Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.
Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:
Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.
In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.
Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.
Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.
Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.
Mogoče bi bila rešitev, da bi postružili tanko podložko (par desetink) iz teflona, jo dobro podmazati z kako grafitno mastjo preden bi jo montirali in kot si napisal še stisniti fender.
Potem bi moralo vse skupaj lepše laufat, ker ne bi bilo toliko trenja🤔
Jaz sem opazil še eno stvar pri ogledalu. Namreč stikalo, ki je na vratih in služi za ročno-avtomatsko in izklop ogledala, je zelo low budget in izgleda, da nima vedno prav dobrega stika.
Izmeril sem ga med tem, ko se je ogledalo odpiralo in vmes je za trenutek izgubilo kontakt.
Ogledalo se je zaustavilo. Nato sem ga ročno odprl do konca. Tudi to bi bilo mogoče za zamenjati z kakim bolj kvalitetnim.
Ker je tema ze odprta ,ne bom odpiral nove,imam pa podobno vprasanje.
V prejsnjem tednu ,sem govkril z 2ma lastnikoma Mazd, CX-5 2015, ter Mazde 6 2014,obe mašine dizel 2,2.
Obema je v kratkem šlo tesnilo na glavi motorja.
Pri CX-5 so mu na servisu rekli,da se to pogosto dogaja ,na teh mašinh ,ker naj bi vgrajevali neke slabe materiale.
Strošek popravila 1200 eur ,če je glava vredu,drugače 3000 eur za novo glavo.
Zanima me ,kakšne izkušnje imate vi, lastniki teh motorjev,se to res pogosto dogaja?
Sem ravno kupil Mazdo 6 in sedej ze razmisljam ,ce bi jo raje prodal☹
Mogoče so imele te prve letnik 2014 kake porodne težave. Pozneje pa več ne. V bistvu prvič slišim za te težave s tesnili, pa poznam kar precej lastnikov 2.2 dizel. Tudi tukaj na forumu mislim, da ni bilo takega primera. 🤔
pred 32 minutami je Peter22 napisal:
Kaj je to FL verzija?
Kupil sem 6ko 2016 ,ima ze novejso armaturo notri.
Ne boš imel po mojem problemov pri FL. Načeloma s temi motorji ni problemov. Le olje menjaj na 10Kkm in ne bo problemov. Pa regeneracij ne prekinjati. Ti samo vozi in uživaj v navoru, ki ga benzinarjem močno primanjkuje. 😉
Pravkar uredil pri optiku. Na levi strani popolnoma "razštelano". Popravil za tri obrate. Se zapeljal en krog, občutek popolnoma drugačen. Se vrnil, da je popravil se malenkost, ker volan ni bil poravnan.
Za enkrat kaže da je problem rešen.
Spet bo vožnja pravi užitek.
Lp
Lepo, da si rešil. 👍Vseeno poglej sprednji gumi, da nista slučajno poškodovani od udarca.
Zanima me ce ima kdo podobno izkušnjo z vozno dinamiko na avtocesti. Namreč avto na original letnih pnevmatikah Michelin Energysaver se je peljal na avtocesti lepo, brez kakšnih hudih popravkov smeri. Zdaj z novimi Zimskimi pnevmatikami Toyo SnowProx avto nenormalno pleše. Optike še nisem delal, verjetno bom počakal na marec, da vidim kako bo ponovno z letnimi pnevmatikami.
Omenim lahko tudi, da sem v začetku zime zapeljal čez zelo ugreznjen odtočni jašek, je možno da bi to vplivalo na optiko oz poskodbo kolesnega mehanizma? 🙄
Pri 25.000km sem že menjal zadnjo desno zavorno čeljust 😐
Lepo pozdrav,
Žiga
Jaz sem imel podoben problem na 6- ki. Ko sem pregledal gumi, sem ugotovil, da imata nabito tam, kjer sem nagazil luknjo. Posledično takih gum ne moreš več prav centrirat. Preglej malo sprednji gumi po tekali površini, če se poznajo take vrtine, kjer si zadel jašek. Možno je pa tudi, da je šla optika.
Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)
Ko spustiš gas, obrati ne gredo na 0. Zvok postane globok, zamolkel. I-loop takrat ne deluje, ikonca motorja ni obarvana plavo. Trenutna poraba naraste kar precej.
Jaz grem s tistim plastičnim orodjem notr v zarezo, mal potegnem po špuri in pade dol
Se pravi, da lahko to naredim tudi s kitarsko trzalico? 😊
pred 54 minutami je scania napisal:
Tisti pokrovček ko je v barvi, potegneš dol. Meni so včeraj menjali. Bom pa probal z kakšne razbite mazde dol vzet pa razstavit da vidim ki je problem
Si jih vprašal,da do kaj mislijo s temi motorčki zafrkavati nas lastnike? 🤔 Res mi ne gre v glavo, da v vseh teh letih odkar so ta ogledala zunaj, niso naredili kake izboljšave.
Pa to šprica vse povprek po celi notranjosti .... malo še v avto nazaj šprica
Sem še enkrat pogledal un cel replacement video in po mojem je problem tale zeleni PREGIB:
Legenda:
- STATIČNO -> del ki je prišraufan na stojalo ogledala
- PREMIKAJOČE -> del ki je na ohišje ogledala in ta del se potem cel zasuče z ogledalom vred
- PREGIB -> to je pa vrjetno naš problematični del, kamor se nanese vsa možna nesnaga
Naslednjič ko grem menjat, moram zahtevat, da mi star mehanizem vrnejo in ga doma raznest in preučit.
Dobra ideja. 👍 Pa da vidimo, kje tiči problem. Po moje je tudi problem v tem gibljivem delu, kjer se "vozi" plastika po plastiki brez bilo kakega vgrajenega ležaja. In, ko pošpricamo to, se za nekaj časa sprosti, dokler ne pride zopet voda in ostala umazanija noter.
Meni je enkrat pozimi, ko je snežilo tudi to napisalo. Nisem pa opazil nobenega drugačnega delovanja avta.
Ustavil sem se na prvi črpalki, tankal, štartal avto in nikoli več se ni pojavilo. Aja, na črpalki sem tudi jaz obrisal šipo z toplo vodo. Med tem časom je prenehalo snežiti.
Če @Alexgovoriš na splošno, bi lahko pritrdil (politično korektno, da ne bo @Boss užaljen ). Če pa govoriš za konkretnega, potem mi ni jasno, na osnovi katerih podatkov delaš tak zaključek. Saj je kar veliko možnosti, da je res tako, vendar tudi nekaj možnosti, da ni. 😉
Ne vem če se spomnite ene bele šestke CD175 l.2016, ki se je prodajala na Dolenjski cesti in sem jo šel gledat, poslikat in komentiral. Avto je bil za moje pojme razvalina, da jo težko najdeš.
Govorim na splošno za vse mazda dizle, skayactiv motorje. Konkretnega ne poznam zato ne morem podati mnenja. 😊
A nisi Alex najprej rekel, da je Peter22 kupil dober avto? 😉 Je to dober avto, če moraš ves čas paziti, da ne prekinjaš regeneracij?
Če bi bilo to mišljeno tako, potem bi si inženirji izmislili še kakšno dodatno lučko, obvestilo na armaturki, kar bi olajšalo tako opravilo. Sprašujem se tudi o smiselnosti i-stop sistema, če na drugi strani kurimo gorivo z dodatnimi km samo zaradi preprečitve dviga nivoja olja. Da ne govorim o ne-praktičnosti in nevarnosti takega početja, ki sem ga, da ne bo pomote, izvajal tudi sam. 🙃
Avto je definitivno dober kakor tudi sam motor. Tale svetovni rekord mazdini dizel motorjev (ja Janez, takega si ti prodal 😉) pove več kot vse naše pisanje.
Do 250.000 mi je šel ročni menjalnik,turbina,ventili,sklopka.DSP filter smo morali dat stran,ker je non stop v rezervni program metu zaradi njega.
Uglavnem ne vem ,ce sem v 5ih letih vozil,1 leto brez,da mi je metal v rezervni program.
Ko je sedaj spet začel metati in noben ni vedel zakaj,sem ga imel dovolj in ga zamenjal za Mazdo.(Kot napako je napisal,da mu pada pritisk v turbini.)
Upam na vec srece pri Mazdi.😁
Prvi vtisi pri Mazdi so super ,res se lepo elegantno vozi.Kar se mi zdi je edino,da je pleh slabši ,kot pri Fordu.
Ko zapres vrata ali potrkas po avtu ,se sliši kot bi konzervo brcnu😆
Uf. Si imel pa kar probleme z Fordom. 🤔 Sem vseeno mislil, da so fordi bolj zanesljivi.
Verjamem, da, ti bo mazda služila kot mora, brez nekih presenečenj. 😊 Samo pazi, da ne prekinjaš preveč pogosto samih regeneracij, kajti v nasprotnem primeru boš imel problem z dvigom nivoja olja ( nafta v olju). Kdaj se pa izvaja regeneracija je pa že kar nekaj napisanega na tem forumu. Na grobo, izvaja se ponavadi vsakih 180-250 km, odvisno od stila vožnje in obremenitve motorja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoče bi bila rešitev, da bi postružili tanko podložko (par desetink) iz teflona, jo dobro podmazati z kako grafitno mastjo preden bi jo montirali in kot si napisal še stisniti fender.
Potem bi moralo vse skupaj lepše laufat, ker ne bi bilo toliko trenja🤔
Jaz sem opazil še eno stvar pri ogledalu. Namreč stikalo, ki je na vratih in služi za ročno-avtomatsko in izklop ogledala, je zelo low budget in izgleda, da nima vedno prav dobrega stika.
Izmeril sem ga med tem, ko se je ogledalo odpiralo in vmes je za trenutek izgubilo kontakt.
Ogledalo se je zaustavilo. Nato sem ga ročno odprl do konca. Tudi to bi bilo mogoče za zamenjati z kakim bolj kvalitetnim.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani