Skoči na vsebino
Veriga Skyactiv Diesel
Napisano

@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄

 

Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano

Pametno - Of course the injector washers are the biggest problem. It also doesn't hurt to check oil pressure every now and then (EOP PID at least 3.1bar on 4000rpm).

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Lahko vpliva ja, na dolgi rok. Ne pa takole pavšalno po menjavi ...pa sej ti ne kuri olja..razen če ti ga?

 

No, če se kadi črno, nekaj ni ok. Jaz še nisem videl kaj takega, vsaj pri novejših avtih da bi se kaj kadilo. Pri sebi tudi ne. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano

Kolikjor sem prebral, so z letniko 2016 menda ojačali te verige in sedaj so namest dvoredne - petredne?

 

Quote

Also we very commonly had the oil pump chain snapping, mostly on earlier 2.2D from 2013-2015, we never had the exact year when they started using the revised chain. The redesigned chain has 5 yellow links whereas the old has 3.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Pa še ena zanimiva tema, kjer je bil vzrok za težave z EGR menjava EGR coolerja - oz temljito čiščenje, ki pa ga niso izvedli..Ampak zanimivo, kup koristnih informacija v zvezi z EGRom:

mazda6club_com_profile.png
WWW.MAZDA6CLUB.COM

Hi folks, I recently acquired this Mazda 6 2.2D and it seems the EGR valve probably needs a good cleaning. I bought some EGR cleaner and I've removed the exhaust which I believe goes from the EGR...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Janez, sem ti poslal na zs. Tista teorija , ki sem jo že drugič dobil od dveh različnih uporabnikov , eden je imel R2 2.2 motor, drugi pa cx-5 skyactive diesel, pri obeh je bil simtpom enak - interval regeneracije se je prepolovi.

 

Rešitev: 

Elektronski del - EGR ventila. Oba sta ga zamenjala, in je bil mir. Tip je rekel, da ima sedaj 260 tisoč prevoženih, in mu dela na R2 motorju regeneracije spet okoli 450km. Z DPFjem whatsoever težav ni imel in jih nima. 

 

Če povzamem bi to znalo držat, da se Mazda preveč zanaša na tole reciklažo plina skozi EGR ( to je na tujem forumu pisal uradni mehanik), ker so imeli primere z avtom s prevoženimi par deset tisočimi kilometri z nenormalno zabitim sesalnim kolektorjem. Primer spodaj - v tem primeru se pojavi tudi P0401 napaka.

 

20200708_123110-min-min.jpg

 

Zakaj bi se toliko zanašali na tole filtracijo saj. Zato, ker jim takrat še ni bilo potrebno razvijati oz dodajati AdBlue sistema, in so EURO 6 normo dosegli ravno s to EGR tehnologijo - glede na to, da ima skyactive mašina celo 2 egr-a, bo to najbrž držalo. 

 

Očitno pa ni vse zlato kar se sveti in prihaja do mašenja tega dela in potem raznih sitnosti naprej. Skratka, eden izmed uporabnikov ki je težavo  rešil je zamenjal elektronski del EGRja, teorija je bila da zaradi zapacanosti se pač loputa ni mogla pravilno oz dovolj hitro odpirati / zapirati in potem tudi po čiščenju EGR ni deloval več pravilno. Lahko da se je motorček kaj uničil - who knows. Ker če se ob večji obremenitvi loputa ne zapre v celoti se to lahko odrazi v prekomernem dimnjenju in posledica se potem vidi na DPF filtru, ko se interval regeneracije skrašja. In konkretno v tem primeru DPF sam ni nič kriv ,niti ni z njim nič narobe. 

 

To smo govorili - če po uspešni regeneraciji parameter PM_ACC_dSD pride skoraj do 0, potem je z DPFjem ok. Če so vrednosti 1- 2 g/l je zello verjetno da je DPF zapacan.

 

Skratka, ta teorija se mi zdi logična. Bolj kot tip olja - to bi bilo res na dolgi rok možno, pa še to bi se pomoje pokazalo na drugačne način, saj se v tem primeru predvidevam, DPF ne bi mogel sam sčistiti.

 

@Janez007, pri tebi so sicer pred časom čistili to vse, lahko pa je res, da je kaj s samim EGr ventilom narobe. Je pa še vprašanje, kateri EGR (če sta res dva) ali obstaja samo en elektronski del, ter potem dobit enega rabljenega, in probat če to drži.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano



Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Alex, drgac hvala, ne bom dal Ravenol notri. Malo še počakaj, jaz res ne vem kakšna povezava je to, da se takoj po menjavi olja to zgodi.

Jaz mislim da nobene, da mora biti nekaj drugega.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Se pravi bottom line, vsak ima nekaj dobrega, olja ki bi bil pa top v vseh pogledih pa niti ni. In tudi Mazdino olje sploh ni tako slabo kot nekateri opevajo.

Vprašanje je, kaj če (kot smo včasih) Mazdinemu olju dodam Zlatkota? A s tem posekam vse na celi črti?

Čeprav sem zadnjič bral nek članek, kjer piše da so ravno ti dodatki proti obrabi motorja strup za DPF.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Ja, veliko stvari je ki ti lahko crknejo na avtu pa do olja še pridemo ne. Jaz ga sicer zelo dobro vzdržujem, vsaj trudim se. Ampak da bi se pa sedaj sekiral ali bo motor naredil 300 tisoč ali 500, mi je pa brez veze. Takrat bo avto že pri bogsigave katerem lastniku 🙂

 

Ob rednem servisu, ajde recimo na 15000 bo prej kot to težava...EGR, DPF, kolektor,..šobe,.... rajš neham :)

 

Bom pa za hec naslednji servis prinesel tega Motula s seboj v BTC , sej cena olja mislim da me bo prišla enako ,oz tale Motul bo še malce dražji, pa da vidim če bo na karkoli to vplivalo.

Popravljeno od SpEkTr
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzorski ventil tlaka v gumah
Napisano

A se ne izklopi ta lučka tako, da se drži tipko za tpms in potem istočasno držiš še Info tipko na volanu - vse skupaj držiš pritisnjeno cca 10 sekund.

Info tipka na volanu ima tri lege - gor, dol in na sredini notri. V tem primeru je potrebno na sredini držati pritisnjeno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.