


dejanc

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Po?asi se bli?a ?as za menjavo avta in v o?ji izbor je pri?la Mazda6, revolution, G-165. Ker naredim na leto cca 20000km in imam kar veliko kratkih vo?enj skoraj brez relacij bi vzel bencinarja. Vzel bi pa novo. Ali ima kdo ta avto ?e po zadnjem faceliftu in kako je zadovoljen z njim? Avto kupujem za dlje ?asa cca 10 let. Sedaj imam civica 2008 in je bilo teh 180000km brez ve?jih te?av.

 

Lp, Dejan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pridru?ujem Dejanovemu vpra?anju. S tem, da sem jaz malenkost bolj finan?no omejen, zato gledam Mazdo 6 (karavan) tretjo generacijo, rabljeno oz. nekaj do 18,000?.

Kilometrov delam okoli 25 000, in nimam pojma ali naj vzamem dizla ali bencinarja. :) Vo?nja je  kombinirana, avtocesta, mesto, pode?elje, skratka vse. Koliko pijejo novi bencinarji (145 KM)?

Vem, da je to ?e bilo debatirano in da so avtomobili relativno novi - ampak ali imate kakr?ne koli te?ave z rjo? Tudi jaz kupujem avto za 10 + let. (Moja 626-ka ima prek 16 let in 330 000). Vse super, zelo malo okvar, te?ave z rjo pa grozne! Kolikor vem imata prva kot druga generacija ?estk iste probleme. Kljub zanesljivosti, je to izredno velik minus.

Hvala za vse odgovore. Dejan, upam da ne zameri?, da sem se u?tulil zraven. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel problem z rjo samo pri prvi generacije sestice ... Ampak so to sanirali v okviru garancije ... pri drugi in tretji generaciji nimam probleme z rjo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.