Skoči na vsebino

Nova dyno delavnica

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

2 tone. Skupna teza 4 tone.

 

Avto skoraj vsak tehta 1,5 tone, pa med pospe?evanjem v tretji komot ?uti?, kje za?ne vle?t bolje in kje ima kako luknjo. Na ravnini to bele?i tudi vsaka naprava z giroskopi.

 

Bolj pomembno je, da so valji KONSTANTNI pri meritvah in ?imbli?je realni mo?i, kot pa da merijo na tretjo decimalko ;)

Napisano

Valji so kos zeleza. Kot jih zavrtis tako bodo merili. Motorji niso konstantni. Se segrevajo, ohlajajo. Voda v motorju, zrak iz intercoolerja.

 

Torej so meritve z te?kimi valji razli?ne samo zaradi spremenljivk, ki vplivajo na motor?

Saj temperatura vpliva tudi na valje oz. njihove le?aje. Verjetno bi bila meritev druga?na, ?e bi prvo izmeril po enem dnevu pavze in na koncu dneva, ko so bili valji cel dan v pogonu in imajo tople le?aje?

 

Ma saj nima veze. ?e jih boste uporabljali za tunanje, potem so 100% odli?en pripomo?ek, ker boste videli razliko prej in potem.

Pa tudi za firbce, kot sem jaz bodo o.k., ker tistih par km gor in dol verjetno nobenega ne moti :)

 

P.S.

Lahko vam sestavim puhalnik z izstopno hitrostjo zraka okrog 150 km/h na premeru 60 cm, ?e te zanima?

Je ?e dodobra stestirana varijanta, ki zdr?i 10.000 ur delovanja brez servisnih posegov......

Napisano

Ko bo kaksen dyno day se bodo lezaji fino segreli pa bo mogoce videti razliko, ce bo kaksna.

 

Sedaj je zraven ventilator, ki premakne 10 kubicnih metrov zraka na sekundo. Hitrost zraka je okoli 100km/h. Ko se bo dodalo usmerjevalce zraka, ki zmanjsajo presek izstopne luknje bo hitrost predvidevam se narasla. Ce to ne bo dovolj, se slisimo :-)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz upam da ga Max zbije na štartu
    • Russell na najboljšem štartnem mestu. Držim pesti za tega fanta
    • Je kaj zanimanja? Js bom kar spet Saaba vzel. Bencinarja tokrat 
    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.