Torej i??em dobro kombinacijo za svoje prednje zavore do 140-150?. Na razpolago imam lucas komplet ali brembo diske + EBC green stuff plo??ice. Katero od teh, oz ali je kaka bolj?a varijanta na trgu?
Moja zmagovalna kombinacija je Brembo navadni gladki+ Ferodo plo??ice (?e jih dobi?).
To pa ni res mam letnjake z na skoraj ?rnih feltnah in ?e vedno na avtu.
Se opro??am-tvoje so izjema,ker so v redu ?rne barve.
Pa sej pri vas gor na gorenjskem ni nikoli snega in ne rabi? zimskih.Najve? zimskih gum opa?am zadnje ?ase tukaj pri nas na obali...sneg in to pa zameti.
Lep pozdarv nocm bit pametn tut nism bral vseh postov sam po mojem mnenju za menjavo jermenu res ni trba iti na original servis kjer se obnasajo kakor da so edini ki znajo sraufat!!
Lej men bo takoj po novem leti kolega ki dela na evroservisi v nasem konci naredu velik servis mi je ze dal predracun za dele in sicer komplet zobat jermeni sponarji mikro jermeni itd vodna pumpa ker jo bom tud dal zamenat in se semering ker mi spusa pa to pride 300?+ delo 100?!
Pa mas isto garancijo na dele 1 leto in na delo! Men je razlozu da komplet jermenu za mojo mazdo ki jih dela skf
dela isto original za mazdo sam pakunga je drugacna pa isto je garancija na jermen 120000km ali 5let! Tko da mene original servis ne vid vec"
Aja 14 dni nazaj mi je pa menjal olje pa filter olja in nafte pa me je prs z delom vred 125?
Sej jaz grem tudi k mojemu mehaniku sam ne vem,?e bi ?el letos ali ne.
Sicer je pa za zgoraj omenjeno malo preve?.Meni je "vzel" za vse na?teto plus menjava plo??ic spredaj(samo delo zanje) 90 ?.
o pa ga to je tko kot, da missico obuje? v gumjaste ?kornje za na njivo pa re?e? sej je isti kurc kot ?e je v ?kornjih z visoko peto, saj itak nima nohtov nalakiranih :ne vem:
Sej kak?na bi pa rs spadala na njivo...za druge namene.
?e vedno sem mnenja,da pozimi se toliko ne razkazuje avtov.Kratek dan in to.Pa sneg.
Bolj?e grde ?rne feltne in zimske gume na avtu od 15 novembra naprej kot pa fensi letne alu in letne gume gor v snegu.
druga? pa jeklenice brez pokrovov so mi pa nekej najgr?ega.. prav glava me boli, ko vidim nek ful dober/drag avto, pol pa gor jeklene felge in to brez pokrovov :S
Mene pa to sploh ne moti.Ve?inoma so pozimi avti vsi umazani tako,da te ?rne ?elezne feltne itak ne "pokvarijo" utisa.
Pri na?i mazdi se je pojavljalo isto in to kmalu ko smo jo kupili (novo). Enkrat ko smo naredili redni servis so mojstri namazali volanski drog in so to ?teli kot reklamacijo. Mehanik je rekel da je to precej serijska napaka teh mazd. Od takrat pa je OK, kjub temu da jih ima ma?inca ?e skor 240000 km.
LP
juhu moj prvi post
Pozdravljen.Lepo ?tevilo km si "naklepal".
Meni tudi nekaj ?e vedno kao poka-pa niti ne v volanu ampak po mojem bolj v kolesu,samo to ?utim na volanu.
ves cas servisa sem bil zraven, pred startom smo dodali Metabonda CL, po 10minutah zamenjali olje, potem dodali se metabond golda, zamenjal filtre, preveril SW, mal namazal vrata, dodal tekocine (hladilno in za sipe), preveril diske in to je to
Samo "avtomehani?na" urca takega ajnfokt dela =40???
ok malo bedasto neumesno uprasanje , sam zakva se tanove 6ke ze serijsko tok kvarjo ? pleh , pa intercoolerji , pa se kej bi se po forumu najdl , a je kvaliteta tok padla , al evropejci dobivamo slabs robo ? pa a z 3kami je kej bols?
Sej kvarijo se itak vsi novi avti.Mazde se baje ?e najmanj.
Prej?nji teden sem mel servis na audiju, ki ma 125 konjev. Sem se pa ?e pred tem s svojim mehanikarom pogovarjal o raznih aditivih in je reko da je vse skup larifari.
Po servisu sem vseeno not vlil "zlatkota" in ?ez par minut sem opazil da avto hitreje pride v obrate.
Ta teden pa mi je ?e mehanikar menjal zadnje bremze in po probni vo?nji mi pravi da avto dosti bolj potegne ko pred servisom.
Nisem mu povedal da sem not vlil tisti "larifari"
Si mu moral re?i,da je to zaradi tega,ker je on menjal zadnje zavore.
Ja, a pr teb se ni? vode ven ne zliije iz re?e za CD-je, k zjutri vklopi? cd predvajalnik :ne vem:
ok.... ?ala - ni mi?ljeno, da bi koga zafrkaval sam je tako, da ?e ni temperaturnih sprememb tipa, da zapelje? hladen avto v topel prostor (gara?a) kondenza ni. ?e je problem hladnega predvajalnika je bolj v tem, da recimo avto stoji zunaj na minus 5 stopinj pa se recimo premi?ni deli zaradi bolj strjene masti te?e premaknejo in je to lahko vzrok.
Tako je mogo?e dobro, da takoj zjutraj kadar je res ekstremno hladno in avto ?ez no? zunaj, da se prej pri?ge radio dokler se vseskupaj malo ne ogreje in ?ele potem za?tarta? CD-je.
Glede na to, da smo odprli tri leta staro temo pa ?e mogo?e zanimivost, ki jo sicer ve?ina ve ampak vseeno. ?e CD-je redno uporabljate bo ve?ina CD playerjev lepo in dolgo delovala. Najslab?e jo odnesejo tisti, kjer so CD-ji zelo redko v uporabi saj se v njih nabira prah, ki posledi?no zapaca bralno glavo in mehanizem, ?e nista v uporabi. Velja za CD/DVD playerje tako v avtu, doma v fr?tekariji kot v ra?unalniku.
To?no tako,Boss. Stvari morajo delat in ko(?e) riknejo jih je treba zamenjati ali popraviti.
Pri meni recimo hi-fi fer?terker stalno laufa,ker le tako dose?e optimalen zvok.
Saj pravim kakor komu pa?e, meni osebno niti na misel ne pride dizl?ek, pa ?e nekaj mojih kolegov ki so avtomehaniki(nekateri naredijo po ve? kot 40 kkm letno ), pa? imamo razloge za to. Najbolj pa me moti ropot ko zadevo po?ene? in je motor hladen. :ne vem:
To zjutraj,ko je mraz je res anti-zvok za lepoto motorja.
Samo,ko se pelje? po avtocesti in samo malo pohodi? v peti gas in gre? je pa tudi nekaj.
do Skorn?ka sem zadr?an, saj sem jim pri dostavi vozila na servis zraven dal spisek, kaj vse morajo preveriti in so vsaj 2 to?ki totalno pozabili... da o njihovem li?arju ne zgubljam besed, ker je KATASTROFA! (li?arije ne delajo sami!)
pa ?e avto sem dobil nazaj z dodatnimi praskami, ki jih ob dostavi ni bilo... komentar je bil, da oni pa? ne gledajo vsake praske, ki je na avtu...
so bili pa zelo korektni kar se ti?e garancijskih popravil (rja na zadnjih robovih in po vratih) in so zrihtali tudi tisto, kar drugi niso hoteli (menjava ICja) !!! tu nimam kaj povedati... ?al je tudi pri garancijskih popravilih bilo zraven li?arsko delo, kar celotno sliko spet pokvari...
na?eloma pa velja za VSE servise, ne samo za Mazdinega, da se je bolje pisno dogovoriti, kot samo na lepo besedo, saj lepo besedo ni te?ko po?reti...
Pri meni pa velja,da se je VSEM uradnim servisom najbolje na dale? izogniti,?e no?ete bankrotirat.
Vso svinjarijo ki se nabere pri dolgotrajni uporabi motornih olj, ?e posebej dexelije vam o?isti po enostavnem postopku: MOTOR Supercleaner iz bondove "?tale", skraj?ano ----bond CL za vsega 18,50?.
Kaj to je kao intermezzo (beri reklamni spot) med prebiranjem?
Da ne odpiram nove teme menjat moram olje pa me zanimam ce more bit tisti od mazde ali mi lahko svetujete kaksno drugo olje 5w30 za bol normalno ceno mam pa m6 dizel 2004 brez dpf! Hvala
Jaz bom dal kmalu not olje Castrol edge 5w30.Baje ,da je hudo.
Smo ?e tukaj gor ugotovili,da je Dextelia za en.....
Njet pjanik...sem bil mal hud v?eri na cel svet, zato sem pa sko?il...se opravi?ujem...bil cel dan tak
Stvar je pa slede?a...ker pa? njegova babnca ni vedla najbol?e razlo?iti, kaj se pravzaprav dogaja, je tipo vzel avto in se pripeljal z njim na ?iht, da smo skupaj pogledali, kaj bi lahko bilo in seveda tudi on ni imel pojma razlo?it.
Tako da...po dolgem posvetu in ?akanju teme...itak je bilo treba nadure delat...smo ugotovili slede?e.
Manj?a svetilnost je posledica "ne-dviga" levega ?arometa pri niveliranju ob zagonu.
Ampak, enkrat niveliranje dela, drugi? ne.
In kolikor sem prebral v drugih "postih", ni nastopal ta pojav nikjer in ni tako kot pravi? ti, YavarYe...dela ali pa crkne.
Pa lep dan!
Meni je tudi nagajalo tako.Pa so mi menjali nek kos- od face liftane so mi dali not (ne cele lu?i!) in sedaj dela b.p.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja zmagovalna kombinacija je Brembo navadni gladki+ Ferodo plo??ice (?e jih dobi?).
Tudi EBC green stuff so o.k.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani