To je čistost olja. Če se prav spomnim so A starejši standard, C pa novejši standard. B pa ne vem več točno....
Tudi sam sem začel v moj M2 točit A5 shell ultra.
1 hour ago, Janez007 said:
Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮
Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.
Hah, Alfa je s tovarniškim oljem za 75k km začela dobivat napako na mašini. Redno servisirano, 1x na leto, 12-14k km.
Garež na filtru v glavi je zmanjšal pretok in četrti aktuator ni odpiral vedno pravilno sesalnega ventila.
Če ne bi pomagala menjava filtra, je ocenjen strošek menjave enote bil ca. 1.000€
@godlikeNačeloma zgleda tvoj vzorec dobro, vendar ga zelo pokvari večja količina goriva v olju (tko kot na moji Mazdi).
Območja bi ocenil tako:
1= 3-4
2= 1
3= 1
4= 2-3
Vizuelno olje še ima rezerve glede čistilnih lastnosti, ampak glede na količino goriva je olje za zamenjat. Zdaj groba ocena goriva bi rekel da je okrog 4%, kar je že preveč za bencinarja, ker bencin bolj spira olje in ga še bolj redči kot nafta.
Verjetno ti olje če ga povohaš smrdi po bencinu.
Si imel dost krajših voženj?
Mogoče za prihodnje, če imaš dost krajših voženj, priporočam da vsake toliko narediš malo daljšo vožnjo z malo bolj "moško" vožnjo da se motor dobro segreje.
Pri bencinarju bo nekaj bencina z malo daljšo vožnjo pod večjo obremenitvijo izhlapelo.
Hvala.
Korona je bla.
Tak da je od lanskega septembra bil vozen 500m do vrteca in ob sprostitvah 4 km 1x na tedn.
Sedaj ko me spet želijo v službi videt, je bolj vožen. Tudi ta vikend sem bil na Rogli. Par tednov nazaj pa v Italiji in slovenski obali. Tak da sem ga tudi po avtocesti gonil.
Mislim, da na splošno imam kar težko nogo (če me ne držijo v občini). 😎
Palčko bom povohal ja, me prav zanima.
Zdaj če gledam tudi tovarniške procente, tudi po njihovo ni to olje za več kot 2000km.
Viskoznost bi ziher dal 5w30, iz že znanih razlogov možnega mešanja goriva z oljem.
Po vsej verjetnosti bi se odločil za Shell Helix Ultra 5w30, za to ceno top olje.
Drgač pa po recepturi mi je privlačno tudi Ravenol DXG 5w30 ampak je dražje.
Če bi pa omejitev bilo nebo, pa kak Amsoil Signature Series 5w30, vrhunske lastnosti ampak je dobavljivost in cena velik minus za normalno uporabo.
Jaz sem v M2 točil Motul. Odkar se sliši variabilna jermenica takoj po zagonu avtomobila (10-50m vožnje) in lahkem pospeševanju, sem začel točit Ultra AF 5W30. Po knjigi ustreza v nulo in je eno izmed redkih olj, ki je čistoče A5, večina je A3. Tako da za Shell 👍
Jermenica se sliši majn. Ali je to zaradi redkejšega olja, ali pa se je kaj celo mašina očistila po par intervalih, pa je vprašanje za onstranstvo.
Motul je bil prej 10w40, kar je tudi ok po knjigi z vsemi ostalimi parametri. Pa tudi uradni servis je točil Dexalio na tej gradaciji.
Motul so hvalili tudi zelo po Alfa foromu. S tem, da je se je meni na mikrofiltru v glavi garež nabral. Zdaj pa ne vem, ali je to od 1.5 intervala Motula ali pa posledica 6 let Selenie (Petronas).
Evo levi in desni amortizer. Desni ki je bolj rjast, se je tudi počasneje raztezal, ko sem oba hkrati skrčil.
Ker z muko gleda Made in China napis na KYB nosilcih, sem amortizerje in prašne gume naročil Bilstein.
primerjava novega in starega amortizerja:
Sem pa tokrat menjavo opravil brez jemanja kole dol. Kar vzratno do škarpe, na 90% odtegnil spodnji vijak. dvignil z dvigalko avto. in do konca odšraufal.
Spodaj sem še vijak namazal v Loctite, ker je tudi tovarniško bil.
Sem vesel, da sem to temo zagledal, ker drugače ne vem kdaj bi se to lotil.
V sredo sem dobil autodoc paket. Na mesto menajve, sem se moral lotit prvo reklamicije paketa.
V njem sta bila 2 KYB nosilca. Eden je imel škatlico zalepljeno s selotejpom. V tem zalepljenem so manjkali vijaki in navodila.
Na koncu mi bodo vrnili denar za tega, ki ni popoln. Jaz pa bom dal noter stare šraufe, ki jim nič ne manjka.
No in tako sem se proti večeru spravil desno stran zamenjat. Nosilec ni bil v tako poraznem stanju kot od svadreb-a. Načeloma bi še novega našraufal in ne bi gledal naprej. Ker pa je tukaj napisal, da je lahko zarjavel, sem šel odstranjevat obbojne gume. Pošteno sem se namantral, da sem jih dol dobil, ker je zaradi rje kar zacvetel amortizer.
Stestavil sem staro nazaj in naročil amorizerje nove, ker pa naj bo potem vse menjano tako kot mora bit, sem vzel zraven še nove prašne/odbojne gumice.
Največja zanimivost pa je ta, da sedaj ne poka več. Verjetno je rja tak zaštekala odbojni gumi, da je v kombinaciji s tistim moralo pokat.
Hvala za namig. Nosilce sem naroči 2 dni nazaj. Malo me jezi, ker če bi v kompletu, bi mel zastojn ptt. Ca. 90€ je par KYB amortizerjev. Kar je neka normalna cena.
Ker je autodoc hudo počasen, bom verjetno eno stran narazen potegnil in pogledal stanje. Če je 1 urca dela (da ne rabim koga plačat), potem ni problem, če delam 2x.
Ta dražji so prevlečeni s "sport coat Z". V čem je razlika med navadno in "sport coat z" prevleko?
Ni na uradni strani nič pametnega.
Opazil sem da majo uradno: Coat Z, Coat Z+ in nek Coat v temni barvi...., tega Sport Coat Z nimajo omenjenega. Ko greš v iskalnik za to M6 pa ti ponudi Sport Coat Z, komaj ko vpišeš kataloško za Coat Z, vidiš da paše tudi na to M6.
Če koga resno zanima, naj jim mail pošlje na info....
Drugače pa Zimmermane, mi je hvalil kolega, ki je trgovski potnik. Je pred 3 leti komentiral, da so bli ATE vrhunski, samo odkar je proizvodnja šla na kitajsko in so spustli cene, bo po njegovo šla tudi kvaliteta dol.
Sem tudi na lastne oči videl, da diski za Mondeota MK4 ATE so made in China.
Brembo luknjasti zadnji diski so imeli evropsko poreklo. Sem pozabil od kje, pakne navadne, pa brez porekla...
Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.
Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo
Do zdaj sem mel avte z zobatim, torej se je menjala hladilna z vodno pumpo v predpisanem intervalu po letih. Ker seveda km nisem dosegel.
Na M2 pa jo bom letos jeseni, ko bo bom delal servis in bo avto blizu 11Y.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali a3 ali a5. Če ustreza a5 ustreza tudi a3.
To je čistost olja. Če se prav spomnim so A starejši standard, C pa novejši standard. B pa ne vem več točno....
Tudi sam sem začel v moj M2 točit A5 shell ultra.
Hah, Alfa je s tovarniškim oljem za 75k km začela dobivat napako na mašini. Redno servisirano, 1x na leto, 12-14k km.
Garež na filtru v glavi je zmanjšal pretok in četrti aktuator ni odpiral vedno pravilno sesalnega ventila.
Če ne bi pomagala menjava filtra, je ocenjen strošek menjave enote bil ca. 1.000€
Torej nisva pri 200.000 al pa 300.000km.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani