Skoči na vsebino

?portni filter???

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 323, 1324ccm letnik 90. Pa me zanima ?e lahko dam na 8 ventilca ?portni filter?? Bodo kak?ne posledice? Hvala za odgovore!! LP

Napisano

nobenih posledic.

lepsi zvok, navor se ti bo premaknil na malo visje obrate, pil ti bo malo vec ker ga bos raje tiscal kot pa zdej ;)

jaz imam en komplet od mx3 nastavek za na debimeter + filter, ki ga prodajam.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ti pa si ksiht, drugim svetujes, sam mas pa vse na originalno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kot so ?e pred mano povedali - posledic na?eloma ne more biti (lahko so stranski u?inki npr. pozimi, ampak to je mo?no tudi pri drugih ma?inah). Je pa za premislit o smotrnosti tak?nega nakupa; namre? pri manj mo?nih ma?inah tudi zvok ni tako izrazit, na mo?i pa dvomim da se bo ob?utno poznalo. Seveda ?e te veseli kak?na predelava svojega avta, potem "go for it". Ne pri?akuj pa kak?nih ogromnih prirastkov mo?i ;).

user posted image
Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ti pa si ksiht, drugim svetujes, sam mas pa vse na originalno.

ma ja!

 

zdej ker sem ga dal na original ne smem svetovat al kaj?? :D

 

ce ne bi delal veckrat na leto po 1k km na dva dni po vsej verjetnosti ne bi niti pomislil na to, da bi mel originalen avto.

 

Drugace pa mazda323: jaz sem mel sportni filter na micri 1.3l pa YavarYe X6V6 tudi, na enakem avtu in ti lahko oba poveva da je zvok dober, ne se bat.

Glede moci pa je tko kot ti je sash napisal, dejansko prirastka moci ni, tak obcutek dobis ker se ti ponavadi navor premakne na malenkost visje obrate in masina boljse diha.

 

 

Poskusi si sposodit od kakega kolega filter (zdej jih je vecina dala dol cez zimo) pa bos videl, ce ti ugaja ;)

 

 

YavarYe X6V6: midva pa se bova se pomenila, ob kaksnem pivu al dveh ;) hehe ja ja bos zacel pit alkohol :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Filter ti omogo?a, da motor v vi?ji vrtljajih, ko rabi ve? zraka, la?je zadiha, ker ima ?p.f. manj upora ko zrak vstopa... Zaradi tega nastane tudi globlji zvok, ker se spremeni pa? oblika filtra, material in na?in vstopa zraka.

 

Pozimi ga damo dol (lansko leto in predlani ga nism dal dol...) zaradi svinjarije (sol, sneg...), ki je meni konkretno letel v filter in to ni preve? dobro. Original filter je zaprt in do njega ne pride toliko svinjarije...

 

Druga?e pa ravno takole nekje pri 0-5 st. celzija avto s ?p. f res vle?e, mojmu se je ?ist trgal nad 3500rpm, pa vse do 7000.

Aja, pa motor se zaradi bolj?ega "prezra?evanja" pozimi kasneje segreje, kar tudi ni dobro za motor, ampak ne v tej meri, da bi ga bilo treba dol dat.

 

 

Sklep. ?F ma? ?ez zimo lah gor, ?e ti not ne nese svinjarije, ?e avto zmerej lepo ogreva? itd... Druga? pa raj dej navadnga, sej zdj itak ne sme? gont...

Bedak ne more bit vsak.

To je ?e prvi korak! user posted image

Napisano

Za poleti pa ti svetujem, da si speljes kake cevi do filtra, ker je vroc zrak pod motornim pokrovom ni njboljsi za delovanje motorja-slabsi izkoristek...

Vroc zrak manjsa gostota = slabsa kompresija in moc.

Hladen zrak visja gostota = visja kompresija in moc.

Js sem to prizkusil na vec avtomobilih in drzi 100%

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem lani mel filter na Mazdi 323, pa je bil problem, ker ima original filter neko tipalo vgrajeno v pokrov ?katle originalnega filtra. Ko sem zamenjal je ?la ?katla seveda pre?, oziroma v mojem primeru le pokrov ... tipala pa nisem mogel nikamor 'vtaknit', zato sem ga pritrdil kar na cev, ki gre iz filtra.

 

Je pri ostalih modelih isto? Kako ste vi to re?ili?

Napisano

Brat je, ko je imel 323C, kr z plasticno objemko pritrdil tipalo v blizini kjer vlece zrak v filter-motor. Bistvo je da je v blizini filtra-zraka ki vstopa v filter. To je tipalo temperature. Ostali ga imamo vgrajenega drugje, v ohisju merilca pretoka zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

jaz mam tudi mazdo 323c, pa sem dal filter takoj za MAF senzorom (tam kjer je prej bila ?katla) pa gre avto slab?e kot z navadnim filtrom.Edino zvok je pravi. :D:D:D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

zasledil sem ,da je nekje neka loputa ki pri ?portnem filtru senzor izmeri naenkrat veliko koli?ino zraka ,se zapre

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Vsi senzorji ki so pritrjeni in vgrajeni na sesalno cev morajo biti VEDNO za foltrom, kakrsne koli druge kombinacije so ?kodljive in avto ne gra kot bi moral.

Moj brat je mel 323C, avto ma tako hud zvok kot Honda VTi, ?e ma? vse prav narejeno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko malo bol opi?e? to?no kam si montiral ?portni filter na 323c?Jaz sem probal tako : gumijasta cev ki gre iz sesalnega kolektorja na senzor za pretok zraka.Na drugi strani pa gre ta senzor na ?katlo za filter.Jaz sem vzel ?katlo dol pa dal gor na tej strani ?portni filter.Senzor za temperaturo pa sem tudi dal v bli?ino filtra.

 

A je imel tvoj brat narejeno enako?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

?e se prav razumeva, potem je imel tako narejeno. Potem sva dodatno okrog filtra dala ?e meko plasti?no cev, bolj zaradi zvoka. Takrat pa se je filter za?el prav ne?love?ko(beri "zelo dober race zvok") ogla?at. Je pa verjetno odvisni kak glas ma motor od firme filtra, on je mel gor K&N filter. Takega mam tudi js na svojem Xsedos-u, samo tukaj ni nobenega glasu od filtra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz mam tudi k&n, zvok pa se za?ne tam nad 3000obratov.Rad bi imel APEXi, samo jih v sloveniji ni za dobiti, pa ?e dragi so.

Tvoj brat je imel 323c z 1.9 ali 1.5 ma?ino?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

1.3 motor, z 280 kkm prevo?enih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je torstorm napisal:

je sprobal kdaj kon?no hitrost z filtrom ?Jaz mam 1.5 16V pa mi gre okrog 200km/h. :D

Meni tudi (po ?tevcu seveda), le da nas je bilo v avtu 5, povpre?na te?a 80 kil. :))

 

Je pa blo to na avtocesti od Ljubljane proti Kranju (Vodice).

Napisano

sem ?e montiral gor ?portni filter na 323c pa gre zaj kak treba.Krive so bile sve?ke.Zdaj ?e samo speljem dovod hladnega zraka.Ve kateri kam je najbolj?e speljati ,tam kjer bi naj bile meglenke ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

tale premostitev velja samo che nastavljash prosti tek, po nastavitvi premostitev odstranish.

 

premostitev se dela samo takrat ko nimash testerja, ki bi ga priklopil na DIAGNOSE konektor.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  je KAALman napisal:

tale premostitev velja samo che nastavljash prosti tek, po nastavitvi premostitev odstranish.

 

premostitev se dela samo takrat ko nimash testerja, ki bi ga priklopil na DIAGNOSE konektor.

a mi lahko to mal bolj nata?no opi?e?

ker bom moral mal povi?at obrate v prostem teku

zdej so ok. 500 obr/min

 

Hvala!

 

LP

  • 4 let kasneje...
Napisano

js sm nabavu ?portni filter, pa se na zvoku n? ne pozna, in sicer mam navadn fargazar, pa me zanima, ?e se da kej nardit, da bo dal kak zvok vn?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, jz ga sicer res ne bi gnal do blokade prvih 2k, samo do 5k pa naj se zavrti.
    • Da bi pa za drug avto imel premium malcka pa ne? 10k, razlike, ostane ti se denar za ves bencin do konca tvojega terminskega plana.....pa se hibrid je. To je totalna zmaga ce mene vprasas....   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18635491&display=Mazda Mazda2
    • Nilfisk je dobra firma...ne vem sicer za visokotlačne čistilce,a sesalce imajo OK. Moram pa pripomniti,da bolj "profi" sesalce. Jih pogosto radi kupujejo razni čistilni servisi...za "domače uporabnike" pa moram omeniti,da imam bolj slabe izkušnje. Daljna žlahta iz srbije je pred par leti kupila bolj osnovni model Nilfisk Alto Aero 20...majhen,a zmogljiv sesalec. Danes pri uvozniku na Šmartinki dobiš filter vrečke,ki dejansko ne pašejo,so prevelike,cena pa je astronomska...mislim,da je 80€ set/5kom😲 Sem naročil neoriginalne z Amazona za še normalno ceno (glej sliko)...a ti seveda ne filtrirajo tako fino,kot originalni,ki se jih več ne dobi...pač,bo šel sesalec hitreje "rakom žvižgati".     Toliko o Nilfisk sesalcih z moje strani. Kako je pri visokotlačnih čistilcih pa ne morem vedeti.   Moje mnenje-Karcher seveda ni "zlat",a razširjenost naredi svoje. Dobiš vse. Vso dodatno opremo,če kupiš osnovni model...rezervne dele pa tudi. Lih zase iščem set O-ringov,k mi je enega na penilcu za avto-peno odfukalo...na Amazonu je lepa cena. Kärcher Ersatz O-Ring-Set : Amazon.de: Garten WWW.AMAZON.DE Kärcher Ersatz O-Ring-Set : Amazon.de: Garten Bauhaus pri nas pa... Just a moment... WWW.BAUHAUS.SI   Se mi ne mudi,tako,da bo Amazon zaslužil.
    • Mislim pa kaj komplicirate z tem kako in kaj? Meni so ob nakupu novega avta rekli da je ta zadeva z nekim uvajanje do 2000km pase , saj tudi tisti nulti servisi se ne delajo več. Meni je prodajalec rekel vozi ga čisto normalno od prvega dne naprej , saj je v garanciji če bo kaj crknilo naj crkne zdaj.
    • To nima veze. Bedding oz. vleźanje zavor nima veze z preobremnjenostjo ali zmožnostjo.   Tudi nove pakne za kolo svetujejo bedd-at. Če pa jih. Je pa odvisno od posameznika. Jaz jih za kolo ne. 99% nima kaj bit. Tu je mišljeno bolj 100km/h do 0km/h s polno močjo. Ali pa da bi tak redno na imel tak avtocestne manevre.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.