Naredil sm servis pri m6 na 200 000 km menjava olja, filtrov, ma?et na montizerju, silenov (kar je biu vzrok za pokanje v volanu) optika avtomobila, ... Cena na uradnem servisu 620EU
V hteju sem kupil ?arnice, ki imajo ful dolgo rde?o ?ico (na ?alost pletenico, pb 30cm dolgo). ?ico je potrebno olupiti, olupiti je potrebno tudi ?rno bu?irko, ki prekriva spoj in del ?arnice. Nato odcvika? dve ?i?ki (od ?estih ki so v pletenici - druga?e je rahlo predebelo) in ovije? okrog originalnega nosilca. Natakne? barvno prevleko. Pa?e kot na original.
Pri monta?i pa je potrebno paziti na konektor od v?igalnika (kot je ?e avtor te teme opozoril). Finta je v tem, da potisne?
vti?nico do polovice ven (stisne? jezi?ek na vti?nici in gre zlahka). Potem lahko brez te?av zmontira? pokrov. Ko je pokrov zmontiran, potisne? vti?nico na svoje mesto.
Originalna velikost ?arnice je: premer 4mm, dol?ina 9mm.Zgleda pa tako, da je samo bu?ka in dve ?ici direkt ven.
He,he-v tem grmu ti?i zajec.
Jaz sem takrat ?e mislil izpulit ta v?igalnik in ga zabrisat skozi okno.Itak ga ne rabim.
"Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):
Priporo?ljiva motorna olja:
BENZIN:
API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Tip motorja L8, LF: 4,3L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L
Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L
DIESEL:
API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia
API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia
API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Imam problem z vebastom na m6 zadnje ?ase se mi ogromno kadi iz njega tak beu dim ?e sem na miru se kar dimna zavesa naredi. Je kaj mo?no narediti ali samo servis?
Na drugih forumih sem opazil, da alu plati?? ne priporo?ajo za zimo, saj naj bi jih zdelali pesek in sol. Da bi sedaj kupoval jeklena in jih na svoji M6 vozil polovico leta, se mi pa tudi ne zdi smiselno.
Ima kdo slabe izku?nje z mazdinimi original alu plati??i pozimi?
LP
To je bolj prodajalni trik
Meni se lupi lak dol tudi poleti,samo to je pa druga zgodba .
Odlo?il sem se za vgradnjo priklopa za prikolico. Ko je mehanik demontiral zadnji kovinski odbija?, se je na delu, kjer je bil spoj prikazala rja. Presene?en, saj pri dobro letu starem avtu tega res nisem pri?akoval. 12 letna garancija na prerjavenje- najbr? po teh letih odbija? dol pade. Mehanik me je potola?il z novico, da imajo 5 in 6 enake probleme
Ker se nimam ?asa ukvarjati s "takimi malenkostmi" sva rjo sanirala za??itila pred nadaljnim rjavenjem.
Zgleda da zopet prihajajo ?asi, ko bi nov avto moral pelajti avtoli?arju, da avto dodatno izolira.
Kon?no sem se odlo?il, da grem na Japonce, ker naj bi se manj kvarl.
BMW ja tut ?e nisem mel, pa eni pravijo, da je primerljiv z japonci (kvaliteta, cene delov, popravila...)
Kak?ne so va?e izku?nje, katera znamka / model je za kupit?
Razmi?ljam o mazdi cx-7, subaruju legacy, bmw 5.
Nekaj, kar ima 4x 4 pa dovolj prostora za dru?ino.
Kateri Mazda servis ( relacija Ljubljana - Koper je v redu )?
Do zdaj sem vozil nem?ke avtomobile.
?koda, Audi, Wolksvagen. Po izku?nji z zadnjim avtomobilom nikoli ve?.
Avto kupljen v Sloveniji in servisiran pri prodajalcu, avto je bil veliko na servisu zaradi okvar, kar naprej so se pri?igale lu?ke, na servisu niso znali odpravit napak, 86 Eurov servisna ura, deli dragi, neoriginalnih po ve?ini ni, pa vedno je treba cel sklop zamenjat, ne samo tisto, kar je pokvarjeno...
V avto so enkrat celo vgradil neoriginalni del in zara?unal originalnega... stari deli pa so misteriozno izginevali so jih po nesre?i vrgli stran... poklicali so me, da je avto kon?an, ko sem pri?el na servis so opravili samo del kleparskih del, mehani?no se ga niso niti dotaknili, so se opravi?ili, da je pri?lo do nesporazuma med kleparjem in mehanikom... ?e bi lahko na?teval.
Se pravi,da tudi ?vabi niso ve?,kar so bili.
Sicer pa,recimo tu v Kp si ne more? kaj dosti pomagat z servisi Mazda.
Bo? moral kar v Lj vozit.so baje kar zadovolni z nekaterimi.
Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx.
Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen.
Nop,poraba goriva je optimalna,se pravi normalna,Nox je pa v spodnji polovici normale,se pravi ni? pretresljivega.Vse deluje b.p.
Tudi tole glede EGR je zanimivo. Eni trdijo, da se to ne menja, ampak ?isti, drugi da se ?istit ne spla?a...Na cliu vem, da sem ga enkrat pucal, pa je blo potem ok, ampak sem ga kmalu prodal...
Bo treba kakega iz ebay-a potegnit...
Jaz sem mojega na za?etku parkrat spucal,pa ne pomaga,ker ni umazan,ampak enostavno ne deluje ve?.
Tudi samo elektroniko na ventilu sem zamenjal pa ni?.V?asih se ugasnejo lu?ke pol ?ez kak mesec spet pri?gejo.
Ni pa zaradi tega ?utiti prav nobene razlike pri delovanju samega motorja.
Ja? Hm, zanimivo..Se pravi ga bo ob priliki treba s?istit.
To je 100% EGR ventil. In ni? ne pomaga ?i??enje ampak samo nov pride v po?tev (300?) ali pa rabljen (samo mora bit natan?no enak-vse cifre in ?tevilke,ki so napisane na njem, se morajo ujemat).
Druga?e pa,?e te te lu?ke ne motijo (mene ?e kake tri leta ne ),ni ni? pretresljivega to.
Na tehni?nem gre? skozi meritve plinov in tudi vse ostale funkcije normalno delujejo (tudi proti zdrsavanju).
Nekateri sem bral, celo ta ventil za?epijo in ga obidejo.Samo,kako re?ijo to z light showom pa ne vem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A si ?util ko t nekak?en luft?Tudi,ko pribremza? ali da? plin ?utim nekak?en klik na volanu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani