Danes zjutraj sem opazil,da mi sredinjski gumb klime(kjer je tudi stikalo za hitro razmeglitev sprednje ?ipe) ne sveti.A je ?e kdo to ?arnico zamenjal?Ni vrag,da bom moral celo sredinsko konzolo razdret za to?
ne vem, zakaj bi ?lovek dajal po nepotrebnem 10?, ?e lahko brez te?av dobi isto stvar za 1,5? (ok, razen ?e se koplje? v dnarju, pol ti je res vseeno... ). pa tle ?e lahko naro?i? preko po?te, pa s po?tnino vred da? pol sam 5?, kar ?e je vedno pol manj kot kjer drugje, pa ?e lepo domov ti dostavijo ne rabi? nikamor hodit... tak da ceneje pa ?e komot...
glede kakovosti baterij pa je tak... mi kupujemo baterije za ure pri ?iptarjih po 1?, pri urarjih pa stane take baterije ca. 7?! in najve?ji ?tos je v tem, da tiste baterije od urarja je potrebno menjati po 1 letu, tiste od ?iptarja pa zdr?ijo po 3 leta...
Mo?no,mo?no,samo pri urarju pla?a? tudi "ekskluzivnost"-pri njih je vedno najbolj?a roba,ponavadi.
Po mojem je zelo pomembna kvaliteta baterij in ne toliko cena.Kak?nih no-name baterij ne bi nikoli sam kupoval.Se pa res spla?a malo okoli povohat,ker je cena za popolnoma iste baterije lahko zelo razli?na.
Tole mi pa ne gre skup... kako lahko dolo?i? mese?no kvoto... se pravi, da ?e jo prekora?ijo, ker jim je tovarna dobavila ?rot robo, bo cel kup ljudi zviselo... se pravi jebite se z garancijskimi popravili, ker smo ta mesec ?e izpolnili kvoto. Hmmm, ?e je to res me zanima kaj pore?ejo na to v uradu za varstvo potro?nikov.
Sem delal neko? na ra?unalni?kem servisu pa nikoli ni bilo omejitev kolk stvari gre v garancijo sam tist, kar je ?lo smo moral resni?no preveriti, da ni ?lo za brezveze.
Sej v tem smislu se dela-da morajo za vsako figo,ki je malo ve?ja,pa ?etudi je avto v garanciji,dobit privolitev iz vi?je in?tance-se pravi pri nas je to Mazda Avstrija,ki ima ?ez Slo.Vsaj v KP je tako.Izjeme so znane oz.tovarni?ke napake,pri katerih lahko sami takoj ukrepajo.Zato so tudi v Italiji (ki je imela oz.ima na
ta "stare" M6 ?e vedno 5 letno garancijo) to ukinili,zaradi prevelikega ?tevila popravil v garanciji.
Ravno danes sem prebral,da je eden ?e od nakupa M6 (2004) zahteval,da mu pregledajo menjalnik,ker mu je bil sumljivo trd in ni ?el lepo iz 1. v 2. brzino.Vedno so mu zatrjevali,da je to normalno in da je pri vseh tako.?ele ta teden so privolili,da pride na pregled-po 4 letih.In to po stalnem te?enju prek telefona in mail-ov.
In tudi so za?eli fur govorit,da je pa? to del obrabe in ne gre v garancijo.Ne vem,ali je za to kriva kriza ali kaj drugega.
Obstaja druga varianta, da je pokrivanje garancije deljeno. Za dolo?ene stvari se popravila krijejo iz mar?e prodajalca, nekatere pa krije dobavitelj. Stvar dogovora dobavne cene.
To je samo domneva. V?asih je bilo to tako. Zaradi tega ni bilo prenosa garancije iz ene dr?ave v drugo.
In, ?e je to tako, je "kvota" logi?na tako, kot v zdravstvenem sistemu, s to razliko, da je napako le potrebno odpraviti v 45 dnevnem roku. Tako se lahko te?ave vle?ejo, ?e posebej, ?e ni jasno kaj je vzrok napake in se gredo odkrivanja "gnilega" jajca z zamenjavo posameznih sklopov.
Ja,sej ravno zaradi tega pokrivanja 5-letne garancije,ki jo krije (podari 2 leti) Mazda Italija,le-ta ni prenosljiva v druge dr?ave n velja le toliko ?asa,dokler je avto registriran v Italiji.
No to, da jih je treba klicat in da nazaj ne znajo poklicat pa ne glede kolkrat si zapi?ejo tvoj telefon je pri njih stara rak rana.
Ne vem, zgleda se bojijo, da bo kdo raka fasal od preve? uporabe telefona. Ker sem blizu se raje pri njih osebno oglasim kot pa da bi jih klical po telefonu - ja vem sej je res bedno sam v ?ivo se da druga? pa ve? zment.
Kar se pa ti?e garancijskih popravil: to ni njihov stro?ek saj za vsako garancijsko popravilo istavijo ra?un Mazdi, ki ga nato povrne in ne samo za material ampak seveda tudi za delo.
Tako, da verjetno jim je ve? ali manj vseeno ali je garancijsko popravilo ali ne. :ne vem:
Se strinjam z napisanim,razen z zadnjim odstavkom.Servisi imajo namre? mese?no kvoto denarja oz.
sredstev za popravila v garanciji.?e ga prekora?ijo se morajo zagovarjat pri "?efih" vi?je.
In zato kak?nega verjetno odpravijo bolj po kavbojsko z ni? porabljenimi sredstvi oz. "popravijo" stvar z kak?nimi ?i??enji,resetiranji ra?unalnikov,"pucanjem" in podobnimi zadevami.
nimam senzorjevm. in pri ventil?ku ne pu??a - preverjeno.
naprej pa pi?em jutri. grem s 15 let starim Fordom v Ajdov??ino. kam smo pri?li.
Zakaj pa vedno za vsako stvar vozi? avto na Gamo?
A ni za gume kak dober vulkanizer tam v giru?Pravijo,da mora? imet vedno svojega zdravnika,svojega mehanika in svojega gumista.Tej ti morajo prisko?iti na pomo? vedno in ?im hitreje.
Kmalu bom imel servis na moji Mazdi.Zanima me,?e je potrebno zamenjati letos tudi filter nafte.
Mislim,da je bil menjan pred dvema letoma.Zdej ne vem,ali naj ga menjam,ali naj ga menjam,ko se pri?ge lu?ka.Takrat verjetno ni najbolj ugodno,?e posebej,?e si kje na poti.
Ne poznam sistema blokade na na tribute, vendar po navadi ne more? zamenjati akumulator in takoj v?gati. Sumljivo je to, da ni? ne deluje. V najslab?em sta nekaj skurla s klemami.
?e je kontakt. Zaprita vrata in dvakrat zaklenita in odklenita z daljincem. Ponavadi to deblokira alarm, in potem lahko zavergla?.
Veliko sre?e.
Jaz imam tudi montiran alarm in ni potrebno prav ni?esar resetirati.Razen nastavitve na avtoradiu in voznikova ?ipa ne gre iz prve avtomatsko dol.To hitro re?i?.Druga?e pa mora u?gati iz prve.
Marsikaj je bilo ?e napisanega, a slika s pravimi podatki pove veliko. Ve?ini bo klik na omenjen link povedala dovolj. Vrsta pnevmatike, blagovna znamka in komu boste pla?ali je pa povsem va?a zadeva. Predlagam, da upo?tevate rezultate zadnjih testov. Niso vse enake, ?eprav so ?rne in okrogle!!
No, avto je spet pri originalnem lastniku (jaz ). Zamenjali so mi (kot so rekli) neko napeljavo. Tok nisem maher, da bi vedel to?no kaj, UPAM pa da bo zdaj mir. Aha, na to popravilo so mi dali uslu?nostno garancijo in se nimam kaj bati, ?e bi se mi to dogajalo naprej tudi po preteku standardne garancije. + brezpla?no so mi zamenjali gume.
Upam, da ne bom ve? v tej temi pisal o kakr?nih koli ponovnih dogodkih.
Bravo.To?no to se je iskalo. (mislim podalj?anje garancije in to).
To je dobra cena. Kaj bo? dal gor za ene gume? Pazi na tisto ravnanje (ET), ker ne gredo vsake gor. Na mojo novo ?estico ni ?la originalna lita 16 colska feltna!!! Tako da prej poskusit feltno in distan?nik. Menda so te stvari malo druga?ne kot na prej?nji ?estici. Meni so potem dali gor AWS Maranello 7x16 ET38 in stvar odli?no izgleda, ker je zunanji rob gume sedaj pomaknjen bolj ven in avto ni videt "podhranjen". Zgleda kot allroad V bistvu je sedaj zunanji rob gume pribli?no tam kot pri originalnih 17 colskih. Res sem pa dve uri ?akal, da so "podrejali" distan?nik, ker niso imeli pravega.
Itak,da ?e da? ET 38 tudi na staro 6-ko,bodo feltne ful bol zunaj.Ker original so ET55 in si izra?unaj razliko.
?e,?e da? namesto 205 kak?ne 17-ke 225 je zmaga tu.
Jaz sem zdaj naro?il pri Furlanu po va?em nasvetu litke in sicer Platin P50 (16 col, ET50; 6,5...) za zimo so po mojem ok. Pr?lo me bo 72 eur po komadu (jeklene pridejo dobre 64 eur). Majo baje zimski lak, vendar me prav zanima kak?na je razlika v primerjavi z letnim lakom . Skratka, verjetno bi dobil kje ?e kak?en eur cenej?, samo se mi ne da ve? iskat, ker bom tam vzel tut gume tko da...
lp
Baje z tem "zimskim" lakom rahlo nateg..jejo ljudi.Obstaja samo dober lak in trd ter slab lak-mehek(se vse pozna na njem).Vmes je pa ?e cela vrsta razli?ic lakov-od najtr?ega dvokomponentnega polivretanskega,preko po?asi opu??enega nitro laka,akrilnega do vodnega polivretanskega laka in ostalih,zadnje ?ase ve?inoma uporabljenikh lakov na vodni bazi.
Niti slu?ajno mi ni toliko v?e?, kot moja original. Tale ni 2,3 (vsaj po pospe?kih sode?), nima vse tiste opreme zaradi katere sem jaz svojo kupil (navigacija, leder zici, gretje sede?ev, park. senzorji ...), res pa je, da tale vsaj v?ge, he he.
Sej sem se samo hecal.Valjda je tvoja-na?a bolj?a.
No, danes sicer brez slike, je pa moja M6 SPC 2,3i GT spet z avtovleko pri?la na servis v BTC-ju. Saj nisem bil dale? - v Zupan?i?evi jami.
Je bilo pa tako:
Vo?nja iz Ajdov??ine, dostavil kolegico v Zup. jamo. Ugasnil avto. ?el v trgovino, v?gal avto in se prepeljal ?e v bli?njo trgovino (v prvi niso imeli kvasa ), ugasnem avto. Pridem iz trgovine (dobil kvas), avto ni ve? v?gal. Bil je cca. 5 minut na soncu, senzor je kazal 16ºC. Potem pa klic na MES in tako naprej.
Je mo?no, da je tudi 100km dolga pot iz Ajdov??ine pripomogla k nev?igu? Ker tistih 5 minut na soncu najbr? ni krivo. Pa najbr? mi bo jutri na servisu v prvo v?gala, kajne.
Suicidal pri tebi je verjetno kak?na podobna napaka kot neko? na mojem Pugiju. Isto se ti dogaja.
Napaka nekje na elektriki-kabli in to.
Naredi,kot sem ti svetoval.Ko te kli?ejo z servisa jim ne podpi?i ni?esar,dokler ti kak "?ef" odzgoraj ne napi?e ?rno-na-belo,da so odpravili napako in da jam?ijo,da bodo krili stro?ke oni tudi po poteku garancije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes zjutraj sem opazil,da mi sredinjski gumb klime(kjer je tudi stikalo za hitro razmeglitev sprednje ?ipe) ne sveti.A je ?e kdo to ?arnico zamenjal?Ni vrag,da bom moral celo sredinsko konzolo razdret za to?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani