Skoči na vsebino

servisi na gorenjskem


Priporočeno sporočilo

lep pozdrav vsem ljubiteljem mazde!!!!

 

sem novi lastnik mazde 6 letnik 2003 bencin ... upam da tudi ponosni ...ihihi..

mene zanima predvsem kje se nahaja kaksen servis na gorenjskem ter kaksen odnos do strank imajo.. slisal sem za mo?nik .... in me zanima predvsem vase mnenje..

 

 

lep pozdrav wtkrupic!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lep pozdrav vsem ljubiteljem mazde!!!!

 

sem novi lastnik mazde 6 letnik 2003 bencin ... upam da tudi ponosni ...ihihi..

mene zanima predvsem kje se nahaja kaksen servis na gorenjskem ter kaksen odnos do strank imajo.. slisal sem za mo?nik .... in me zanima predvsem vase mnenje..

 

 

lep pozdrav wtkrupic!

 

 

Sam sem bil 1x pri Mo?niku, ko sem spra?eval nekaj v zvezi z garancijo in z mo?nostjo zlo?ljivega klju?a, pa so me odvrnili od nadaljnih obiskov s poni?ujo?im odnosom, ker je pa? moj avto uvo?en in ni kupljen v Sloveniji. O?itno obstaja rasizem tudi v avtoindustriji... Nisem si mislil da no?ejo zaslu?iti in se pol tut ubadal nisem ve? s tem.

 

Peljal sem jo (M6) na nepoobla??en servis in so mi naredili servis na 80.000 za 147? in sem ?isto zadovoljen. Dele sem videl pred vgradnjo, bil pri servisu zraven, ker poznam mehanika - mi je prej servisiral tudi Audija A6 in sem bil zadovoljen - in sem z odnosom in z delom zadovoljen.

 

Bom pa poiskal poobla??en servis, ker bom rabil nekoga, ki zna razdret armaturo da mi bo elektronik sku?al popravit kontakte na displeju, ki ne delajo ko je segret avto in obudit moje manjkajo?e ?rtice na BCju.

 

Baje se spla?a zapeljat do Ljubljane na AC Cosmos in baje neka Gama dela tut ok, ampak to sem samo slisal in ne vem kje je...

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na Slovenskem javorniku-pred Jesenicami je en zelo prijazen mo?akar Marn. baje je super, meni je samo enkrat jermen zamenjal k mi je skor vse skupaj raznesl,ampak sem bla zelo zadovoljna! :)

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odkrito povedano ne bom trdu, da so pri Mo?niku zani?, vendar pa moja izku?nja (samo ena), ker potem nisem ve? vozu k njim je slaba. Pri menjavi ?arnice za osvetljevanje cd-ja so mi verjetno pomotoma sklopil vso ostalo razsvetljavo na konzoli, ko pa sem jih ?ez dan na to opozoril so se delali francoze kot da se jim to ne more zgodit tko, da je na koncu kazal kot da sem sam nekaj ?aral, dokler jim nisem mal zagrozil se sploh niso hotl zgovarjat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lep pozdrav vsem ljubiteljem mazde!!!!

 

sem novi lastnik mazde 6 letnik 2003 bencin ... upam da tudi ponosni ...ihihi..

mene zanima predvsem kje se nahaja kaksen servis na gorenjskem ter kaksen odnos do strank imajo.. slisal sem za mo?nik .... in me zanima predvsem vase mnenje..

 

 

lep pozdrav wtkrupic!

 

Pojdi drugam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.