Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

A je kdo od vas imel izkusnjo tuki da je kupil rabljen avto ki je bil rahlo predelan (eibach amortizerji, pnevmatike 195/50/15, zadnji spojler), pa je imel zeljo vse dodatke homolgorati s tem da se ne ve kdo je vse te predelave opravljal.

 

Sm sel na LPP pa sm se prijavil v vrsto, pa so mi rekl naj dobim papirje za vse te predelave oz. naj navedem izvajalca predelav...

 

no za eibache sm ga najdu sam kaj nej pa z feltnami naredim k ti jih loh montira vsak k ma 15min casa??? pa spojler isto??

 

Ze naprej hvala za nasvete

 

LP ROK

Napisano

za eibache si najdu, mogo?e bo? moral ?e dobit izpis optike, pa nekoga ki lahko vgrajuje fedre, da ti da potrdilo da so OK vgrajeni, za feltne mora? poiskat papirje TUV ali ABE, glede na dimenzijo in mogo?e kake oznake na felni. za spojler, ki je brez papirjev pa je bolj te?ko, in ?al ne vem neke pametne re?itve...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

dej ?e je spojler tak k original, lahko re?e? da je ?e original gor, tko sm jst naredu, sm dal sam , sicer originl spojler gor, za feltne mor? pa res dobit certifikat, sej za monta?o pa napi?e? enga vulkanizerja. za feltne je pa tko da se mora certifikat ujemat z feltnmam, ?tevilke, pa mere...

 

k sm ?ov jst feltnam uredit papreje, je na lpp-ju pogledu ene cifre zmotri feltne, pol je pa te cifre iskov po certifikatu, pol je pa ?e na certifikatu isku avto katerga voz?, in to je to, pol sm pa sam ?e ?aku homologacijski katron?ek

Napisano

apcih a pa ma? mogo?e papirje se doma al si jih mogu tam pustit?

 

drag? najve?ji problem je v tem da so bile feltne kupljene v avstriji in se jih v sloveniji ne prodaja

 

sicer sm se ?e navezou z enim v MMS, ki mi bo probou zrihtat ksn potrdiu za feltne, tko da upam da bo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fake, AI, pomoje je bil v excelu delan video. Vsi dobro vemo da so to bučke, saj je mazda premium.
    • OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.    Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
    • V bistvu je tako,da je PZ super👍,JIS tudi👍,PH je pa drek👎!   Jaz sem nevedoč zjebal dva vijaka pri tisti "vintage" fleksarici (letnik 82😲)...pol pa dobi tak vijak,da bo izpdlo pošteno restavrirano,k pri Makita servisu jih nimajo🥺...ampak zahvaljujoč internetu upanje ni izgubljeno😃... Samo je pa fajn zoprna stvar,če se ti to zgodi... Itak sem kupil še eno,ker je manjkala zaščitna avba in original čepek drugega navoja za ročaj...mi je ratalo poceni na eBayu...tako,da bo ena "lepa",druga pa "workhorse".   Tukaj lepo narejen video,ki vse lepo razjasni okoli PH,PZ in JIS.    
    • Že mesec uživam v premium vožnji z ne mazdo 😎😎
    • Aha, torej dizli niso vedno bolj slabi.....  Kako pa kaj tvoja Mazda..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.