Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Evo spet jaz :( Kakor da ni bila bencinska pumpa dosti velik stro?ek mi sedaj nagaja ?e sklopka in raje prej vpra?am strokovnjake tukaj gor predno se podam na kak?en servis in me spet oropajo :(

Sem pa tudi ?e pisal posamezniku,ampak ve? glav ve? ve... :bravo:

 

Ko je avto zalaufan mi ne gre v nobeno prestavo,ko ga pa ugasnem pa brez problema. In ko ga spet zalaufam v prestavi mi ?isto po?asi leze naprej,kakor da mi ne oddvoji sklopka. ?e prej mi je po malem nagajala. V?eraj na primer ni bilo nobenega problema pa sem se vozil cel dan in v soboto na gas tuningu isto,brez problema danes jo pa z dvori??a ne spravim saj ne gre v nobeno prestavo :angry2:

Mislim da je to moje dvori??e prekleto :hudicek: saj mi je pumpa isto crknila na tem dvori??u :angry2::angry2:

 

Va?e mnenje... <_<

 

Pa ?e v soboto imamo "panoramsko vo?njo" :(

 

Hvala za odgovor :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm poglej ?e je kaj narobe s servopumpico od sklopke, da se ni od?ravfala al karkoli, kaj ob?utek na pedalu je normalen?

ker ?ene zna bit da je ?el potisni le?aj.

?koda spet pizdarija brezveze.

najprej malo poglej okoli menjalnika, tam zraven zaganja?a je ta zadeva.

tako zgleda:

Objavljena slika

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm poglej ?e je kaj narobe s servopumpico od sklopke, da se ni od?ravfala al karkoli, kaj ob?utek na pedalu je normalen?

ker ?ene zna bit da je ?el potisni le?aj.

?koda spet pizdarija brezveze.

najprej malo poglej okoli menjalnika, tam zraven zaganja?a je ta zadeva.

tako zgleda:

Objavljena slika

 

 

Sklopka je normalna taka kot pred 7 leti ko sem jo kupil... :bravo:

 

Sklopka je normalna taka kot pred 7 leti ko sem jo kupil... :bravo:

Res pa je da se je pozimi ko je bilo hladno sli?alo kakor eno ?vi?ganje ko sem narahlo pritisnil sklopko,ko sem jo pa do konca pritisnil je pa to ?vi?ganje izginilo :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...imava isti problem... :( Jest sem se tudi malo pozanimal in sem sli?al da naj poizkusim zamenjati olje v menjalniku!!?!? to sem izvedel od mehanika,ki dela na mazdah... :ne vem:

 

 

Torej ima? isti problem :angry: Jaz sem naredil z novim kak?ne 13.000 kilometrov :( Mo?no pa je saj sem menjal olje na nepoobla??enem serviserju,ampak je znan kot zelo dober mehanik <_<

Bom ?el jutri v akcijo in poizkusil z drugo prestavo skozi Jesenice do kak?nega kanala in mehanika da mi bo probal to olje zamenajt... :ne vem:

Jaz samo upam da mi ga bo uspelo zrihtat do sobote saj sem prav z veseljem pri?akoval ta dan :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej ima? isti problem :angry: Jaz sem naredil z novim kak?ne 13.000 kilometrov :( Mo?no pa je saj sem menjal olje na nepoobla??enem serviserju,ampak je znan kot zelo dober mehanik <_<

Bom ?el jutri v akcijo in poizkusil z drugo prestavo skozi Jesenice do kak?nega kanala in mehanika da mi bo probal to olje zamenajt... :ne vem:

Jaz samo upam da mi ga bo uspelo zrihtat do sobote saj sem prav z veseljem pri?akoval ta dan :(

 

Ja,baje da ta olje,ki je notri ni pravi,tako da bom poizkusil z zamenjavo,vsaj tako mi je mehanik svetoval!

Rekel je da naj kupim olje kar na mazda servisu-tam sem se pozanimal;rabim ga 2litra,liter pa stane 35eu :(

Imam pa tudi podatke o olju,?e ti pridejo kaj prav,takega prodajajo na AC COSMOS- sae 75w90 castrol tax-f

:bravo:

TomBlaster

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja izku?nja:

 

V primeru popu??anja slave cilindra to ob?uti? na pedalu sklopke kot ?edalje ni?je prijemanje oz.odpiranje sklopke..

na koncu v poden pohojen pedal ve? ne odpre sklopke in jasno ne more? menjat prestave.

 

zna pa v tem primeru mogo?e pomagat pumpanje pedala ,da lahko pre?alta?.

 

Olje v menjalniku pa s tem gotovo nima nobene blage veze..razen ,?e je avtomatik . :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...imava isti problem... :( Jest sem se tudi malo pozanimal in sem sli?al da naj poizkusim zamenjati olje v menjalniku!!?!? to sem izvedel od mehanika,ki dela na mazdah... :ne vem:

 

 

Glej jaz sem ga peljal k mehaniku v Zgornje Seni?no in mi je takoj rekel to pa to je narobe in mi bo to,upam u?timal do sobote :bravo: . Zamenjal mi bo ve?ino menjalnika saj imam prevo?enih ?e 200.100 kilometrov in mi je kao ?e dolgo zdr?ala :(

Koliko ima? pa prevo?enih? ?e ho?e? ti dam telefonsko in ga pokli?i da ti jo zrihta do sobote...

 

Moja izku?nja:

 

V primeru popu??anja slave cilindra to ob?uti? na pedalu sklopke kot ?edalje ni?je prijemanje oz.odpiranje sklopke..

na koncu v poden pohojen pedal ve? ne odpre sklopke in jasno ne more? menjat prestave.

 

zna pa v tem primeru mogo?e pomagat pumpanje pedala ,da lahko pre?alta?.

 

Olje v menjalniku pa s tem gotovo nima nobene blage veze..razen ,?e je avtomatik . :P

 

 

Sklopka je tak?na kak?na je bila na pritisk pedala kot sem jo kupil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam novo sklopko,cca. 3000 km sem naredil z njo in imam iste probleme! :ne vem: Pogovarjal sem se tudi z mehanikom in pravi,da ?e ti slave cilinder popu??a,ti zmankuje zavorne teko?ine,ker je skupaj povezano,jaz pa imam zavorno teko?ino na max!? :ne vem: <_<:(

TomBlaster

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam novo sklopko,cca. 3000 km sem naredil z njo in imam iste probleme! :ne vem: Pogovarjal sem se tudi z mehanikom in pravi,da ?e ti slave cilinder popu??a,ti zmankuje zavorne teko?ine,ker je skupaj povezano,jaz pa imam zavorno teko?ino na max!? :ne vem: <_<:(

 

 

Zdej nevem kako ma NB narjeno, ampak NA ma posejbej rezervoar za sklopko. Magari probaj olje zamenjat. Lahko da ma? potisni le?aj hin, mogo?e sama napaka na sklopki, ali vztrajniku, nevem ugibam?

 

Evo en link, ce bo komu pomagal.

Slave cylinder

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej jaz sem ga peljal k mehaniku v Zgornje Seni?no in mi je takoj rekel to pa to je narobe in mi bo to,upam u?timal do sobote :bravo: . Zamenjal mi bo ve?ino menjalnika saj imam prevo?enih ?e 200.100 kilometrov in mi je kao ?e dolgo zdr?ala :(

Koliko ima? pa prevo?enih? ?e ho?e? ti dam telefonsko in ga pokli?i da ti jo zrihta do sobote...

Sklopka je tak?na kak?na je bila na pritisk pedala kot sem jo kupil...

 

NI Zgornje Seni?no, ampak Zgornja senica pri medvodah !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.