Skoči na vsebino

JAC - Jap Adria Club

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Objavljena slika

 

Vsi ljubitelji japonskih avtomobilov pozor!

 

?e ste to vi, je JAC pravi naslov za vas! Namre? JAC ali bolj na dolgo Jap Adria Club je prvi in edini uradni klub v tem delu Evrope, ki zdru?uje vse japonske avtomobilske znamke na enem mestu!

 

Jap Adria Club organizira raznorazne dogodke, med katerimi gotovo najbolj odmeva vsakoletni ?e tradicionalni JAPmeet, ki ga organiziramo skupaj z ostalimi entuziasti v JAPmeet team-u, vendar to ?e zdale? ni vse. V okviru kluba se organizirajo sre?anja, panoramske vo?nje, pikniki itd. Prav tako z vpisom v sam klub prejmete ogromno ugodnosti, od brezpla?nih vstopnin na na?ih dogodkih do razli?nih ugodnostih pri sponzorjih.

 

Vabimo vas, da obiskujte na?o novo spletno stran http://www.jac.si , kjer vas bomo obve??ali o vseh aktivnostih in novostih. Vabljeni ste tudi na na? novi forum, da bo zanimiv in koristen za vse.

Sex s kondomom je kot honda brez VTEC-a

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Trenutno imam še do jutri na testu Mazdo 6e ...    Vtisi? V garažo mi ne paše  ... je nekaj cm predolga ... in vrat ne morem zapreti ... Pa meni osebno je prenizka, čeprav vozi se fajn. Sem mislil, da bo bolj problem, ker nima skoraj nobenih gumbov, pa se kar da. OK... včasih iščem kakšno nastavitev, ki jih ogromno. Nekaj se da rešit z bližnjicami... ne pa vsega ...   Opozorilni toni za prekoračetav hitrosti so komaj opazni... tako da nisem niti pogrešal tega, da se ne da izklopit za stalno ampak samo za vsako vožnjo sproti. Pospeški so fenomalni in tudi sama vožnja je zelo v redu. Je precej drugačna kot pri moji CX-60... ker CX-60 ima vseeno 8-stopenjski samodejni menjalnik in se čuti ko prestavlja... sicer ne tako, da cuka... ampak se čuti. Pri Mazdi 6e je to čisto brestopenjsko.    Kar me je zelo pozitivno presenetilo, je sama poraba. Po prevoćenih slabih 200 km je povprečna poraba 14,6 kWh/100 km ...   Pospeški pa so odlični, čeprav sem imel na testu Long range, ki ima večjo baterijo (80 kW) in ima manj KM (245) kot verzija z manjšo baterijo (68 Kw), ki ima 258 kW... Iz mesta do 100 km/h je pospešila v 7.47 sekundah ... in se dejansko čuti "sunek v hrbet" ...  ...  Upravljanje preko zaslona na dotik je zelo tekoče, tudi meniji so dokaj pregledni, ko se jih enkrat navadiš...    Nekaj slik in posnetkov...   
    • Vodo vrze vanj tudi ce se kje vodna pot zabase in pride do prevelikega pritiska. 
    • Tovarniška izredno težko. Ker je vse štanca.   Mi je pa razlagal ličar, da rada plastika kontra potegne.   Idi v Mariboru do Gabrijana, pa ti naj pove svoje mnenje. On je meni perlo barval.
    • Kaj pa če je tovarniška napaka? Če je barvano posebej potem lahko verjetno zahtevam nov del... Pobarvan. Pa upat, da se bolje ujame barva. Saj odstopa le tist plastični del nad lučmi pod havbo najbolj.  Bom vrgel nove slike gor. 
    • Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd).  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.