Skoči na vsebino

Zvo?niki v prednjih vratih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e mi lahko kdo pove, kako se demontira plastiko s prednjih vrat, da lahko pridem do zvo?nika in ga menjam. Po ogledu, sem zasledil le en vijak na spodnji polici, ki je pokrit s plasti?nim zama?kom, dva sta v ro?aju in en je ?e v kljuki za odpiranje, ampak to spet ne more biti vse :D

 

Mi lahko prosim kdo razlo?i, ker zvo?nika sta mi po sedemnajstih letih crnila, sedaj pa bi ju menjal, da mi ne bo ve? hr??alo :hohoho:

 

Hvala

 

Aja, gre pa za mazdo 323F bg letnik 1991

Napisano

ma? nekaj vijakov pol pa sponke plasti?ne, ko kar narazn potegne? samo previdno da jih nea zlomi? :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

ni? na silo!!!

 

vse gre lepo narazen, ?e je kaj podobno MX-3 je potem ?e en vijak tam ko je mehanizem za zapiranje (od strani vrat), pa na spodnji poli?ki bi mislim da tudi moral biti ?e en.

 

 

Pa a nima posebej mre?ice ?ez zvo?nike?

Napisano

ni? na silo!!!

 

vse gre lepo narazen, ?e je kaj podobno MX-3 je potem ?e en vijak tam ko je mehanizem za zapiranje (od strani vrat), pa na spodnji poli?ki bi mislim da tudi moral biti ?e en.

Pa a nima posebej mre?ice ?ez zvo?nike?

 

 

V bistvu je zvo?nik prekrit z mrezco, ki pa je skupek police na vratiha, tako da samo mre?ca ne gre dol. Je potrebno celo polico dol dat, pa nevem kako :(

Napisano

Lepo vse vijake odvij na tapeti katere si videl, sedaj ?e ima? ro?ne ?ipe gor/dol ?e je treba od znotraj ko je pritrjena gor ro?ka odstranit "?tift" potem pa ?e bo tapeto kar gor dr?alo, treba jo je samo potegnit proti sebi malo mocneje :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.