Skoči na vsebino

V?igalni kabli (katalo?ka ?tevilka)


Priporočeno sporočilo

Zdravo ..

 

Za mazdo letnik 96, Xedos6 1.6 16v 79kW tip motorja B6 i??em katalo?ko ?tevilko originalnih kablov.

 

Lp.

 

Ne vem katera je katalo?ka ?tevilka...ampak najcenej?i so pri Herkulesu - jaz sem jih dobil za 50? dobro leto nazaj. Verjetno imajo tudi katalo?ko ?tevilko.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne e-bayu sem kupil modre NGK - ni mi bilo zal (sem imel 2.0 V6) a vseeno

 

Gres do trgovine z avtodeli in bi morali biti dobavljivi od vecjih proizvajalcev

druga? pa google

http://www.herkules.si/index.php?productID=20463

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo ..

 

Z NGK je postal problem pri teh 1.6 motorjih, saj ocitno sam NGK ne ve, kateri modeli pasejo. V enem katalogu navajajo RC-ZE36 (predolgi nastavki za svecke 4-7mm), zopet v novem katalogu navajajo RC-ZE37 (tu pa so nastavki prekratki za 2cm). Probali smo se neke no-name, tam so nastavki OK, problem pa pri samih kablih, ki so pri prvem in drugem cilindru prekratka. Vse tole smo do sedaj scarali preko HERKULES trgovine, in vsaka cast deckom v trgovini.

Tako da sedaj iscemo originalno katalo?ko ?tevilko, da poskusimo najti ustrezne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
    • To boš pa takoj označen za komunista 😂
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.