Skoči na vsebino

mazda 3 tempomat


Priporočeno sporočilo

Dobrodo?el na forumu! :bravo:

Na to tvoje vpra?anje bo pomoje vedla odgovor ?lanica na forumu Wildcat! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm...kot je meni znano ne.... na volanu ti opcionalno pridejo samo ?e funkcije za navigacijo.... ?e jo ima? seveda.

 

 

Za to opcijo s tempomatom pa nisem seznanjen.... :ne vem:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?eloma je vse mo?no!!! - Vpra?anje je le, koliko si pripravljen ?rtvovati???

 

Pri Mazdi3 ?al ni tempomata v originalni dodatni opremi za naknadnjo vgradnjo.

Komande za tempomat na volanu, so mo?ne le v kombinaciji s serijsko opremljenem vozilom,

katerega pri nas ?al ni mo?no dobiti.

 

Mo?no je seveda naro?iti tak?en volan z komandami kot originalni rezervni del, ampak bo to po vsej verjetnosti precej?nji stro?ek, katerega je malokdo pripravljen ?rtvovati.

 

Osnovni komplet elektronike za tempomat je ?e najmanj?i problem, tisti se vgradi brez te?av.

Tukaj ima? potem razne opcije za upravljanje s tempomatom.

Obvolanski daljinec je ena med najlep?imi re?itvami, potem obstaja ?e seveda dodatna ro?ka pri volanu,

ali pa kak?na popolnoma individualna re?itev.

Zase sem si v svojem vozilu poiskala primeren prostor in vgradila dodatna stikala,

ker mi volan ni dopu??al lep?e re?itve.

 

?e lahko ?ivi? brez komand na volanu, bo verjetno obvolanski daljinec najbolj?a re?itev

in tako tudi najbolj ekonomi?na.

 

Je pa tempomat druga?e resni?no fina stvar, osebno ga z veseljem uporabljam.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?eloma je vse mo?no!!! - Vpra?anje je le, koliko si pripravljen ?rtvovati???

 

Pri Mazdi3 ?al ni tempomata v originalni dodatni opremi za naknadnjo vgradnjo.

Komande za tempomat na volanu, so mo?ne le v kombinaciji s serijsko opremljenem vozilom,

katerega pri nas ?al ni mo?no dobiti.

 

Mo?no je seveda naro?iti tak?en volan z komandami kot originalni rezervni del, ampak bo to po vsej verjetnosti precej?nji stro?ek, katerega je malokdo pripravljen ?rtvovati.

 

Osnovni komplet elektronike za tempomat je ?e najmanj?i problem, tisti se vgradi brez te?av.

Tukaj ima? potem razne opcije za upravljanje s tempomatom.

Obvolanski daljinec je ena med najlep?imi re?itvami, potem obstaja ?e seveda dodatna ro?ka pri volanu,

ali pa kak?na popolnoma individualna re?itev.

Zase sem si v svojem vozilu poiskala primeren prostor in vgradila dodatna stikala,

ker mi volan ni dopu??al lep?e re?itve.

 

?e lahko ?ivi? brez komand na volanu, bo verjetno obvolanski daljinec najbolj?a re?itev

in tako tudi najbolj ekonomi?na.

 

Je pa tempomat druga?e resni?no fina stvar, osebno ga z veseljem uporabljam.

 

 

 

Sem ?e po?iljal maile zastopnikom, pa mi sploh noben razen enega ni odgovoril.

Tisti ki mi je, je rekel da se da za 130 000 sit vgradit ro?ico ob volanu.

Ko pa sem omenil stikala na volanu, mi ni ve? odgovoril.

 

Ali so res tako draga stikala na volanu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali so res tako draga stikala na volanu?

 

Ali jih res tako zelo potrebuje? imeti na volanu? :huh:

Kaj je pa za tebe drago? Koliko bi bil pripravljen od?teti za tak?na stikala?

 

Prav pogosta so tak?na in druga?na povpra?evanja po individualnih re?itvah.

Verjemi, da je ogromno dela s tem.

Potem ko pa pobrska? in povpra?a?, prei??e? vse mo?nosti, da bi stranki vsaj okvirno ceno lahko povedal,

ti pa stranka odvrne - "Kaj? Pa vi ste nori! To se ne spla?a!" Ves trud zaman.

Ampak mo?no vendar je.

 

Lahko poi??em tak?en volan, ni problema, z veseljem. Samo povej.

Meni so tak?ne predelave v?e?.

Bom imela kak?en dopoldan dela, da si priskrbim vse kode in informacije.

Ampak ne se ustra?iti cene, saj bo volan prispel iz Japonske.

In ker za na? trg prvotno ni namenjen , tudi cene niso prilagojene na?emu trgu.

 

Torej za tak?en tempomat s stikali na volanu bi potrebovali:

komplet elektronike za tempomat + novi volan z vgrajenimi stikali + nekaj ur dela (koliko se bo pokazalo ob posegu)

+ zadosti ?asa (vedno, ?e se gre za individualne re?itve, vozilo bi stalo nekaj dni v delavnici ?e bo treba)

 

Druga mo?nost in manj lep?a je seveda, da se predela originalni volan,

kar pa ni enostaven poseg in malo kdo je pripravljen posegati v tako relativno nov avto.

Osebno ti to ne priporo?am.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali jih res tako zelo potrebuje? imeti na volanu? :huh:

Kaj je pa za tebe drago? Koliko bi bil pripravljen od?teti za tak?na stikala?

 

Prav pogosta so tak?na in druga?na povpra?evanja po individualnih re?itvah.

Verjemi, da je ogromno dela s tem.

Potem ko pa pobrska? in povpra?a?, prei??e? vse mo?nosti, da bi stranki vsaj okvirno ceno lahko povedal,

ti pa stranka odvrne - "Kaj? Pa vi ste nori! To se ne spla?a!" Ves trud zaman.

Ampak mo?no vendar je.

 

Lahko poi??em tak?en volan, ni problema, z veseljem. Samo povej.

Meni so tak?ne predelave v?e?.

Bom imela kak?en dopoldan dela, da si priskrbim vse kode in informacije.

Ampak ne se ustra?iti cene, saj bo volan prispel iz Japonske.

In ker za na? trg prvotno ni namenjen , tudi cene niso prilagojene na?emu trgu.

 

Torej za tak?en tempomat s stikali na volanu bi potrebovali:

komplet elektronike za tempomat + novi volan z vgrajenimi stikali + nekaj ur dela (koliko se bo pokazalo ob posegu)

+ zadosti ?asa (vedno, ?e se gre za individualne re?itve, vozilo bi stalo nekaj dni v delavnici ?e bo treba)

 

Druga mo?nost in manj lep?a je seveda, da se predela originalni volan,

kar pa ni enostaven poseg in malo kdo je pripravljen posegati v tako relativno nov avto.

Osebno ti to ne priporo?am.

 

 

?e ?e obstaja original tempomat, ki ima stikala na volanu, potem ne bi smelo biti velikih te?av z dobavo, monta?o, pa cena tudi ne prevelika. Sam sem pripravljen od?teti za original tempomat z stikali na volanu najve? 150 000 sit.

 

Pa poglejmo druga?e. Primer:

 

Imam mazdo 5, ima tempomat na volanu (to je na na?em trgu mo?no)-volan je enak kot pri mazdi 3 in mi nepridipravi ukradejo tempomat iz volana. Koliko bi me potem to popravilo stalo? Mogo?e 500 000 sit?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem spregledala, da si pisal... sorry.

 

Cena okoli 140.000 SIT z monta?o, odvisno do izvedbe.

Kontakiral si ?e po mailu glede tega (Mazda AS Velenje).

Garancija velja normalno, zakaj ne bi?

 

Pa brez zamere, ampak tempomat ni "moj" :huh: Karkoli to ?e pomeni. :ne vem:

 

 

Lep pozdrav in zoom-zoom!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.