Najbolje, če si snameš mobilno aplikacijo MyMazda, se registriras, upariš z avtom in preveriš, če so bili vsi servisi dosedaj narejeni in zabeleženi v digitalni servisni knjižici ... Drugače boš imel pa najmanj problemov pri uveljavljanju morebitnih garancijskih zahtevkov, če boš vozilo vozil na pooblaščeni servis. Sicer se govori, da se menda da tudi na drugih nepooblaščenih servisih... vendar pa ti nimajo možnosti vpisa v DSK (digitalno servisno knjižico)... in lahko potem nastanejo problemi ...
Sicer pa, kolikor vem, je od 1.3.2022 dalje garancija 6 let oz. 150.000 km ... kar prej pride ...
Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ...
Za zastarelega 6 stopenjskega avtomatskega pa so vsi enotni, da je vožnja z njimi precej anemična in ga ne priporočajo. Druga zgodba pa je z novim avtomatskim menjalnikom, ki je v cx60.
Jaz sem bil zadovoljen s seststopenjskim avtomatskim menjalnikom tako v dizelski sestici, kot tudi v bencinski CX-5 ... CX-60 pa ima sedaj osemstopenjski avtomatski menjalnik ... Ce zelis, da je hitrejsi, das v SPORT MODE ... takrat je menjalnik precej bolj odziven... se pa to potem pozna tudi pri visji porabi ... Oba pa sta meni osebno OK... Hitro prestavljanje in skoraj ne cutis, kdaj prestavlja ...
Sem sel iz dizla z ročnim menjalnikom (Mazda 6 CD122, 2003) na dizla z avtomatskim manjalnikom (Mazda 6 CD140, 2008) in potem naslednja Mazda je bila spet dizel z avtomatskim menjalnikom (Mazda 6 CD175, 2013)... pa potem na bencinarja z avtomatskim menjalnikom (Mazda CX-5, G194, 2018) ... in niti ne razmisljam, da bi sel na avto z rocnim menalnikom... pa ni vazno, ali je dizel ali bencinar ... Seveda so pa potrebe in želje različne, zato naj se vsak sam odloči kaj mu bolj ustreza ...
Ce naj bi bila EV, potem Mazda zaenkrat nima nic, kar bi bilo vredno nakupa ... MX-30 namrec ni ravno tisto tapravo ... Se da za podoben denar dobiti kaj drugega... Zal ... taksno je moje mnenje ... pa se imam za "Mazdaša" ... ampak pri tej izbiri sem mnenja, da Mazda pac ni taprava izbira ...
12% gor ali dol, za dinota je vsak klanec nočna mora.😉
Se mi zdi, da je to nočna mora samo zate … Jaz sem se pred mnogimi leti s fičkotom ali Jugotom normalno peljal na morje… in tudi nazaj domov sem prišel … Tudi smučat smo šli pozimi…
ti voziš avtomatike že nakej generacij, oni pa migajo z ročko
Res je, da vozim sedaj ze tretjo Mazdo z avtomatskim menjalnikom (Mazda6 D175, Mazda CX-5 G194 in sedaj Mazda CX-60 PHEV327)... ampak tudi prej se nikoli nisem s tem problemov ...
Jaz sem pa prej vozil dizelsko sestico D175 cca. 5 let in potem CX-5 G194 tudi ene pet let… in je moje popolnoma drugacno… Nikoli mi nimbilo zal, da sem presaltal na bencinski motor… Poraba pa pri podobenm rezimu voznje ni bila porazna, tako kot pri ti pravis… Samo dober liter je bila visja pri bencinskem motorju v petletnem obdobju… Pripeljal sem pa povsod…
Tako kot eni drugi, ki niso nikoli vozili 2.5 bencinske mazde pametujejo, da je to dinozaver… Ampak taki itak vse vedo, kdo je kdaj kaj vozil in seveda so vsi drugi bedaki, ki samo pametujejo… 😇 …
S tem "podhranjenim" motorjem se lahko pripeljes kamorkoli... kamor se lahko tudi s 150 konjskim dizlom ... in tudi nic zaostajal nebi... Tako, da vcasih je treba take izjave vzeti z rezervo... ker nimajo zveze z realnostjo... ...
Dobrodošli na spletnem portalu KLUBA LJUBITELJEV VOZIL VOLVO, Vozimvolvo.si. Vozimvolvo.si je slovenski portal, kjer se ?lani kluba Vozimvolvo.si in tudi drugi ljubitelji vozil Volvo...
Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več.
A o kaksni kulanci pa nocejo nic slisat? Glede na to, da je bilo to napaka teh motorjev. Jaz bi se mogoce obrnil se na uvoznika ...
Zasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna…
Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah bo moral biti že čez nekaj tednov obvezno vgrajen v vsa nova vozila. S seboj prinaša veliko prednosti, lahko pa tudi nekaj ne tako majhnih stroškov za lastnika.
Če ne kaže pritiska ni ventilčka. Meri po ABS/ESP senzorju in to zadostuje zakonodaji.
Nevem kako je pri drugih… pisal sem za Mazde… vsaj tiste, ki sem jih imel… Tudi pri modelih, ki imajo TPMS ventilcke, prikaz tlaka nimviden “navadnemu smrtniku”… ampak zgolj preko OBD… Sele pri zadnjih modelih je to vidno v infotainmentu ali v aplikaciji na telefonu… CX-60 je moja prva taksna Mazda, kjer je to vidno… Pa kolikor sem opazil iz forumskih objav, je podobno tudi pri CX-30… pa mogoce se pri kaksnem novejsem modelu…
Prejsnja CX-5 je imela ventilcke, a je bila zanTPMS samo lucka, ki je opozarjala, da je nekaj narobe… Podobno tudi pri prejsnjih sesticah, le ena vmes je imela merjenje preko ABS senzorjev…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede na to, da je akumulator star vsaj 5 let… bi mogoče najprej preveril tega…
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani