Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Cao svima (pisem na srpskom i engleskom jeziku, nazalost moj slovenacki nije toliko dobar :)

Imam Mazda 626 2.0 (115HP), y. 1998 Car Number. JMZGF14F-201106864, Motor. No. : FS 294732

Auto nema ugragjen Klima uregjaj i hocu da instaliram dopolnitelno. Trazim slupane Mazde i sl. po Njemacku da bih kupio samo polovni klima uregjaj, megjutim, moram li traziti samo od istog modela i motora kao kod mene, ili mogu da trazim i druge uregjaje s drugih motora (1.8 90HP, DITD-ijeve) itd.

Da obratim paznju na nesto drugo?

Puno pozdrava iz Makedonije

Dejan

 

 

I have a Mazda 626 2.0 (115HP), y. 1998 Car Number. JMZGF14F-201106864, Motor. No. : FS 294732

The vehicle doesn't have air-condition and I want to install it additionally. I'm searching for damaged Mazda's in Germany in order to buy the air-condition only, but do I need to search only for my engine model/type or the system from different engines will match (the 1.8 90HP, DITDs)?

Anything other I should pay attention to?

Please advice,

Dejan

Napisano

Pozdrav !

nema panike, pi?i samo na srpskome, to mi sve razumjemo ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.