Itak, da bo. Penzionisti pa ga bodo verjetno pohvalili.
Vse skup zgleda tako, da nas bodo prisilili v EV-je, ker bodo začeli izdelovati anemične ICE motorje.
Cel kup proizvajalcev je že odrezalo najzmogljivejše ICE motorje v svojem asortimaju. Pol pa še vse navornike in na koncu ti bodo rekli pa sej maš EV-je s 300-400KM. To potegne k zmešano. Potegne, potegne ampak pravega užitka pa ni, ko poskušaš mal po ovinkih pa v vsakem čutiš kot bi hotel na hitro obrnit letalonosilko.
Žal, zlato dobo avtomobilizma, ki je bila zame verjetno nekje v 90 ih in mogoče še do leta 2010 smo očitno že dali skozi. 😭
S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.
Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.
Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači”
In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj? Avto mora imet toliko moči, da je varen. Ne za dirkanje ne za kazanje mišic. Dovolj moči pomeni več varnosti. Pa ne govorim tukaj o tem, da je treba imet pol 500KM. Dovolj pomeni, da avto zmore toliko, da nima ob vsakem takem manevru voznik polne hlače.
Se pa da vozit tud z manj moči in če spomnimo je imel VW en tak model, ki ga je imenoval SDI (samo da ide) in ljudje so sicer govorili, da je dovolj, ampak nihče ni 2x kupil SDI-ja. Zakaj le?
pred 9 urami je Jest napisal:
A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” …
Pa ne zato, ker bi bil to optimalni motor, ampak zato, ker bo cenejši od hibrida in verjetno edini na voljo kot ICE. Se pravi ne moreš izbirat niti 192KM, niti turbača in niti dizla. Zato pa bo veliko teh prodanih, ne pa zato, ker je to optimalen motor za tako masiven avto.
akaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej.
Oprosti, ampak tole je pa nebuloza. Sploh se ne ukvarjamo s tem kako hitro moraš priti na cilj. Gre za varno vključevanje. Vključevanje je varno, če lahko izenačih hitrost na voznem pasu, ko se vključiš. Kamionarji in Avtobusarji lahko malo pogoljufate in na račun velikosti izsilite vključevanje. Ostali takrat bremzamo, če ni prehitevalni prazen. Ampak to vas razumemo in poskušamo pomagat, ker vemo, da so pospeški kamionov in busov preslabi. Ampak vseeno, velika razlika je ali si odvisen sam od sebe, da se lahko vključiš in zato ne rabiš "pomoči" ali pa da morajo sodelovati drugi, da ti omogočijo vključitev.
Ne zdaj to osebno vzet, ker ni to tvoja krivda ampak je pač krivda prevoznega sredstva. Zato poleg kamionov in busov ne bi rabili met še osebnih avtov ali SUV-ov, ki se zaradi pomanjkanja moči morajo ukvarjat s podobnim problemom.
pred 9 urami je Jest napisal:
Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…
Seveda, ko je avto imel 1200kg je 150KM tako nekako kot, če maš danes CX-5 pri 1600kg in 200KM. To je to razmerje, ker avti so se zredili in to fejst. Zakaj imajo električarji praktično že vsi konjaže preko 200KM - zato, da lahko premikajo vso to težo.
Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak...
Težko, če ni sodelovanja ostalih v prometu al pa da izsili. Dobr ti veš, da je fuk se vključit z busom, če je velik prometa in da ostali ne sodelujejo ali pa ne morejo sedolevat, ker je prehitevalni poln, da bi se umaknili tja. Glej jaz se vključujem iz pospeševalnega na voznega s hitrostjo omejitve pa tudi, če je ta 130km/h in seveda, da je promet tam tudi tolk hiter. Nikoli nimam težav z vključevanjem razen, če se pred mano znajde mečkač, ki to poskuša pri 60km/h. In ja, če avto ni dovolj zmogljiv tudi največji dinamik rata mečkač.
Kolikor sem uspel najti, je teža nove CX-5 dobrih 1.600 kg… če za primerjavo vzamemo CX-30 G140, ki je težka okoli 1.400 kg, je to samo 200 kg težje…
To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.
Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.
Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
Lahko bo poceni, ker ima notranjost totalno oklesano, vsepovsod trde plastike, fizičnih gumbov ni.
Žalostno vse tole skupaj, da imava na 6 let starih avtih boljšo notranjost, mehko vsepovsod, fizični gumbi, manjši ekran, da res ne izgleda kot odprt laptop.
Ne bom kritiziral, da je SUV, ampak zunanjost je v redu, ena dobra štirka po osnovnošolsko. Notranjost pa med 2 do 3 pa še to bolj zarad veliko prostora tako na zadnji klopi kot v prtljažniku.
Cena je OK in bo našla kupce, ampak verjetno je res bojazen, da bodo kupci čakali na hibrida... vsaj jaz bi sigurno počakal. Baby dino v crossoverju CX-30 ali Mazdi 3 je dovolj, tukaj bo pa sigurno zraven še 150-200kg teže in pač bo premalo za dinamičnejše voznike. Za desus voznike je pa itak vseeno, sej ne izkoristijo niti 60KM iz motorja.
Tole je pa res nujen podatek. Itak se lastniki mikrovalovk za kamioni vozijo🤣
Sem danes videl enega ZOE na štajerski AC, ki je lepo 90 za kamionom v zavetrju. Prvo kar mi je padlo na pamet je blo Dvorjan, ampak po moje ni bil, ali pač.
Ojej, ja tega se je blo za bat. To pač ni Mazda, ampak nek sintetičen kitajski EV, ki s pravimi Mazdami nima nič skupnega. Še manj pa z Mazdino filozofijo orientiranosti na voznika. Thomas je tole lepo razložil pa občutek imam, da je bil še zelo prizanesljiv in bi bolj raztrgal, če bi smel.
Prednaročilo pa za ceno 1,30€ ...haha to ne more biti niti od daleč relevanten podatek. Če bi rekli prednaročilo za 500€ bi bila slika mnogo bolj čista.
Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit.
Ne gre zato, gre zato, ker morajo. Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem, da prodaš na vsake tri ICE vsaj enega EV-a, ki nima izpustov CO2 iz auspuha, ampak iz TEŠ6. Tako lahko spustiš povprećni izpust prodane "flote" vozil na limit 95g CO2, kjer se še ne plačuje kazni ekoteroristom EU-ja.
Računica je namreč taka. Povprečje izpustov vseh prodanih vozil, recimo Mazde, minus meja za oprostitev kazni, krat število prodanih vozil krat kazen 100€ za vsak gram nad mejo.
V praksi:
Recimo, da je povpreče Mazdinih ICE in hibridov v EU okoli 125g CO2 na kilometer
Mazda v EU proda cca 200.000 avtov letno
Račun (125g-95g)*200.000avtov*100€/g = 600.000.000€ ali 600milijonov € kazni
Če je vsak četrti EV pade izpust pod 95g/km in je kazen enaka 0€
Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje ...
Tole ni avtohtona Mazda ampak nek rebrand in še ta bolj iz nuje kot iz želje. Tko, da računam bolj na naslednjo generacijo EV-jev, ki naj bi bili spet Japonski.
eeee kaj... Japonec ima neko čast v sebi in tako tudi razume biznis. Kitajec je pa čisto nasprotje in v njegovi krvi se pretaka miselnost kako nekoga nategnit. A res mislimo, da pa v avtoindustriji bo pa zdaj ta miselnost čisto druga?
To je zame sprejemljiva rešitev... relativno majhna baterija in ICE kot generator. Se pravi, za vsakodnevno uporabo si na bateriji in jo tud polniš doma, ko pa greš nekam na pot si pa popolnoma neodvisen od polnilnic. Če so, super, če jih ni pa so zasedene pa tud ne obtičiš za več ur na nekem mestu. Predvsem pa se ne ukvarjaš z avtom, ker avto služi tebi in ne ti avtu, kar se dogaja pri BEV.
Aja, škoda, da je SUV pa še kitajc za povrhu. Če bi dal to možnost v Mazda-6e bi bil samo Kitajc kot negativa, kar pa je že kompromis, ki bi ga celo sprejel.
Jaz obrnem samo balanco za 90 stopinj pa prvo vzmetenje porinem dol in zahaklam. Aja pa sedež fliknem ven in baterijo odstranim, da se ne matram preveč z nkladanjem in razkladanjem.
Hja, ko e-bika fliknem v prtljažnik bi mi Superb precej olajšal delo in to limo celo bolj kot karavan. Limo ima s 5-vrati bistveno večjo luknjo za nakladat robo. Ampak z malo telovadbe gre lepo tud v 6-ko. Ampak v tole 6e pa ni teorije, da spraviš 29-colarja.
Za male Kitajčke je očitno dovolj prostora. Evropejci pa rabimo dat notri tudi kaj več kot eno vrečko pa pedrtošl. Tole ma 330l, moja šestka pa 520l pa še to se mi zdi včasih nekoliko malo in bi imel 660l prtljažnik iz Superba.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vse skup zgleda tako, da nas bodo prisilili v EV-je, ker bodo začeli izdelovati anemične ICE motorje.
Cel kup proizvajalcev je že odrezalo najzmogljivejše ICE motorje v svojem asortimaju. Pol pa še vse navornike in na koncu ti bodo rekli pa sej maš EV-je s 300-400KM. To potegne k zmešano. Potegne, potegne ampak pravega užitka pa ni, ko poskušaš mal po ovinkih pa v vsakem čutiš kot bi hotel na hitro obrnit letalonosilko.
Žal, zlato dobo avtomobilizma, ki je bila zame verjetno nekje v 90 ih in mogoče še do leta 2010 smo očitno že dali skozi. 😭
Povezava za deljenje
Deli na druge strani