Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit.
Ne gre zato, gre zato, ker morajo. Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem, da prodaš na vsake tri ICE vsaj enega EV-a, ki nima izpustov CO2 iz auspuha, ampak iz TEŠ6. Tako lahko spustiš povprećni izpust prodane "flote" vozil na limit 95g CO2, kjer se še ne plačuje kazni ekoteroristom EU-ja.
Računica je namreč taka. Povprečje izpustov vseh prodanih vozil, recimo Mazde, minus meja za oprostitev kazni, krat število prodanih vozil krat kazen 100€ za vsak gram nad mejo.
V praksi:
Recimo, da je povpreče Mazdinih ICE in hibridov v EU okoli 125g CO2 na kilometer
Mazda v EU proda cca 200.000 avtov letno
Račun (125g-95g)*200.000avtov*100€/g = 600.000.000€ ali 600milijonov € kazni
Če je vsak četrti EV pade izpust pod 95g/km in je kazen enaka 0€
Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje ...
Tole ni avtohtona Mazda ampak nek rebrand in še ta bolj iz nuje kot iz želje. Tko, da računam bolj na naslednjo generacijo EV-jev, ki naj bi bili spet Japonski.
eeee kaj... Japonec ima neko čast v sebi in tako tudi razume biznis. Kitajec je pa čisto nasprotje in v njegovi krvi se pretaka miselnost kako nekoga nategnit. A res mislimo, da pa v avtoindustriji bo pa zdaj ta miselnost čisto druga?
To je zame sprejemljiva rešitev... relativno majhna baterija in ICE kot generator. Se pravi, za vsakodnevno uporabo si na bateriji in jo tud polniš doma, ko pa greš nekam na pot si pa popolnoma neodvisen od polnilnic. Če so, super, če jih ni pa so zasedene pa tud ne obtičiš za več ur na nekem mestu. Predvsem pa se ne ukvarjaš z avtom, ker avto služi tebi in ne ti avtu, kar se dogaja pri BEV.
Aja, škoda, da je SUV pa še kitajc za povrhu. Če bi dal to možnost v Mazda-6e bi bil samo Kitajc kot negativa, kar pa je že kompromis, ki bi ga celo sprejel.
Jaz obrnem samo balanco za 90 stopinj pa prvo vzmetenje porinem dol in zahaklam. Aja pa sedež fliknem ven in baterijo odstranim, da se ne matram preveč z nkladanjem in razkladanjem.
Hja, ko e-bika fliknem v prtljažnik bi mi Superb precej olajšal delo in to limo celo bolj kot karavan. Limo ima s 5-vrati bistveno večjo luknjo za nakladat robo. Ampak z malo telovadbe gre lepo tud v 6-ko. Ampak v tole 6e pa ni teorije, da spraviš 29-colarja.
Za male Kitajčke je očitno dovolj prostora. Evropejci pa rabimo dat notri tudi kaj več kot eno vrečko pa pedrtošl. Tole ma 330l, moja šestka pa 520l pa še to se mi zdi včasih nekoliko malo in bi imel 660l prtljažnik iz Superba.
So se oženli z Toyoto tako, da kitajc glih nebo.... 🥴
Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.
Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?
Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.
Ko bi bile samo tri... celo štiri so CX-60, CX-70, CX-80 in CX-90 so kot jajce jajcu podobni v škatli jajc, ki jih dobiš v maloprodaji. Pol maš pa rebadgano Mazdo 2 hybrid, ki je zgolj in samo Toyota, zdaj nam bi pa porinili na isto foro še kitajca. Budale res, a ne vedo, da so Mazdini kupci drugačni in da te fore ne palijo. Kot bi si želeli znebiti tradicionalnih kupcev in jih zamenjati z neko ogromno čredo nezahtevnih ovc, ki jim je vseeno kaj kupijo sam, da je poceni.
Brez privržencev je Mazda kot proizvajalec nula in bo šla papa al jo bo pa kak Kitajc kupil. Še enkrat, sam nisem čustveno navezan na značko Mazda, zato mi ni problem zamenjat znamko. Bolj sem navezan na filozofijo v avtomobilizmu, ki pa jo prinaša Mazda. Če se oziroma so se očitno že odrekli te filozofije, ki so jo gradili praktično od sredine 80 let mi pač Mazda kot znamka pomeni glih ene toliko kot KIA al pa Škoda al pa kdo drug, ki ima ustrezen izdelek.
Odreči se tradicionalnim kupcem in iskat neke novodobne instant kupce je strel v lastno koleno.
Žal mi je da moram tole povedat, ampak Mazda ne bo zdržala 10 let kot Japonska znamka.
Daš pa trugo na streho ali pa majhno prikolico na kljuko, če je to res tak problem.
Sej to si se hecal, a ne?
pred 1 uro je dvorjan napisal:
ah, potemtakem pa Mazda 6e res ni avto zate. Saj bodo naredili (si izposodili) še kak EV SUV od Kitajcev in ga preznačkali ...
ojej, očitno ne. Če Mazda ne bo imela avtov z Mazda filozofijo, je Mazda obsojena na propad. Kupci Mazde smo vseeno malo drugačni in damo veliko na to, da Mazda ni konfekcijska znamka, da ima svoje inovativne rešitve tako v tehniki kot v oblikovanju. Všeč nam je, da niso rinili skupaj z ostalo čredo v rešitve, ki so slabe, kot recimo ekstremni downsizing z turbo oversizingom.
In kaj je najbolj bistveno in bom napisal z velikimi črkami zato, da bo vidno... vozniki Mazde NE KUPUJEMO ZNAČKE... nikdar in nikoli je nismo, ampak kupujemo avtomobili, dizajnirane na Japonskem s filozofijo, ki je lastna samo Mazdi. Če nam po novem Mazda misli prodajat Kitajske avtomobile pod svojo znamko je potem bolje in ceneje, če gremo direkt kupit kitajski original (kolk se to smešno sliši), ki bo bistveno cenejši pa na istem kvalitetnem in tehničnem nivoju.
Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.
Govorim o avtih, ne direktno klasične limuzine... tja spadajo vse od klasike hb, shootingbrake, karavan. Vse kar je vitko elegantno ne pa teli bajski od SUV-ov. Mater jaz 100x raje pogledam za eno z normalno postavo kot pa za slonico z ritjo kot tridelna omara. Ja ne vem no men pač to ne zgleda in res ne vidim nobene lepote v teh buškastih oblikah pa naj bo to al na teticah al pa na avtih.
Jebat ga, mogoče sem pač čuden, ampak estetika je al je pa ni.
Skoraj vse znamke imajo vpad prometa. Razen kake toyote in dacie. Razlog so previsoke cene novih avtomobilov nič drugega.
Cena je seveda faktor in zato rinejo s SUV-i, da ja lahko še vsaj tri jurje dajo gor na ekvivalentno klasično različico oblike. Folk ma pač počas tega dovolj, al boste delal avte kot si jih želimo za sprejemljiv denar (to ne pomeni poceni, ampak z ustrezno ceno, ki ni enaka zlatarski) al jih pa pač ne bomo kupovali.
Tukaj ni treba bit nič bolj pameten in če si ljudje želijo limuzine za sprejemljivo ceno s klasiko jo mora proizvajalec ponudit. Ne pa da te prepričujejo, da rabiš EV SUV težak skoraj tri tone za 60-70k€. Ker če ne kupiš tega si svinjuhar in antiekološki egoist. Odvratni so v tej agendi in zdaj, k jih tepe zaradi teh abotnih odločitev so pa spet ljudje krivi in ne odločitve vodstev koorporacij in vlad držav ter EU-ja.
To je isto k v ZDA, ko folk ne gre gledat LGTBQXYZ-neki femenističnih filmov pa razlagajo da so krivi vsi moški, ker da imamo homofobne šovinistično mizonogistični način razmišljanja.
Mazda drsi v Evropi... 20% padec prodaje. No ja sej kej novega za ponudit itak ni. Neki rebadgingi, SUV-ov da ti gre na bruhanje. Vse ostalo razen Mazde 3 ma pa oreng brado Mazda 2 in MX-5 sta stara skoraj 10 let, še celo trojka ima skoraj 6 let za sabo. Kaj je pa pol še drugega na voljo, kar ni SUV? Kurckej.
Je bil v mojem izboru 2019 ampak v vsakem pogledu je bil predrag. Že takrat je prihajal blizu 50k€ - preveč takrat. Danes pa hmmm ... cena je še vedno začne okoli 50k€, tako, da nekaj hudo se ni podražil bi pa sam vzel 5-vratno obliko (ne vem, če se spoh še prodaja), ker je bistveno lepša kot SB.
Malo se spomnimo nazaj, kako je bilo pred mnogimi leti z Japonci… Se je govorilo, da je to crap … da so slabi… itd… Kaj pa danes? Pa podobno recimo s Korejci… Tudi Kitajci se kot kaže izboljšujejo …
Samo Japonci so morali prehodit 30 let razvoja, da so bili dejansko sprejemljivi in konkurenčni
Korejci tudi 20 let, da so avti bili res na nivoju.
Kitajci bi pa radi to naredili v 10 letih oziroma celo 5, če bi šlo. Ne vem, ampak navadno, je moralo kar nekaj vode pretečt, da se je doseglo željeni nivo. Zato pa zdajle crkavajo Kitajske avto firme ena za drugo in celo take, ki so stavile na kvaliteto in višji nivo.
Ne vem, super ja, da kupiš avto, katerega fabrka crkne po treh letih ti pa ostaneš brez suporta, servisa in z vozilom s katerim si poročen do konca uporabe.
Ej, pa a smo mi ziher, da bo tole Japonc? Bolj k gledam bolj mi je podoben Kitajcu. Po moje se Mazdi ne splača razvijat EV-ja tko, da je samo kupila platformo in mehaniko pa neki po svoje zakrivila obliko.
Tole je nekaj takega kot recimo Changan Deepal SL03
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne gre zato, gre zato, ker morajo. Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem, da prodaš na vsake tri ICE vsaj enega EV-a, ki nima izpustov CO2 iz auspuha, ampak iz TEŠ6. Tako lahko spustiš povprećni izpust prodane "flote" vozil na limit 95g CO2, kjer se še ne plačuje kazni ekoteroristom EU-ja.
Računica je namreč taka. Povprečje izpustov vseh prodanih vozil, recimo Mazde, minus meja za oprostitev kazni, krat število prodanih vozil krat kazen 100€ za vsak gram nad mejo.
V praksi:
Recimo, da je povpreče Mazdinih ICE in hibridov v EU okoli 125g CO2 na kilometer
Mazda v EU proda cca 200.000 avtov letno
Račun (125g-95g)*200.000avtov*100€/g = 600.000.000€ ali 600milijonov € kazni
Če je vsak četrti EV pade izpust pod 95g/km in je kazen enaka 0€
Povezava za deljenje
Deli na druge strani