Jaz sem to rešil z redline mtl oljem. Od takrat imam mir.
Enako. Sedaj je menjalnik čisti užitek. 🤗 Velikokrat grem kar tako en krog po obali, da lahko uživam v menjavanju in vožnji na sploh. In seveda v sončnem in toplem vremenu, ki je prevladovalo cel ta teden pri nas. 😊
Pozdravljeni, sem nov na Mazdi 6, pa sem kar nekaj prebral vaše komentarje pa če lahko še svoje dodam 😁 mam cd184 at, ful zadovoljen glede vožnje, realno imam porabo 5,2 in mi dela regeneracijo na 500km po 3-4 min... Takrat dam vedno v manual da imam prb 3k obratov, da hitreje konča. Enkrat mi je celo naredil po 1100 km 🤔 drugače imam pa rekord iz Kamnika do Lj porabo kot videno na sliki 😎 želim si le, da ostane tako čim dlje, ker sem res navdušen nad avtom, kot kaže ne bo zadnja Mazda 💪🏿
To je druga gen. 6_ke ali tretja? 🤔 Ker, če je to tretja nekaj ne štima z regeneracijami. 🤔
Pri ta novih Mazdah to naj ne bi bil več problem. Prvič slišim,da se je to zgodilo na skayactiv modelu pa tudi bral nisem o tem še nikjer. 🤔Hm, upam, da se ne bo vleklo to še naprej v te nove modele. Tudi sam sem imel pri prvi 6- ki kar obilo problemov z štekanjem zadnje leve zavore. 🤪
Pozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂
Super, da ste zrihtali.👍
Lepo, da si opisal, kaj je bilo narobe, če bo kdo imel podoben problem. Veseli me tudi ,da ni bil strošek popravila prevelik.
Poklical danes na Mazda Motors Slovenija. Rekli so da številka normalno obratuje naj probam še enkrat. Ker jih še vedno nisem mogel priklicat, so mi na MMS prijazno pomagali in posredovali, da so me s klicnega centra poklicali nazaj.
Se pravi, da, stvar ne deluje, kot bi morala. 🤔 Zato pa imam sam raje asistenco amzs. So vedno na razpolago in pridejo v najhitrejše možnem času. Tudi v tujini.
Ok. Sem bil danes popoldan na amzs. Zanimivo, da je še vedno nekaj "lufta" do zgornje meje dovoljene višine snopa. Mehanik mi je rekel, da je zanimivo, kako imamo na Mazdah ostro odrezan zgornji rob svetlobe in ponavadi dokaj nizko nastavljene luči proti ostalim znamkam. 🤔
To pomeni, da imamo hkrati zelo dobre leče in veliko lumnov, a nastavljene nekoliko nižje. Svetoval mi je, da je to, kakor imam sedaj nastavljeno super in optimalno, da on ne bi več tikal višine. Pridobil sem kar nekaj metrov dolžine dodatne vidnosti. 🤗
Ampak, kako si pa lahko prepričan, da potem ne motiš ostalih? To je tko zelo tricky zadeva sicer. Lahko greš na tehniko pokušaja (enkrat so tako pri Močniku meni nastavljali) ampak to ni ok.
Sem zmenjen danes na amzs, da mi preverijo višino s strojem.
Sem pa najprej nalepil lepilni trak na zid in ozna"il vrh snopa, preden sem luči "dvignil".
Nato sem na podlagi tega le za malenkost dvignil luči nad trakom (mogoče za centimeter) in šel takoj na poskusno vožnjo ponoči.
Niti eden mi ni blendal, pa tudi, ko se zaustaviš za kom, ki stoji, vidiš, da je snop še vedno daleč pod zadnjo šipo.
Da se višine ne da nastavljati ročno, da je vse avtomatsko ampak smo že tam prišli do te ugotovitve
Kakorkoli, sedaj je res občutno boljša vidljivost. Prej je bila preveč odsekana svetloba preblizu pred avtom. Tudi na drugih mazda forumih v tujini se veliko pritožujejo nad tem.
Čeprav se led luči same regulirajo glede na težo v vozilu, se jih da tudi ročno nastaviti. Meni je šlo na živce, ker se mi je stalno zdelo, da svetijo prenizko. Tako sem jih malo dvignil, ne preveč, da ne slepim nasproti vozečih in je razlika kot dan in noč. 🤗
Če koga zanima kako se to izvede, je postopek sledeč.
Avto parkiraš (v mraku 😊) pred kakim zidom, na kaka dva metra oddaljenosti. Motor mora bit ugasnjen!!
Nato stisnemo tipko start, da lahko prižgemo kratke led luči. Odpremo sprednjo havbo.
Potrebujemo samo dolg križni izvijač (dolžina železnega dela brez ročaja min. 20 cm in baterijo, da vidimo, kaj sploh delamo🤗) Nato križni izvijač vtaknemo v zobke, ki so na plastičnem vijaku. Lahko se uporabijo za to delo tudi mali gedore ključi z nastavkom M8 in s podaljškom 150 mm.
Meni je lažji dostop z izvijačem. Tudi na servisu delajo to tako.
Seveda moramo obračati ta kolešček z občutkom in ne preveč. Če pretiravamo z obračanjem se zna zgoditi, da gre kar na enkrat v prazno. 😬
Kaj sledi temu, ne vem a verjetno nič dobrega. Gre pa luč z vrtenjem vijaka hitro gor- dol tako, da je to res minimalno obračanje.
Prilagam sliko za lažje razumevanje. Ne odgovarjam pa za eventualne zaplete. 🙂
Našel sem samo Night breaker laser +150% od Osrama, najbrž so podobne Xenarc? Žarometi izgledajo malenkost motni iz notranje strani, misliš, da bi poliranje to rešilo? Imaš kak nasvet glede brusilnega papirja in paste? Hvala ti
Laser so tudi super žarnice. 👍 Kar nabavi jih. Seveda mora miniti nekaj časa, ko jih vgradiš, da polno zasvetijo z belo barvo.
Steklo luči se da očistiti tudi z notranje strani. Ponavadi pride le prašno.
To najlažje storiš tako, da snameš kolo in plastičen kolotek znotraj blatnika in imaš prost dostop do luči z notranje strani.
Nato pazljivo vzameš žarnico ven. Poišči kako žico, ne pretanko, jo zaviješ, da greš lahko mimo nosilca za xenon žarnico in na konec te žice oviješ majhno krpico. Nato to pomočiš v čistilni alkohol in z notranje strani lepo, počasi očistiš notranjost stekla luči. Najbolje, da ti kdo pomaga in gleda spredaj, kako napreduješ. Lepo se vidi, kje si očistil in kje ni še. Za zunanje poliranje pa sem najprej uporabil vodobrusni papir 400, nato 600, 800, 1200 in na koncu 2000. To brusiš tako, da v vodo dodaš malo Prila (za prat posodo) in lepo počasi brusiš.
Seveda gre z mašino to veliko lažje. Nato spoliraš s polirno pasto , najprej z grobo polirno pasto 400, nato 2500 in za konec še super fino 3500. Seveda ti brez zaščitnega sloja, ki je na original luči ne bo to trajalo večno. Kako leto pa ja. 😊
Če se boš držal navodil, bodo luči izgledale kot nove in tudi svetile bodo tako.
Lahko je več stvari. V vsakem primeru boš moral avto priključiti na računalnik. Pri enemu primeru je bila kriva hkrati slaba baterija in senzor abs. Je pa zanimivo, da se to skoraj v vseh primerih pojavlja le na cx 5, Letnik 2014.🤔
Živjo družba. Meni je lani na tehničnem rekel, da imam slabo svetilnost sprednji luči na mazdi 6, l. 2004 in da jih bo letos treba zamenjat. A mislite, da se da kaj rešiti z bolj kvalitetnimi žarnicami ala philips ali osram? Avto bi imel še cca. pol leta, tako, da iščem poceni rešitve. Z razstavljanjem luči je kar precej zajebancije tako, da se tega raje nebi šel. Če kupim rabljene luči pa je najbrž spet loterija ali dobro svetijo ali ne. LP
Spoliraj najprej plastiko, ki pokriva luči. Nato kupi Osram Night Breaker Unlimited Xenarc. Jaz sem to storil na moji stari 6- ki, prav tako letnik 2004. Razlika je kot dan in noč. Sedaj lepo sveti z skoraj belo svetlobo. Kar je pa najbolj važno je to, da sveti veliko bolj daleč kort prej z navadnimi xenonkami. So sicer dražje a se izplača.
Evola, zadnja regeneracija pri prevoženih 241 km. Je pa zanimivo, da je zadnjih 300 -400 km prevozila žena na relaciji Kp- Lj. in to seveda strogo po predpisih. 😊 Lepo kulturno, počasi.
Moj sklep : res je, kar smo ugotovili že na forumu, če voziš umirjeno, dolge vožnje, ogret motor, nizka poraba, se regeneracija izvaja na vsakih 200-250 km.
Če motor priganjaš, veliko mestne vožnje, hladen motor, večja poraba, se izvaja regeneracija tam nekje od 160 km pa naprej. Lahko tudi prej.
Seveda je to res, če imaš kolikor toliko vse poštimano.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoče je razlog ravno ta, ki smo ji ga ljubeznivo predstavili. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani