Servis je bil delan aprila narejenih 5000km (avto je stal zaradi menjave službe, tudi krajše fure). Takoj po servisu težave z dpf in regeneracije na 90km. Kolk v pi... je olje?
Evo danes vzel kaplijico. 5min sem počakal in prvo iz šipke dol, na oko zgleda kar bogo po vseh teh težavah z dpjem, kaj več bo povedal mojster ko jutri dam gor.
Eno slikam kar na mizi, eno pa s svetlobo zadaj ne?
Tako je. Eno na podlagi, drgo z lučjo v ozadju ali proti oknu,seveda podnevi.....😁
Sem bi pred časom pri mehaniku, ki veliko šrafva tudi soforumašem, in so tudi ves čas vletavali razni preprodajalci s to in ono manjšo težavo, ki jih je v glavnem sproti reševal kar na dvorišču. Med tem sta avte v delavnici šravfala dva, po mojem začetnika, ki ju je mojster ves čas na daleč nekaj učil in opozarjal, da bi naredila čim manj škode. Počutil sem se kot zadnja rupa na sviralu, dokler si mojster le ni vzel časa zame. Vendar se je to zgodilo šele, ko je začel pisati račun.
Pred dnevi sem se oglasil na uradnem servisu. Tam isto frka, ves čas, eni trije mehaniki, ene dva vajenca, in vsaj še enkrat toliko šefov, ki so dodatno delali gužvo. Nisem imel prav dobrega občutka, da je vse v dobrih rokah in pod kontrolo.
Bil sem tudi sam dolgo nazaj kdaj pod kozolcem. Dopoldne je možakar delal na uradnem servisu, popoldne s sosedom v svoji garaži. Ne rečem, da ni znal. Vendar sta med delom tudi fino popivala in na koncu še bolj fino zaračunala.
Ta teden sem nabavil 2 litra olja, za v prtljažnik obeh Mazd, če bi bilo potrebno slučajno kdaj dotočit. Za prvega (ULTRA) sem plačal pri Bartogu v trgovini 10,5 €, za drugega (SUPRA-X) v spletni trgovini Enaa 8,7€.
👍Na mimovrste si kaj pogledal po čem je? Poleti je bil tam najugodneje,ni pa neke velike razlike pri dveh litrih.....😉
Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.
Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉
"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."
Dobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂
Sem bil kar blizu,zakaj pa nisi obe verigi menjal?🤔
No, še enkrat povprašam - koliko so vam računali (pooblaščenec/pod_kozolcem) za menjavo podložk injektorjev, sita, verige oljne črpalke in pač olja in filtra?
Bi ti z veseljem pomagal pa žal ne vem, ker teh potreb-problemov nimam.....
Jaz bi menjal obe verigi, ko je že enkrat vse odprto!
Jaz bi ocenil, da CC 500-600€ bi lahko bilo..... 🤔
@Aless, danes sem pri menjavi koles opazil veliko rje na srednjem delu kolesa (malo manj sicer kot na spodnji simbolični sliki). Rjo sem s krpo očistil in površino na tanko namazal z navadno mastjo, ki sem jo imel pri roki in ki naj bi imela tudi protokorozijske učinke. Je to pametno ali še slabše, kot če bi pustil pri miru?
Avto je lanski, zadnji fl, narjenih je 12t km, in ja, ima adblue...
Kar se tiče užitka Dvorjan, ga je več kot si misliš, primarno je pa družinski avto 😁
Kar se tiče pa regeneracije, sm pa zelo natančn tuki, ker je več kot očitno, kdaj jo dela: ima vonj po zažganem, motor začne drugače zvenet, trenutna poraba se recimo pri 100kmh iz 3,5 dvigne na 10 litrov... In ja, res je enkrat ni naredil več kot 1000km 🙈
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pred eno uro je vzeta kapljica in to olje je 'voda' .....😊😂🤣
Jutri bodo slike in kot zgleda na prvi pogled bo ok,saj tudi mora biti po 3500km.....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani