Skoči na vsebino

popravilo menjalnika


Priporočeno sporočilo

Samo kakor vidim je tukaj na sliki Mazda 5, tam pa je bila 6-ka, pa ?udno se mi zdi 5-ka je novo vozilo pa ?e tak?ne te?ave? :huh:

Mogo?e pa je Avto mehanik pri Mazdi? Ker se mi ?udno zdi da bi to nekdo sam popravljal doma ?e pa je avto pod garancijo!?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo kakor vidim je tukaj na sliki Mazda 5, tam pa je bila 6-ka, pa ?udno se mi zdi 5-ka je novo vozilo pa ?e tak?ne te?ave? :huh:

Mogo?e pa je Avto mehanik pri Mazdi? Ker se mi ?udno zdi da bi to nekdo sam popravljal doma ?e pa je avto pod garancijo!?

 

Jap mehanik pri mazdi je-.--- drga? pa predeluje avte doma..... :bravo:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na sliki je mazda 5 popravilo menjalnika:)napaka je bila pri zlaganju ker se je semering poskodoval to ej prvi primer do zdej:)je pa pod garancijo ker avto je imel okol 10000 km:)da se nebomo slabo razumeli delam na mazdi serviser po delu pa doma stimam avte predelave od zunanjosti do spidanja motorja:) uno je pa mazda 6 ja brez armaturke:)

 

Krasno...tale Mazda quality pa je, opazam, cedalje "boljsi". :(

 

naj ti povem da so mazde zelo kvalitetne velikih popravil do zdaj nisem delal se..razen tega menjalnika...edine slabosti so pr mazdi 6 sprednje luci tega se dosti menja mehanskih napak nism se zasledil
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

naj ti povem da so mazde zelo kvalitetne velikih popravil do zdaj nisem delal se..razen tega menjalnika...edine slabosti so pr mazdi 6 sprednje luci tega se dosti menja mehanskih napak nism se zasledil

 

Hmmm, ja, verjetno res, ampak imajo pa celo kopico otroskih bolezni: AGR ventil, ukrivljanje diskov, stalna potreba po mazanju volana, zatikajoc menjalnik...

 

Pa ne me narobe razumeti, z avtom sem sicer zelo zadovoljen, ampak me presenca, da pri Mazdi ob "faceliftu" dolocenih stvari se vedno niso odpravili (vsaj kolikor prebiram mnenja voznikov po tujih forumih).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Mene pa zanima prbli?no kolk bi me pr?lo delo in material(menjava semeringov na odmi?nih gredeh)?

Marko baje da tvoj brat neki ?ramfa :D mi je dal borut njegovo cifro, sam se mi ni oglasil :P

 

Samo semeringe bi menjal ? ?zmeden? in to samo na odmi?ni ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kakor vem ponavadi spusti semering pri razdelilni kapi

 

to?no ta :bravo: aja temo sm pa zato izbral to ker so bli notr ?e neki omenjeni semeringi, pa da neb brezveze nove odpiral

 

Samo semeringe bi menjal ? ?zmeden? in to samo na odmi?ni ? ?zmeden?

 

Kaj je tukaj ?udnega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to?no ta :bravo: aja temo sm pa zato izbral to ker so bli notr ?e neki omenjeni semeringi, pa da neb brezveze nove odpiral

Kaj je tukaj ?udnega?

 

?e bi manjal semering na osmi?ni kjer je zobati jermen, pol nebi naredu n?.

 

?e pa semering-oring pri razdelilcu v?iga pa je druga stvar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.