Skoči na vsebino

poseg v Mazdo3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

..... a je kak kemik med nami ......

 

pa dajmo analizirat pa  se bo to?no vedlo keri je ?istej?i in "explozivnej?i"

Jaz nisem kemik pa vem da 100 oktanov bolj eksplodira kot 95.

Torej mo?nej?a eksplozija-->mo?nej?i potisk-->ve?ja mo?-->bolj?i pospe?ek in ve?ja kon?na hitrost.

Teoreti?no je to pove?anje mo?i za 5%, realno pa 2-3%. Mora? imet pa dober feeling, da ?uti? to razliko.

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij??? Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu! ?zmeden?

 

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij??? Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu! ?zmeden?

 

 

 

LP david

Jap, sedaj pa si zabluzu - malo si poglej delovanje OTTO motorjev - buuuum MORA bit - druga?e pa kot pri Kremen?kih - vsi noge dol, pa gremooo :mi pijemoo:
Papa, Tomi
Guest BrainLess
Napisano

da je 100-tka eksplozivnej?a je jasno ko beli dan

 

samo jaz bi testiral razliko na razli?nih pumpah.... pa da vidi? keri je dejansko bolj?i

Napisano

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij???  Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu!  ?zmeden?

Ne, mo?nej?a kot je explozija bolje izgoreva bencin-->?istej?e je izgorevanje...

Glej ?e bolj explodira-->bolj potisne bat-->bolj se zavrti ro?i?na gred-->bolj se vrti menjalnik-->bolj se vrti-gre ALU feltna-->bolj gre avto :jupiii: .

Podobno pridobivamo mo? s turbino. Turbina stisne zrak na manj?i volumen tako da lahko da? v izgorevalni prostor ve? bencina ob enakem razmerju zrak-bencin (14:1)-->mo?nej?a explozija...bla, bla...In v tem je ves point-->v mo?nej?i exploziji!

Res je, da pri turbini za enako mo? ali hitrost ne potrebuje? toliko toliko explozij (obratov) to pa zato, ker so le-te mo?nej?e!

Aja pa ?e to. 100 oktanski bencin pove?a mo? explozije za 2-3%(glede na 95okt), turbina pa za 20-50%.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij???  Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu!   ?zmeden?

Ne, mo?nej?a kot je explozija bolje izgoreva bencin-->?istej?e je izgorevanje...

Glej ?e bolj explodira-->bolj potisne bat-->bolj se zavrti ro?i?na gred-->bolj se vrti menjalnik-->bolj se vrti-gre ALU feltna-->bolj gre avto :jupiii: .

Podobno pridobivamo mo? s turbino. Turbina stisne zrak na manj?i volumen tako da lahko da? v izgorevalni prostor ve? bencina ob enakem razmerju zrak-bencin (14:1)-->mo?nej?a explozija...bla, bla...In v tem je ves point-->v mo?nej?i exploziji!

Res je, da pri turbini za enako mo? ali hitrost ne potrebuje? toliko toliko explozij (obratov) to pa zato, ker so le-te mo?nej?e!

Aja pa ?e to. 100 oktanski bencin pove?a mo? explozije za 2-3%(glede na 95okt), turbina pa za 20-50%.

JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja...... :danzoman:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja...... :danzoman:

 

To itak. Sam obe varianti pove?ata mo? motorju zaradi mo?nej?e explozije v izgorevalnem prostoru.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja...... :danzoman:

 

To itak. Sam obe varianti pove?ata mo? motorju zaradi mo?nej?e explozije v izgorevalnem prostoru.
hihihih ja ok....to pa zdej vem.....!!! :vesel:

 

 

?in :cheers:

 

david

Feel free....

Guest BrainLess
Napisano

... no jaz sem tankal nazadnje 100 tko pa res nimam ob?utka da bi kaj bolj ?el!

 

bom ?e mogo turbino not naret da vidim ?e res kaj doda mo?i :hohoho::vesel:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.