Ne vem kje si do sedaj delal redne servise, ampak ?e ti tam do sedaj ?e niso zamenjali podlo?k in o?istili cedila, pomeni, da o Mazdah nimajo pojma in bi bilo priporo?ljivo menjat servis.
Koncni odgovor glede porabe olja za mojo Mazdo 6:
Kmalu po nasi debati na forumu se mi je temeljito zapacal DPF zaradi saj, ki so nastajale pri zgorevanj olja in treba je bilo na servis. Vzrok za porabo olja so bile dejansko podlozke injektorjev. Po zamenjavi podlozk ni vec nobene porabe olja.
Seveda sem vprasal, zakaj niso podlozk zamenjali na kaksnem od rednih servisov in zakaj v seznamu potrebnih del zamenjava teh podlozk sploh ni zahtevana. Odgovorili so, da so potrebo po redni zamenjavi podlozk na cca 60000 km ugotovili sele kasneje. No ta odgovor je milo receno ?uden, ker je moja Mazda 6 ena zadnjih (konec leta 2007) iz svoje generacije, ki so jo izdelovali od leta 2002.
Vsem lastnikom Mazde 6 generacije 2002-2008 torej svetujem, da redno (na cca 60000 km) menjajo cenene podlo?ke in se s tem izognejo ve?jim stro?kom (injektorji, DPF, olje,...).
Avto je bil pri mehaniku. Ni? ne izgleda narobe: kompresija je OK, dima ni v izpuhu, vle?e normalno.
Najbolj verjetno se v mojem primeru olje izgublja pri mazanju turbopuhala. Zakaj tako mislim. Pred ?asom mi je malo kapljalo iz preluknjanega intercoolerja. To olje prinese zrak s seboj iz turbopuhala. Po zamenjavi intercoolerja je olje seveda prenehalo kapljati na tla. Sedaj gre mirno z zrakom naprej in zgori v valjih. ?e ocenim, koliko olja se je nakapljalo iz intercoolerja v vsem ?asu, ko je pu??al, se to kar dobro ujema s porabo, ki sem jo opazil. Pri predhodni oceni porabe sem se lahko tudi zmotil, ker nisem bil pozoren, koliko olja je bilo nalitega v motor pri zadnjem rednem servisu.
Ker je vse skupaj samo ocena, sem se odlo?il, da bom podrobno spremljal porabo olja naslednjih nekaj 1000 km. Potem vas ponovno obvestim o dogajanju.
Mojster Pelko je danes potrdil, da gre v tem primeru najverjetneje za obrabljene bakrene podlo?ke, obenem je posumil, ?e nima ta 6-ka bistveno ve? prevo?enih kot 115.000km
Mojster Pelko sumi neupraviceno. Sem prvi lastnik.
Mazda 6, 2.0, diesel ima 115000 km. Vsi redni servisi so bili narejeni na uradnem servisu v predpisanih 1-letnih razmakih (cca na 15000 km). Zdaj sem opazil, da je v 10000 km, kolikor sem jih prevozil od zadnjega servisa motor porabil okoli 2 L olja, kar se mi zdi nenormalno. Ali ima se kdo podobne izkusnje?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Koncni odgovor glede porabe olja za mojo Mazdo 6:
Kmalu po nasi debati na forumu se mi je temeljito zapacal DPF zaradi saj, ki so nastajale pri zgorevanj olja in treba je bilo na servis. Vzrok za porabo olja so bile dejansko podlozke injektorjev. Po zamenjavi podlozk ni vec nobene porabe olja.
Seveda sem vprasal, zakaj niso podlozk zamenjali na kaksnem od rednih servisov in zakaj v seznamu potrebnih del zamenjava teh podlozk sploh ni zahtevana. Odgovorili so, da so potrebo po redni zamenjavi podlozk na cca 60000 km ugotovili sele kasneje. No ta odgovor je milo receno ?uden, ker je moja Mazda 6 ena zadnjih (konec leta 2007) iz svoje generacije, ki so jo izdelovali od leta 2002.
Vsem lastnikom Mazde 6 generacije 2002-2008 torej svetujem, da redno (na cca 60000 km) menjajo cenene podlo?ke in se s tem izognejo ve?jim stro?kom (injektorji, DPF, olje,...).
Lep pozdrav!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani