Skoči na vsebino

Mazda Xedos 6


sikovecg

Priporočeno sporočilo

Pri Xedosu 6 2.0 V6, poglej prednje diske koliko majo roba na zunanjem robu in na notranjem robu(proti sredini diska), tam se vidi ali so bili menjani, posledi?no lahko oceni? realne kilometre, enako na zadnjih diskih. Potem je ?e to da odpre? pokrov motorja in sname? pa kablov, ali pa raje vse kable s v?igalnih sve?k in pogleda? ?a je kateri kabel(trdi del ki je nataknjen na sve?ko) kaj masten od olja, tam se tudi vidi koliko ma kilometrov ker tam olje spusti nekje od 130-170kkm, isto?asno pa poglej ?e je ohi?je manjalnika kaj mastno, ker je potem ?e tesnilo razdelilca v?iga za zamenjat.Pa poglej kako je s sede?i sploh ?oferski, ?e je usnje kaj strgano, se rado zgodi, je pa odvisno od letnika, pa delovanje klime preveri. pol ma zraven originalne feltne, ?e jih ni potem je vpra?anje kaj se je z avtom dogajalo. ?e sporo?i? iz kje si in kje ma? avto,?e ni predale?, se lahko zmenva in pridem pogledat. Sem pa iz gorenjske, okolica ?kofje loke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Lep pozdrav za za?etek.

 

Tudi sam se zanimam za Mazdo Xedos 6. Imel bi par upra?anj kako se kaj obnese in ?e mogo?e kdo pozna to iz slede?ega oglasa: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=133611

 

Predvsem me zanima kako je s porabo pri teh 2.0 ma?inah in kako je kej s stro?ki, se pravi servisi.

 

L.P.Erik :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav za za?etek.

 

Tudi sam se zanimam za Mazdo Xedos6. Imel bi par upra?anj kako se kaj obnese in ?e mogo?e kdo pozna to iz slede?ega oglasa: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=133611

 

Predvsem me zanima kako je s porabo pri teh 2.0 ma?inah in kako je kej s stro?ki, se pravi servisi.

 

L.P.Erik  :)

Jest sem vozil Xedos 6 V6 dobri dve leti (do pred enim letom)...

 

Poraba je bila med 9,5 in 10,5 l/100 km... Servisi so v mejah normale... recimo servis pri 160.000 je bil nekaj cez 25 jurjev...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pridru?ujem mazdi6,imam popolnoma enako porabo z 95 oktanskim bencinom,z 98 oktanskim pa sem pri?el na 8,7 litra.Servis kr v doma?i gara?i, ali pa pri kolegu ki je delal na mazda servisu.Imam ga pa ?e 2 leti stro?ek v tem ?asu je bil 55 ksit, prevozil pa sem 62 kkm. pri 170 kkm sem menjal sprednje diske; plo??ice in zadnje plo??ice in 2 metra izpu?ne cevi,brez loncev. Tista ki je v oglasu zgleda dosti bolje kot moja, vsaj na slikah. Pri nakupu je treba smo pogledat par stvari ki so standardnih napak, ki so hkrati tudi pokazatelj realnosti prevo?enih kilometrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.