Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.
Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.
Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.
Mogoče je pri dizlih res malo več vzdrževanja, a noben benzinar ne pride blizu dizlu, kar se tiče same moči (navor) in lahkotnosti potovanja v klance.Je čisto drugi slog vožnje in občutek med njo. Saj je tudi naš benzinski X motor kul, a če hočeš surovo moč, recimo za vleko prikolice, je to definitivno dizel.
Resno?
Vsi primerjate 140km dizl z 140km bencin.
na Alfi sem mel 1.4 turbo bencin, 250NM, 170KM, 7.6s/100.
Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.
Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.
Kole v prtljažniku ne spozna, ker niso zraven tam ko odčitava. Pri vsaki koli je svoj čitalec, ki pobira od senzorja.
Na Fordu mam reset v meniju. Tudi spoznavat se niso rabli. Ma pa Ford 2 frekvenci in samo po šasiji zveš kero so meli tisti dan na zalogi.
In piše da se morem nekaj časa vozit po menjavi, da se sami spoznajo ponovno. Načeloma je 1km vedno bil dost.
Na fotrovem Mondeotu 2008 letnik se je menjalo že 6 ventilčkov. Poknejo dejansko. Ta kovinski navojni del razleti.
Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.
TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.
Hjaaa.
Budget sistem je na abs. In tam se vedno resetira.
Tudi moj TPMS z ventilčki ima možnost resetiranja. To pa za to, ker opozori na odstopanje in ko pade pod 1.9.
Jaz čistim svežo z otroškimi robčki za rit brisat.
pred 17 urami je Mraušk Mčk napisal:
Smolo se da odstranit tudi tako da zamrzneš in skrtačiš. Ali pa z likalnikom.
Huh, škoda da nimam tako velikega zamrzovalnika, da bi šel avto noter.😉
pred 16 urami je Alex napisal:
Najbolj učinkovito pa je, da, sploh ne parkiraš pod borovci. Ja, lepo je imeti avto v senci poleti. Sam se temu izogibam in s tem nisem še imel teh problemov.
Se je fajn izogibat, samo vedno ne gre.
Prideš na Hrvaško na morjem, celotno naselje so hiške med borovci. Pa ne mi rečt, da boš pešačil 2km od vhoda, pa nosil kufre?
Sem bil mnenja, da je to zmanjšalo "pokanje" pri manjših luknjah.
Z avtom se žena večinoma vozi, tako da nisem na to tako zelo pozoren. Sedaj ko se pa jaz, pa ga ponovno slišim.
Glede na to da zadnja prema nima dosti delov, sumim na vpetje. Opazil sem še, da ena fedra poka od rje. Sedaj pa razmišljam, če se bo že vse narazen jemalo, naj se še fedre zamenja.
V 25 letih sem moral menjati sprednjo počeno šipo 1x, enkrat pa so zgolj zalili luknjico. Verjetnost, da bo priletel večji kamenček in jo bolj poškodoval, je torej zelo majhna. Takim poškodbam nisem še nikoli pomagal in tudi ne mislim. 🙂
V vsakem primeru bi bila nova šipa čez čas spet popikana in menjava sploh ne bi bila smiselna, tudi zato, ker nova zelo verjetno ne bi bila zmontirana v kakovosti originalne.
Vsake tolko časa pač pokne kamenček. In na prvo oko izgleda kot nič. Ampak po navadi ni temu tako.
Na Alfi sem mel po 6 letih, 8-10 takih drobnih odkrušenin. Te so daleč od tega, kar se je včasih zalivalo. Moje so ble 1-2mm premera.
Cenilec poslikal in šipa se je menjala, brez kompliciranja.
Res da je M2 z originalno šipo stara 11Y. Focus pa že ime na sovoznikovi strani malo večjo tako odkrušenino, tak ca. 2x3mm. In ta je nastala v prvem letu.
Ta generacija je sicer imela težave z ABS enoto, ampak to verjetno ni povezano. Saj verjetno ni črna, s 65.000 km, kupljena pred kratkim? 😉
Težave z ABS enoto res da so, samo teh vozil ni dosti v Sloveniji.
Omenjena ABS enota je z ESP-jem, tega pa je imela samo 1.5 GTA.
Meni je spuščal povratni ventil, tako da je bila stopalka mehkejša in je nižje prijela. Mazdina cena celotne ABS enote je brutalna (dražja kot BMW, Hyundai, ....), če se prav spomnim, so pred 3 leti hotli met 2200€.
Ker je ta ABS enota res crkovala po tekočem traku, so pri ATE-ju izdali rezervni del, ki je samo mehanski del ABS enote. Če se prav spomnim, sem ga za ca. 250-350€ kupil iz Autodoc-a.
Omenjena enota MK60, je bila vgrajevana v več znamk. Več tukaj:
Sam pa prednostno kupujem slovensko kakovostno blago.
Je pa hudič v detajlih. 10 let že ne kupujem malih hišnih aparatov od Gorenja. Slovenski proizvajalec, nareto na Kitajskem.
Kupim Bosch kafe mlinček, narejen v Sloveniji, Bosch palični mešalnik, narejen v Sloveniji. Phillips sesalec, narejen v Tručiji (bolje Turčija, kot Kitajska).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bom točno izprašal, ko avto dvignem.
Večinoma tak hočem videt kaj je bilo zamenjano v takih primsrih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani