Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj krat se mi je zgodilo da pri zagonu motorja je zalavfal z povi?animi obrati npr.1800 ,in po dobri minuti obrati padli na normalno cca 800. Pri tem je tudi zasmrdelo iz izpuha... kaj bi to lahko bilo ?

Napisano

Nekaj krat se mi je zgodilo da pri zagonu motorja je zalavfal z povi?animi obrati npr.1800 ,in po dobri minuti obrati padli na normalno cca 800. Pri tem je tudi zasmrdelo iz izpuha... kaj bi to lahko bilo ?

Ej...lp to je normalno pri teh novih motorjih skayactiv,ko je motor hladen je zvok mo?en in glasen po minuti se umirijo obrati,,motorja in deluje normalno.tudi lu?ka od vode ti sveti violi?no,,ko se motor segreje,,na delovno temperaturo tudi ta lu?ka ugasne..prej tudi ne gre motor na obrate,,,varnost..

Tako ,da mislim da je to normalno delovanje teh motorjev,se treba navadit,,,he he

?e ne pa servis ,,,garancija.lp

Napisano

Ej...lp to je normalno pri teh novih motorjih skayactiv,ko je motor hladen je zvok mo?en in glasen po minuti se umirijo obrati,,motorja in deluje normalno.tudi lu?ka od vode ti sveti violi?no,,ko se motor segreje,,na delovno temperaturo tudi ta lu?ka ugasne..prej tudi ne gre motor na obrate,,,varnost..

Tako ,da mislim da je to normalno delovanje teh motorjev,se treba navadit,,,he he

?e ne pa servis ,,,garancija.lp

 

 

Hvala najlep?a za tola?bo !!

Najlep?a hvala za tola?bo ! ( pozabil sem napisati motor je diesel) lep pozdrav .

Napisano

Ampak a ni to znacilno samo za skyactive bencinarja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je druga?na zgodba kot pri bencinarjih amapk je povsem normalna zadeva in je pa? feature in ne error.

 

Navadno naj bi se to dogajalo pri hladnih startih, ko je zunanja temperatura in temperatura motorja nekje med 15 in 35?C.

 

?e se ne motim gre za tehnologijo AWS (pospe?evalni ogrevalni sistem)... ko odpre regulacijski ventil in wastegate na turbu, da gredo topli izpuhi brez izgub toplote ?im prej skozi sistem. VVL (variabilni sistem dviga ventilov) sistem nato rahlo odpre enega od izpu?nih ventilov na cilindrih v trenutku vbrizgalnega cikla tako, da se nekaj toplih povratnih izpu?nih plinov vrne v cilinder in ga dodatno ogreje. ?tos je pa v tem, da se na ta na?in ?im hitreje spravi katalizator v polno funkcijo delovanja in dodatno zmanj?a ?kodljive pline. Zato na za?etku tudi zavoha? vse skupaj.

 

V glavnem brez panike, ti samo vozi... ?e ti bo pa kdo pametoval pa samo tole razlago uporabi in mu povej, da je pa? tako pri modernih motorjih in ekologiji. :lol:

33112_1.png

Napisano

Jaz ponavadi vedno po?akam, da padejo obrati in potem odpeljem. ?e se mi mudi pa kar grem. 

Ni pa ni? narobe :-)

Napisano

ne rabi? ni? ?akat... tudi ?e so povi?ani obrati lahko takoj odpelje?... bodo prej padli kot pa ?e ?aka? na mestu ;)

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.