Pri moji mazdi imam problem da med 2500 do 3000 obrati v izpušnem kolektorju prihaja do eksplozij -( podobno kot pri blokadi motorja) in sploh nima moči. Na koničnem spoju izpušnega kolektorja in izpušne cevi kar pihajo izpušni plini ven zaradi eksplozij.
Ker delam kratke relacije in posledično tudi kasneje segrejem motor na delovno temperaturo me zanima, ali bi bilo pametno dat kako drugo olje noter, kot 5W-30? Predpisano imam tudi 0W-40.
Ko nekdo podrobno (več let) spremlja in prebere Mazda forum, žal po prebranem ne bi imel ne dizel in ne bencin motorja....(mogoče edino kjer nisem zasledil težav sta 2.5 dinozaver motor in za enkrat X186), vse ostalo je pa bolj tako tako.....loto sedmica, euro jack-pot in druge igre na srečo.....to pa ni ravno za hvalit se
Živjo. Imam enako težavo. Sedaj, ko je zima, je še toliko bolj moteče. Čas preden se kabina ogreje je enostavno predolg. Če avto stoji na mestu, se po 10-15 minutah zrak v kabini zelo malo segreje.
Vzrok napake še iščem...zaenkrat po internetu.
Če boš iskal po internetu je isto, kot bi kure futral z koruzo pokrito z šipo.
Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!
p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni ga boljšega občutka, kot imeti spet izpraven avto. Srečno
Povezava za deljenje
Deli na druge strani