pustil u mazdi kake 14dni nazaj notranjo razsvetljavo spredaj prižgano, zgleda sem ruknil gor ko sem eno škatlo ven stavil(ni led), avto zjutraj bp vžgal
ja, ker se sama ugasne po 10 ali 30 min (odvisno od nastavitev)
Pozdravljeni, imam problem pri sim kartici, oz. reži za kartico. Naj razložim ko ne uporabljam navigacije je vse ok ko pa začnem uporabljati navigacijo pa začne radio oz. ekranček sam od sebe preklapljat po nastavitvah od nastavitve zvoka do preklapljanja med funkcijami. Ali je možno da je ta reža za SD kartico v stiku ali kaj podobnega? Na servisu so sicer rekli da je potrebna menjava touch zaslona, ki pa je za moje pojme predraga oz. nepotrebna. Gre pa se za Mazdo cx5 2018 l. Za vse odgovore se lepo zahvaljujem in vas pozdravljam. Grega
menjaj kartico za navigacijo, če me spomin ne vara, je enkrat @Janez007 nekaj raziskoval o tej smeri?
No jst sm najprej pomislu da je lahko kompresor klime kriv za dvig obratov ampak ko se ikonca obarva ni nujno da je motor hladen, lahko je tudi prevroč! Meni recimo ikonca ni obarvana modro ko se pripeljem po AC in se ustavim na križišču za dolgi most v LJ - potem po cca pou minute se pa obarva modro in vklopi istop.
Če se je izklaplal egr je očitno problem nekje drugje.
Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.
Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?
Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop Več sreče prihodnjič očitno...
SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22.
Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenja glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo?
Počakaj, da se auto shladi, potem očitaj nivo hladilne tekočine !!!
Če je še vedno pod MIN, dolij notr destilirano vodo, ne bo konec sveta, če manjka 1 centi.
V petek opravil redni letni servis na 5. leto pri Avtoservis BTG v BTC-ju na Mazdi CX-30: olje, tesnilo, filter olja, filter klime, avtomehanična dela, pregled šob, zamenjava brisalcev spredaj in zadaj - prinesel s sabo (delo gratis) skupaj 290,07 € (kot je bilo predhodno dogovorjeno). Zadovoljen, nimam pripomb.
Hmmm, verjetno svečk? Ne razumi me narobe, rad bi razumel kaj je mišljeno s tem
Ta vikend sem končno našel čas in odvil gumo in preveril desno polos. Mislim, da je dovolj zategnjena. Ima pa "lufta" kot na posnetku. Leva, ki je še original tega nima. Tako, da bi rekel, da tukaj tiči napaka in vzrok tega tresenja. Mogoče nesrečna izbira rezervnega dela... Je pa vprašanje, kaj lahko ta "luft" povzroči na dolgi rok...
ja tam ti v pesto proti ležaju tolče zato nabija
a je kakšna podložka mogoče tam pri ležaju bila pa da je nisi dal gor?
neverjamem, da bi imel tudi neoriginalni del tak luft
Velikokrat se zgodi, da pri poslušanju radia kar na 1x začne samo od sebe menjavat radijske postaje ali pa jih kar shranjuje, brez da bi pritislnil en sam gumb.
Danes naprimer, ko sem avto prižgal je diplej prikazoval navigacijo. Probleme imam tudi z park senzorji (1x delajo, drugič spet ne), so pa bili na avtu ko sem jih kupil.
Sem 1 lastnik.
V čem je problem?
Slabi konektorji, napaka pri povezavi, software??
Avto ni bil nikoli karamboliran, pred 1 letom pa sem menjal originalni akumulator z enakovrednim novim.
Če kdo ve v čem je težava naj mi prosim piše.
Lep pozdrav,
Lahko da ima ekran "mrtve dotike" in ti sam od sebe spreminja stvari - ampak to bi se lahko dogajalo samo na mestu, med vožnjo je touch softwarsko blokiran.
A ve kako resetiram "oil change due"? V računalniku sem kilometre in mesece že ponastavil, pa je sporočilo ostalo. Berem tle, da naj bi držal knof za užgat avto in trip palčko za 5sec?
hmm, meni poradira tudi na števcu, ampak je 2017 in imam že "novejši računalnik"
Jap, jaz sem bil tam samo zaradi Majesa... no Jure je bil tud mojster poklica. Pa Andrej na prodaji... pol so pa vsi teli šli in tukaj se še 1x pokaže ultimativna resnica. Servis in prodaja niso prostori al pa ime in lokacije, ampak predvsem ljudje, ki so tam.
Majes je na Interclassu, Andrej tudi.
Kje je Jure bo pa moral en, ki še vedno fura v BTC povedat.
Avto je iz mesta severno of Frankfurta. Tam verjetno ni bilo poplav. Upajmo, da so to samo poporodne težave. Tamau že pametuje, da bi ga moral poslušat in vzet meco ali pa vsaj volvota :).
Ja, zato pa pravim da ne paničari za menjavo senzorja bo pa npr kolega @miha20 dal kak komentar
nevem kaj je slabše, če bi vzel meco ali volvota ziherca je edino Mazda bencinar
Ja, avto je iz Nemčije. Je letnik 2019 in po zgodovini na aplikaciji vidim, da je bil servisiran vsakih cca. 17000km. Hvala za nasvet, predvsem pa me zanima kje bi senzor dobil ceneje. Očitno je to OEM Mazda part in ga ni na after marketu.
Večina skyactiv dizlov iz uvoza ima težave, ker so "nepravilno" voženi, večinoma so to neki lizing avti za katere se vsem jebe. Če so servisi delani na 17k je že boljše kot na 20k. Vseeno ti priporočam da delaš ti servise na 10k. V splošnem pa je CD184 motor kvalitetnejši kot CD150/175 in načeloma manj zakompliciran iz vidika zanesljivosti, zato ti predlagam da ne delaš nobene panike s to eno lučko. Mogoče ni z motorjem čisto nič narobe, pa je bil avto samo zalit v poplavah junija letos in se je senzor malenkost namočil...
zaradi dobrih izkušenj z Mazdo 6 2009 diesel 140KM sem pred 3 meseci kupil CX-5 2.2. diesel 184KM automatik, 120000 prevoženih. Par dni nazaj se mi je prižgala lučka motorja. Po priklopu na računalnik je ugotovljena napaka P24C6 in P24AE. Pravijo, da bom moral zamenjati senzor na izpuhu art.no. SHYG-18-7EOA. Cena senzorja 700,00 EUR :(Ali ima kdo kakšen predlog za ugodnejšo rešitev problema?
No to pa prvič slišim. Jaz bi spucal EGR in speskal sesalni kolektor. Menjal ta senzor. Vozil avto do naslednje lučke.
A si kupil uvožen avto iz tujine, servisiran na 20kkm?
Prebral sem "Poslovilna Mazda 5", pa mi je bilo čudno, ker si res skrben lastnik svoje 5ke... no hvala bogu, da sem odprl temo in še enkrat prebral naslov
Na mazdi3 letnik 2017 cd150, prevoženih 220kkm se mi je v četrtek prižgala lučka za motor in 1x vmes ga je dalo tudi v safemode. V petek smo ga priklopili in je pokazalo neko napako na turbini. Lučka za motor se mi je danes spet prižgala in spet safemode. Avto ni šel nikamor. Ugasnem avto in potem gre 5-10 minut normalno. To nardim 2x in tretjič avto še kar v safemode in potem se mi še prižgejo lučke za DSC, SCBS in za tlak v pnevmatikah. Lučka za motor je že gorela prej.
Je imel kdo podobno izkušnjo ali kdo ve kaj ga to matra?
Lep dan še naprej. Tilen
a si kdaj čistil sesalni kolektor? jaz ti iz glave rečem da zna bit da ima premal zraka
A ima kdo težave s prikazovanjem kontaktov / telefonski št. klicočih? Namreč shranjene št. označi kot neznane, v glavnem vse, jih pa nekaj prikaže, vzorca pa ni. Kar je še bolj hecno, da pri prejetih sms-ih te težave ni. Na servisu pojma nimajo, izgovarjajo se na vse mogoče. Avto ni star niti leto dni.
1. Pojdi v nastavitve bluetooth, izberi "MAZDA", in potem obkljukaj vse parametre za stike, da dovoliš dostop
2. Številke shrani kot +386
Če pa jih maš preveč, ti jih pa ne bo kazalo, ker je nek limit, me bodo kolegi popravili ampak mislim da je 500 shranjenih številk v telefonu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ja, ker se sama ugasne po 10 ali 30 min (odvisno od nastavitev)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani