Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Se pravi, prevoženih 12570 km, olje Supra x O-20. Temnih lis, ki so v krogu ne upoštevati, to so črte, ki so nastale ob tem, ko je sodelavka

papir zmečkala in ga vrgla v koš, ker ni vedela, kaj je to. Upam, da se vidi ostalo. 😊

IMG_20230106_081316.jpg

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je Boss napisal:

Površno bereš... o CX-30 je govora. Ta ma ogromen kazalec za temperaturo. Pač premium pa to.

Fak.. 

Pa saj imamo na cx30 enake lopute, kot porsche 911 turbo s. 😄👍 

NEWSROOM.PORSCHE.COM

More powerful, dynamic and comfortable than ever before: the new 911 Turbo S sets new...

IMG_20230105_174657.jpg

IMG_20221231_131905.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Janez007 napisal:

Bodo, še posebej, ker ti častijo servis. 😃

Na tvojem mestu bi prinesel še podložko in oljni filter-na najbližji bližnji servis in vzel račun.

Nič, bom šel enkrat v februarju do btc-ja in nesel svoje olje s seboj. Bomo videli, kaj bodo kaj pametnega imeli za povedat. Prvi stik in odnos pri nakupu cx30 ni bil najboljši.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano
pred 3 minutami je abi1 napisal:

Dvigne se na točno 100in potem pade

na nekje 60res da po klancu navzdol ampak vidno na oko ne počasi

To ni v redu. Ne sme pasti toliko tudi, če bi se vozil pri - 20 po klancu navzdol. 

Naj ti mehanik preveri, kaj ne deluje prav. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

 

Tko na pamet je težko priporočat, ker imajo različni vozniki različne režime vožnje. 

Lahko pa daš eno kapljico na list pa bomo vsaj okvirno videli, če imaš kaj goriva v olju, če ni goriva bi do 15kkm pustil. 

 

Sem dal kapljico "sušit". Jutri fotografiram. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 31 minutami je scania napisal:

Te prve tri menjave sem si sam. Potem ko sem imel 20000km prevoženih pa uradni prvi servis.

Saj ravno v tem je problem, dokler je avto v garanciji. Kaj pa, če ugotovijo, da si sam kaj čačkal okoli avta (zamenjava olja in filtra) in ti garancijo "ukinejo". 🙄

Pozneje ni problem menjavati olje prej. 

Edina rešitev je, da enkrat februarja pokličem na servis IV BTC n zahtevam, da naredijo servis. Samo potem bo nekje konec leta drugi in bom zopet moral plačati 240€+.🤔 Kar pa bo drag špas. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 minutami je NevLado napisal:

S tem ni nič narobe, sploh če nimaš dosti kratkih voženj.

Nimam. Večinoma samo dolge in pa res dolge vožnje. Sem vzel vzorec, jutri slikam. Res me zanima, koliko je izrabljeno. Izgleda kot kaka umazana luža. Tekoče... 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Janez007 napisal:

Iz izkušenj z G165 vem, da motor "redkega" olja Mazda Supra-x 0W-20 ni skoraj nič pil.  

Saj ga tudi meni ne. Bolj me zanima, koliko je tako olje še dobro. Ker, če bom delal še naprej pridno kilometre, bom imel  20000 km do servisa. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Aless napisal:

 

Ne bo nič narobe, edino viskoznosti se bodo malo spremenile. 

Načeloma priporočam raje dolivanje istega olja, ampak tudi v tvojem primeru je ok in nima kaj bit. 

Na koliko prevoženoh kilometrov bi priporočal menjavo te župce 0-20? 

Ker jaz imam narejenih že 12000 km od julija. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjalnik
Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Radio dovolj naglas, reši skoraj vse probleme z zvokom. 😉

Jap, pa po možnosti veliko močnejši ojačevalec in sub v prtljažniku. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjalnik
Napisano
pred 28 minutami je NevLado napisal:

Zadeva je zelo zelo trpežna. Minus CVT-ja je ta filing, da avto ne vleče in tuli - ker skos laufa na optimalnem navoru.

V bistvu je vožnja s tem menjalnikom takšna kot vožnja z ful izrabljeno sklopko, ki drsi. Obrati se derejo, ti greš pa 100/uro.Je za kake penzioniste(kar bo Slivka itak kmalu) za kako resno, hitro vožnjo pa ne. Ko se iz takšnega avta presedeš v normalni avto(bog ne dej v dizla) misliš, da, si v dirkalnem avtu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 10 urami je Janez007 napisal:

Da podrobneje pojasnim zmedenim. :)

 

Stikalo se rado z AUTO premakne v položaj OFF ob energičnem blendanju in morda ob nakazovanju smeri. To se e dogaalo na CX-3 in se dogaja na M3. 

 

Razmišljam, da bom položaj AUTO fiksiral z lepilnim trakom.

 

image.png

Pa to je nemogoče. Kako ti uspejo stvari, ki so v praksi ne izvedljive. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

2018 mazda 6 radio ne deluje
Napisano
pred 9 minutami je rovnca napisal:

No nekako sem prišel zadevi do dna.

Po obisku uradnega servisa ki je bil mnenja da je po vsej verjetnosti crknila enota za ekranom sem poiskal še drugo mnenje pri mojstru na avtoakustiki žgajnar. Možakar se je zavzel da mi pomaga rešiti problem a kljub najbolši volji tudi on ni bil prepričan ali je odpovedala enota za ekranom ali pa sam radio.

Obe enoti staneta okrog 1400€ - vsaka.

Zato sem šel na ebay in najprej naročil rabljeno enoto za ekranom za 250€ - ni odpravila problema. Na srečo sem se s prodajalcem dogovoril da mu jo vrnem tako da me ni koštalo nič.

Potem sem na neki švedski strani našel še rabljen radijo tudi za 250€ in izkazalo se je da je napaka na njem. 

Sedaj po menjavi se deluje kot je treba

Super. 🤘 Zelo lepo od tebe, da si nam javil, kako si odpravil problem in kaj je bilo narobe. Pa javi kaj tudi o lepih stvareh glede avta. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Razumem. Iz zapisanega torej sklepam, da je nakup dizla v kombinaciji z avtomatikom slab nakup. In to sem povedal že 2 dni nazaj :D 

Na  žalost tukaj dizel nima veze. 😉

Tu je govora o "zanesljivem" avtomatske menjalniku. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je NevLado napisal:

Sem vidu Alex nov odgovor v temi sem se že razveselil, pa še kar ni prevoda. :mellow:

Na hitro. 

1.primer.

Tip je  kupil glanc novo cx5, avtomatik in ves vesel pride domov. 

Drugi jutro, bilo je pozimi, sneži, - 5°C lepo ves srečen upali motor, malo počaka in se odpelje. A glej ga zlomka, menja 1... 2 brzina...in makina  se ustavi. 

Wtf? Poizkusi v ročnem načinu. 1...2.. zopet se ustavi. Ni mu preostalo drugega, kot da nadaljuje pot 30 km/ uro. Seveda se je nabrala par kilometrski kolona za njim in seveda so Italijani, taki kot si, preklinjali in ga pošiljali nekam. In nato mu par modelov nekaj neuspešno svetuje... tip odpelje avto na servis... kako je rešil, ne napiše. 

2.primer:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo P. Ima za it na dopust in ne ve, kaj narediti....sledi par predlogov drugih in nasvetov... odpelje ga na, servis, kjer ugotovijo, da je crknil senzor. Gre relativno ugodno skozi (160€).A mu na servisu ga poučijo, da gre včasih cel ta sklop, ki je okoli ročice menjalnika  in da stane bogatih 600€.

3.primer. 

Med vožnjo se mu prižge na, armaturka cel kup lučk (ala novoletna jelka)- driving alert system, SBS, SCBS itd, itd) 

Prižgala se je tudi rumena lučka motorja. Menjalnik ni več menjaval. Menjalnik je ostal v brzini, v kateri ga je ugasnil. Ko je prišel domov, je avto ugasnil. Drugo jutro je ponovil vajo, vse enako. 

Avto je odpeljal na servis. Kaj je bilo narobe ni napisal. 

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 1 uro je Dinare napisal:

Sem ze tud mel okol 4 porabo :) na to mazdo 6 2.2 se tesk navadim ker je poraba 2x vecja od fordove😅

Pa ne moreš primerjati teg dveh avtov. 

Mazda je težja in posledično je tudi poraba temu primerno večja. 

Se pa da tudi 2,2 dizel motor peljati krepko pod 6 litri. Samo kaj, ko te navor premami in stisneš gas. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 8 urami je godlike napisal:

Resno?

 

Vsi primerjate 140km dizl z 140km bencin.

 

na Alfi sem mel 1.4 turbo bencin, 250NM, 170KM, 7.6s/100.

Prosim najdi mi 1.4 turbo dizla, ki bo šel bolj.

 

Vedno trdim, da je potrebno iste ccm primerjat.

 

So pa dizli bolj varčni. To pa priznam.

Primerjam dizla z 150 konji in benzinarja z 184 konji. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

Sem, lahko mi pa ti prevedeš, če sem sfalil bistvo.

Italijanščina je zapleten jezik, še posebej tehnični izrazi. Velikokrat imajo tehnični  izrazi dvojni pomen, odvisno od stavka. Tako, da goggle  ponavadi prevede v smešnice. 😊

In se tako popolnoma spremeni bistvo. 

Če (ko) bom imel čas ti bom prevedel v grobem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.