Evo pravkar sm dal tud sam narediti veliki servis na svoji mazdi 6, 2.0d. Dele sem kupil sam, torej zobati jermen z napenjalci od proizvajalca Sfk, mikrojermen, vodno crpalko, olje za menjalnik, motorno olje, antifriz, prednje in zadnje disk ploscice. Vsi deli, skupaj z delom mehanika me je prislo cca 570 eur.
Zdej pa me zanima sledece: pred 60.000km sem menjal podlozke injektorja in takrat je bilo ocisceno tudi cedilo karterja.
Zanima me kdaj je zopet treba scistit to cedilo, na kak interval se to dela?
Ok, kon?no sem imel ?as pelat avto k mehaniku .... ker je zvok, ki sem ga zgoraj opisal ?el iz ?viganja v ro?ljanje ... ?e vedno samo pod dolo?enimi pogoji vo?nje.
Torej razdrli so okrog turbine in intercoolerja, mehanik pravi da je v slabem stanju ena od cevi okrog turibne - jo je prej?nji lastnik baje ?e sam nekak popravljal in mu verjetno ni uspelo najbolj?e.
V ponedeljek naro?imo novo cev in vidli bomo ali bo zvok prenehal - upam da bo, ker mehanik pravi da bi sicer lahko bila v okvari turbina.
Zanimajo me va?e izku?nje. ?E je v kvaru turbo a ne bi potem skos spu??al zvoke in ne samo pod dolo?enimi pogoji? Vpra?am, ker sem pred mardo vozil VW 2.0 TDI in ko se je tam poslovil turbo je piskal konstantno dokler ni rekel adijo.
Torej zvoki, so ?e vedno prisotni samo pri intenzivnem pospe?evanju in ?e to ko se avto nekaj ?asa vozi, ko je hladen pa ne.
Sem iskal po forumu pa odgovora na svoje vpra?anje nisem na?el ... se pa opravi?ujem, ?e slu?ajno ponavljam temo
Torej vpra?anje: Ko intenzivno pospe?im, recimo pri prehitevanju, ko se avto spredaj dvigne in dose?e ve? kot 2200 obratov se pojavi zvok, ki ga do zdej ni blo sli?at ... takle je, ?e so okna odprta in radio na tiho se ga komot sli?i, sicer se ga ob ugasnjenem radiu sli?i tudi v kabino pri zaprtih oknih ... Torej avto nekako za?vi?ga, kot da bi zrak prihajal nekam kjer ni prostora ... ne znam druga?e povedat
Ne ?vi?ga turbo, da ne bo pomote, avto pa to dela samo pri agresivnem pospe?evanju po ravnem, ?e pospe?ujem v hrib tega zvoka ni, prav tako ga ni na mestu ob pritisku na gas in ni ga ?e recimo v kerikoli prestavi mirno pelem v visoke obrate, torej samo pri agresivnem pospe?evanju
?e eno vpra?anje: ko dle ?asa stoji, recimo ?ez no?, se ob v?igu za sekundo vklopijo 3 rumene lu?ke, tista za zdrs koles in ?e dve, vendar ugasnejo takoj po v?igu ... Kdo ve kaj bi lahko bilo?
No sicer sem glede teh regeneracij vpra?al na poobla??encu, ?e takrat ko je delal na tak kratke intervale in so rekli, da je verjetno dpf do konca zabit in v kolikor avto ne podalj?a intervala regeneracij bo treba razdret in ro?no o?istit ... pol sem javil, da je za?el delat na cca 120 in so rekli, da je to popolnoma normalno ... vidi se tudi da sam ?as regeneracije traja manj ?asa, kot prvotno ...
Ta dvig nivoja olja je pol verjetno tudi posledica teh pogostih regeneracij ... bom videl kak bo ?ez ?as, olje bom dau pa vseeno menjat pa ?e pride do X ?ez naslednjih 1000 km
Mam ?e eno vpra?anje in sicer avto imam mesec in pol, pred 3500km sem nardil servis, dans sem pogledal nivo olja in je ?e preko oznake F, cca 1-1,5cm nad F proti X-u ...
A je to normalno? ?e bo ?lo tak naprej bom dau ?ez 2500 zopet menjat olje ...
Sicer imam navado da vse svoje avte vedno servisiram na 15.000 km, tokrat pa zgleda da bo treba mal prej.
Kot sem ?e v za?etnih postih napisal je prej?nji lastnik avto uporabljal bolj za mestno vo?njo, za?etne regeneracije DPF so ble pogoste, zdej jih dela na cca 120-150 km ...
Avto uporabljam prete?no relacijsko, torej 35 km v eno smer do slu?be in nazaj ...
V navodilih pi?e da ima avto tank 64L. Onkrat je po BC kazalo 4 km do praznega tanka, tud kazalec je biu ?e skoraj ?isto na nuli .... natankam polno in je ?lo not 55L in niti kaplje ve?.
Pa tudi, lu?ka se pri?ge, ko BC ka?e 30 km do praznega tanka ... Se mi samo zdi al tu nekaj ne ?tima?
Nisem ?e ?lan ... bom se v?lanil takoj, ko bo kaj vi?ka ?asa, trenutno mam tako gu?vo v slu?bi, da ?e dihat niam ?asa
Sicer pa sem dobil ?e nov ?paner za alternator ... vse na ra?un garancije v avtohi?i ... zdej je menda top, tud na tehni?nem so rekli, da je v odli?nem stanju
Ja to nardi takoj ko pritisne? ja, ko ?alta? in potegne? se ne sli?i ve? ... no kaj potem to je pa? tak in vozi? dalje?
Sicer pa sem meu dans bli?nje sre?anje z ograjo ... zdej dobrega serviserja sem ?e na?el z va?o pomo?jo, torej zdej i??em dobrega li?arja, da popravi posledice spontanega drifta Ni pa ni? kriti?nega
Takle, od v?eraj imam ?e nove sprednje in zadnje diske + plo??ice ... Razlika v zaviranju in samem pedalu ve? kot o?itna
Zej me zanima pa ?e nekaj:
1. ko je avto hladen se v prvo in drugo ?alta ful trdo, ko je topel bolj mehko, ?eprau tud ne ?isto na mehko, poleg se mi je ?e 2x zgodilo da na semaforju nism mogu dat v prvo ... Naj menjam olje? Po servisni knjigi vidim da je blo menjano na 100.000 km, 3 in pol leta nazaj (70.000 km nazaj).
2. pri vsakem prestavlanju v vi?jo prestavo se za trenutek sli?i nek zvok, ki izgine v sekundi ... meni se sli?i, kot da bi nekaj zaro?ljalo (prrrrrrrr) ... kot da nekaj ne bi bilo dosti pri?vr??eno
3. v 2 tednih kar ga mam sem nardil 1500 km, od za?etka so si regeneracije DPF-ja sledile na cca 40 km (tolk mam do slu?be in regeneracijo je delal enkrat v vsako smer) poleg tega je regeneracija trajala cca 20 min, zdej na cca 100 - 120 km dela regeneracije in to po cca 10 min ... je to ok? je bil filter zabasan oz. je ?e? prej?nji lastnik se je vozil ve?ino kratke relacije, dosti po mestu. Olje sem ?e menjal, staro je blo zani? in oznaka je ?e bla na x, zdej je ?ist mal nad F.
4. v?asih se prtlja?nik no?e zapret, ro?ka za odpiranje se no?e pomaknit nazaj v prvotni polo?aj, jo morem sam mal pritisnit da sko?i nazaj ... se da podmazat?
Sej vem da je avto star 6 let in ima dost km ampak js ho?em da je tak kot mora bit zato bi rad zrihtal vse kot mora bit
Ej nisem se ?e v?lanil, morem prej poravnati ?e obveznosti ... to bom uredil tekom tega ali naslednjega tedna
Sicer pa dobim v soboto ?e nove diske in zavorne plo??ice za vsa 4 kolesa ... na ra?un avtohi?e, ki je avto prodala ... stvar je namre? pri koncu, sem jih danes obvestil in bodo menjali na lastne stro?ke
Danes sem pelau avto na servis in menjavo stvari, ki sem jih zgoraj napisal ... Avto Pelko je vse zrihtal, cena ugodna, stvar re?ena
Prej?nji lastnik ... jah ta avta ni najbolj servisiral, re?eto v karterju ni bilo nikdar o?i??eno, podlo?ke ?ob te itak niso bile nikol menjane ... bolj ?okantno je blo, ko sem videl recimo filter zraka, ki je zgledal kot da bi vzeu ven polno vre?ko iz sesalca, tudi ostali filtri so bli v katastrofalnem stanju ... skratka, avto ni bil na konkretnem servisu predolgo, verjetno 60.000km kar zadeva filtre ipd. Zdej je urejeno, menjam ?e diske in zavorne plo??ice pa je to to
?e enkrat hvala foruma?em za dobre poste, ki so tokrat res pri?li prav
Najprej morem pohvalit forum in vse poste, zakon ste 3 dni nazaj sem kupil mazdo 6, 2.0 D, 89kw, letnik 2007. Pred samim nakupom sem prebral velik del foruma in se na podlagi napisanega odlo?il za nakup, seveda sem avto ?e sprobal
Torej, ker sem videl, da vsi lepo hvalite g. Pelkota sem se ?e isti dan, ko sem avto kupil, odlo?il, da ga kontaktiram v zvezi z menjavo podlo?k ?ob ter ?i??enjem karterja saj je to zgleda te?ava, ki se pri teh motorjih pojavlja in drago stane, ?e se zgodi
Avto gre tako v soboto na servis (menjava olja ter vseh filtrov), hkrati pa mi bo g. Pelko preventivno menjal podlo?ke in o?istil cedilo karterja. Avto ima namre? 168000 km in verjetno ni ni? narobe da preventivno menjam napisano, itak morrem narediti redni servis.
Tole sem objavil, ker me zanima ali naj pogleda/kalibrira ?e kak?no stvar? Sam se sicer ne spoznam veliko na avte, ?elim pa da avto laufa tako kot mora in ?e sem ?e na servisu, se naj vse naredi ob enem.
Sicer se avto fajn pelje, tudi motor lepo te?e. Poraba v me?anem ciklu zna?a 7,1L.
Torej vesel bom vseh predlogov, ki jih boste napisali.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo.
Evo pravkar sm dal tud sam narediti veliki servis na svoji mazdi 6, 2.0d. Dele sem kupil sam, torej zobati jermen z napenjalci od proizvajalca Sfk, mikrojermen, vodno crpalko, olje za menjalnik, motorno olje, antifriz, prednje in zadnje disk ploscice. Vsi deli, skupaj z delom mehanika me je prislo cca 570 eur.
Zdej pa me zanima sledece: pred 60.000km sem menjal podlozke injektorja in takrat je bilo ocisceno tudi cedilo karterja.
Zanima me kdaj je zopet treba scistit to cedilo, na kak interval se to dela?
Hvala
Povezava za deljenje
Deli na druge strani