aja... pa ?e pod za??ito kolotekov je vredno pogledat, ker ima pomanjkljivo za??ito proti rjavenju, in lahko avto prakti?no razpade zaradi rje tam...
seveda, ?e je avto pravilno vzdr?evan, in se na servisu potrudijo, da ti resni?no poservisirajo in pregledajo cel avto, ter vse popravke, ki jih objavi Mazda, dejansko tudi izvedejo, potem strahu ni
Bi rekli-sve u svemu,?e odmislimo kaka dva ducata serijskih in slu?ajnih napak je na?a Mazda res posre?en avto.Ja,pa nekatere rade vle?ejo tudi v desno stran-serijska napaka,rolo zadaj se rad pokvari,pa diski se radi zvijejo,pa feltne (original alu) se rada lu??i barva...
@Alex: navkljub temu, da je avto kupljen od poobla??enega serviserja, pa da je redno tam servisiran, mi te napake ne morejo/?elijo odpraviti, za garancijo/kulanco je pa baje prepozno (avto ima zdaj 85.000km), so mi pa na servisu zagotovili, da baje Mazda pripravlja "set za popravilo" tovrstnih napak, in zadnji?, ko sem s servisom govoril, so rekli, da ?e obstaja, in da bodo zrihtali.
sem pa na avstrijskem forumu zvedel kar nekaj te?av, ki so standardne pri na?ih 6kah, se pravi tale z intercoolerjem, potem s ksenonskimi lu?mi in balastom ter uravnavanjem vi?ine, potem z rjo tako na zadnjih robovih koloteka kakor tudi na notranjih robovih vseh vrat na avtomobilu, Webasto grelci te?ijo k temu, da crknejo, EGR ventil te?i k temu da zablokira (lu?ka za motor sveti), ?e stoji avto ritensko po hribu navzdol brez zategnjene ro?ne zavore, lahko pri zaganjanju presko?i jermen, ?ibka to?ka je tudi visokotla?na ?rpalka... seveda so to vse stvari, za katere se pri Mazdi ve, ampak se v smislu dobrega imena in izogibanja garanciji tega ponavadi ne zamenjuje, ko je pa? garancija mimo... pla?at je treba
p/s: opisi so od serviserja Mazde iz Avstrije, in niso bu?e.
Aha,se pravi nekaj upanja je.
To z xenonom sem na sre?o dal skozi v garanciji,z EGR ventilom se dajem z njimi ?e vedno(2 leti) in trenutno mi ne sveti lu?ka ,na tehni?nem sem ?el skozi kot za ?alo z izpu?nimi plini,tako ,da ga sploh ne mislim zamenjat,ker sploh ne vem,kaj vraga dela ta ventil v na?ih Mazdah. :ne vem:
rje za enkrat nimam(mogo?e,ker sem ob obali),ritensko brez zavore pa tudi nimam navade parkirati.
No,bomo videli jutri kaj je na stvari,ko ga odpeljem k mojemu mehaniku...
OK... to je res samo pri taki nestalni napaki ti lahko menjajo pol elektrike in skoraj vso elektroniko. Verjetno bi pomagalo ampak serviser, ki bi to naredil bi dobil nogo saj ne bi mogel opravi?iti stro?kov menjave (vsi menjani deli sigurno niso zani?).
Tudi iz Mazde bi jim poslali grozilno pismo, kaj se grejo in jim ne bi priznali garancije za vse zamenjane dele kaj ?ele, da bi pla?ali vlo?ene ure dela.
Je pa nekaj drugega res... ?e imajo tako napako prvi? naj za?nejo klicat po drugih servisih oz. naj vpra?ajo pri centrali za nasvet. Lahko, da se je zadeva pojavila ?e kje drugje in bi jim lahko pomagali z nasvetom kaj naj menjajo. Tega verjetno niso storili ampak posku?ajo sami odkriti toplo vodo tudi na ra?un Suicidala.
Kar se pa ?asa ti?e ti pa ?isto ni? ne pomaga a avto stoji en dan pri njih al pa en teden, ?e se ga cel teden ne dotaknejo. In ?e po njihovo re?ijo problem (avto v?ge) so verjetno zadovoljni in ne drezajo naprej - a je to prav ali ne, si lahko vsak sam misli samo tako pa? je.
No,sej tu se strinjam .?e ne morejo sami ali niso sposobni sami re?it stvari, naj pokli?ejo malo po EU.
Ni vrag,da ?e ni bilo podobnega ali enakega primera.
Poznam pa ?e en podoben primer na Hundajevem servisu v Ankaranu.Niso in niso mogli najti napake-podobne in je potem pri?el pa? stru?ko iz Avstrije.Pa ?e ta se je mu?il z njim kar kak teden,da je odkril napako.
Pri teh napakah je res ka?in,ker zdaj so- zdaj jih ni.Ni osnove,kje bi za?el iskati.No,vedno je najprej na vrsti ra?unalnik,ki pa v 80% ni kriv nikoli.?ele,ko obupajo z menjavami (in ko verjetno res vi?ji v EU zarobantijo
pa ne toliko zaradi ugleda znamke,kakor zaradi stro?kov popravil v garanciji,katerih naj bi bilo ?im manj),potem se lotijo stvari bolj strokovno.Ker vedeti moramo,da ve?inoma so na servisih vajenci in par delavcev z izku?njami,ki prevzemejo delo v svoje roke,ko je ?e kriza.
Do takrat in dokler je ?e mir pa novi delavci se u?ijo in i??ejo napake najpogosteje res tako,da samo zamenjavajo kose.Vedno ni problem tam.
Ja sej poanta tega primera je,da se na servisu bolj ne potrudijo.Zamenjajo eno stvar in re?ejo-zdaj se vozi in ?e bo spet kaj narobe ga pripelji z avtovleko nazaj k nam.
Mislim,da bi tudi ljudem,ki imajo dobre ?ivce le-ti kmalu popustili.Zamisli si,da recimo veliko potuje? -za poletne dopuste in gre? recimo kam dale?-tiso? kilometrov.In potem cel dopust moli?,da ti bo v?gal.
Jaz sem imel pred leti podoben primer na Pugiju 306 GTI.Sem pri?el recimo pred trgovino in normalno ugasnil avto.Pridem iz trgovine,probam v?gati-ni?.In ni hotel v?gati za boga.Pokli?em avtovleko in ko pridejo-avto v?ge??!.Vseeno ga odpeljemo na servis kjer ga imajo en dan in je kao popravljen.?ez par dni se ponovi isto
v Portogruaru v Italiji .Spet klicat avtovleko in spet na servis.
Potem ga imajo tam dva dni in "specialisti" ugotovijo,da je najbr? kriv ra?unalnik.Nov je bil na na?em servisu
takratnih 1850 mark."?ez" na servisu me je pri?el 1300.000 lir,kar je bilo zaenih 500 mark ceneje.Ves vesel ga priklopim,probam v?gat in-ni?.
Potem je bilo tega dovolj.Odpeljal sem ga spet na famozni Peugeot servis v KP in jim rekel,da dokler ne odkrijejo res napake naj me niti ne kli?ejo.Enkrat so me vmes poklicali (po dveh dneh) ampak se sploh nisem javil.Bilo je prekmalu za moje pojme.
No,in ko so ga tam imeli parkiranega teden dni je na sre?o pri?el v delavnico nov mojster.Ta je res obvladal svoj posel,ker je takj ugotovil slab kontakt nekje v armaturi ali spodaj.Seveda si je vzel ?as in je vse demontiral in ?el korak za korakom vse pregledat.In res,od takrat pa vse dokler ga nisem prodal me ni nikoli ve? pustil na cedilu.
Edina dobra stvar pri vsem skupaj je bila ta,da sem mel nov ra?unalnik,ki je bil nov.
Edino na tak na?in po moje bi lahko tudi pri tebi na?li napako. :ne vem:
Ob 15:00 sem bil zmenjen v GO za razgovor za slu?bo. Iz Ajdov??ine se nameravam odpraviti ob 14:00. Se usedem v avto - AVTO NE V?GE!!!!
Ne pali. Kot prej?nji?. niti po pol ure. Se mu?im s fehtanjem kolegov za prevoz v GO, mi uspe, opravim razgovor, pridem nazaj v Ajdov??ino ob 16:30 - AVTO V?GE!!!
Pa smo spet tam.
Mislim,da je ?e ?as,da si omisli? dobrega odvetnika.Ko bo malce "podrezal" z argumenti na uvoznika mislim,da
bi morali se malo bolj zmigat.Ker rok poteka garancije se nezadr?no blji?a,na servisu pa ?e vedno tavajo v temi. :ne vem:
Mogo?e bi jih spodbudil z kakim malim namigom o objavi v kakem ?asniku?Ne vem no,to so samo moja razmi?ljanja.
?e enkrat te moram opozorit,da ko preneha garancija vsi dvignejo roke.Sem preizkusil na svoji ko?i in te odpravijo-(na najvi?ji ravni) z neumnimi argumenti.Parkrat ti ?e odgovorijo in potem-tema.Vse preide na tvoja ple?a.
Tudi,?e bi mogo?e hotel kaj dokazovat pozneje je verjetno to trnova pot,dolgotrajna in najbr? zelo draga.
To je skoraj sigurno immobilizato saj ?e za trenutek v?ge nato pa zapre iskro je to tipi?no dogajanje za immobilizator.
Se spomnim ?e iz ?asov Clarusa, ki je po?el isto, ?e nisi v 20 sekundah v?gal motorja od trenutka, ko si odklenil vrata. Motor je zalaufal nato pa v sekundi spet crknil. Odstraniti je bilo treba klju? iz klju?avnice, pritisniti gumb za odklepanje in ponoviti postopek v?iganja.
Pri Mazdi je druga zgodba saj kot ka?e ne zazna dobro informacijo (codo) s klju?a in zato misli, da jo posku?a? v?gati z nepravim klju?em in blokira delovanje.
Zna se zgoditi, da bodo morali menjati celo klju?avnico :ne vem:
E,pravim vam jaz,da ni ni? brez starega dobrega klu?a.
Ne,samo tole z temi v?iganji mazd 6 je pa ?e skoraj grozjivo.Najboj pa to,da ko gre stvar iz garancije se po?vi?gajo na vse. :ne vem:
Zato vztrajati do konca dokler je ?as in garancija.Ker delam tudi sam v trgovinski bran?i vem,da je zelooo
majhna verjetnost,da ti bodo stvar zamenjali za novo.Raje se stvar popravlja do onemoglosti...
...dokler kdo ne udari po mizi in vzame advokata...pol so ponavadi bolj "mehki" in ustre?ljivi...
Aha torej bo zajeb, ?e se ti bo poleti ponovilo. Zahtevaj, da naj ti nekdo napi?e, da bodo krili popravilo (?e se bo ponovilo) tudi izven garancijskega roka. ?e ne bo? uspe?en na servisu se obrni na zastopnika MMS in obrazlo?i situacijo ter jih prosi za ukrepanje. Obvezno jim celo zgodbo opi?i, da bo? imel ?rno na belem v primeru, da bi se zadeva zakomplicirala - saj po moje se ne bo ampak vseeno.
To o ?rnem na belem ni najbolj?a re?itev. ?e ne bo re?il zadeve v garancijskem roku je konec.
Jaz se pravkar "dajem" z glavnimi v slo.glede mojega nesre?nega RGR- ventila.
In njihova razlaga,da je bil v garanciji 4 krat za isto stvar na servisu in je niso uspeli odpraviti?-
-da je bila najverjetneje vedno druga napaka.
V glavnem,ko je garancija mimo je konec veselice in je vse na tvojih ramenih-stro?kih.
Eeee, saj to je problem --- sem spra?eval na servisu pa nisem dobil ?istih odgovorov. Vse nekako zavito v meglo, kot da ne znajo odgovort. Sem namre? spra?eval, ?e se da nekako izklopit pa je bil odgovor, da NE, ampak vse skupaj je bilo tako neodlo?no, da imam ob?utek, da verjetno ne vedo al se da al ne.
Jaz bi pri MAzdi samo senzorje kupil, feltne pa gume ziher ne. ?e mi vr?ejo informacijo, da je ena zimska guma 18" cca 400? pol je vsakomur verjetno jasno, da jih pri njih ziher ne bom kupil. Za feltne raj ne vpra?am, ker po moje bo komplet ziher 1000? pri njih.
?e tako al tako, bom senzorje bogato prepla?al (?e jih bom kupil) saj naj bi bil eden cca 75?.
p.s. a slu?ajno kdo ve kolk na servisu ra?unajo liter Mazde Dexelia DPF olje?
Na Mazda servisu v?asih naleti? (?e so dobre volje tu v Kopru) na kak?no v redu ceno.
Druga?e pa se izogibaj nakupovanja vsega ,kar se da kupit drugje-recimo olja in podobnega.
Meni so dali ceno na servisu 26?/liter.Malo too much.
Jaz sem imel tak "?ov" pred nekaj tedni.Kupil sem 100 Ah akumulator.Sedaj mu samo klju? poka?em in ?e v?ge.
Pri nakupu akumulatorja pazi na velikost le-tega,ker je malo bolj specifi?nih mer(iste mere kot za traktorje ).Izmeri ga in naj ti dajo enako velikost.Najbolje je,da gre? na kak Mazda servis in ga kupi? tam.Jaz sem vzel Bannerjevega tam.
Res je-rumena lu?ka pomeni-ni panike.Lahko se vozi? naprej.Meni gorijo noter ?e eno leto pa se vseeno vozim brez problema.
Sicer pa je res najbolj?e,da gre? na servis in ti ga priklopijo na ra?unalnik(?eprav sem ga jaz imel ene 5 krat na servisu in niso do zadnji? prej nikoli ni? ugotovili).
Lepo je ?e, ?e so od zadaj, ?e pa so ?e od spredaj spravi? avto v mi?jo luknjo. Mora? pa se malo privaditi, ker reagirajo na vse, od trave, do robnikov, strmine in ?e kaj. Ko pa to obvlada? je parkiranje ma?ji ka?elj.
Va bien,ti verjamem.Ni druge kot jih montirat gor vsaj zadaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bi rekli-sve u svemu,?e odmislimo kaka dva ducata serijskih in slu?ajnih napak je na?a Mazda res posre?en avto.Ja,pa nekatere rade vle?ejo tudi v desno stran-serijska napaka,rolo zadaj se rad pokvari,pa diski se radi zvijejo,pa feltne (original alu) se rada lu??i barva...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani