Lahko ja naredim še eno kaplico pro 10k km. Ja sem tudi sam pričakoval precej več nafte notri če pomislim kolk generacij je naredilo med težavami z dpf, mogoče pripomore to da izvedem 90% regeneracij brez prekinitve ?
Po moje je to. Ker potem se zelo malo nafte steka v olje.
@TiEnhja, no kot je že @Janez007 pravilno ugotovil je tvoj vzorec, nekje vmes ne v dobrem in ne v slabem.
Za te kilometre bi rekel da je malo bolj na slabi strani, ampak glede na tvoje težave z DPFom je še ok.
Videt je še nekaj rezerve, ampak več kot 8kkm mu ne bi dal.
Pozitivno je majhna količina nafte v gorivu, po sliki bi ocenil na 1-1,5% nafte kar je ok.
V olju je že dokaj dosti nečistoč in saj, zdaj lahko je to posledica tvojih težav z dpfom ali pa so bili prejšnji intervali predolgi in je v motorju polno oljnih usedlin.
Zanimivo je da imajo vaše novejše Mazde več saj v olju.
A je kateri z novim Mazdinim dizlom in malo kilometri da bi prilepil vzorec kapljice za primerjavo???
Bom jaz prilepil vzorec. Itak sem mislil to narediti, da vidimo kaj pravi Ravenol olje po 6000 prevoženih kilometrih. Avto ima pa 62Kkm.
Pohvale za vzdrževanje. Mene moti predvsem rjavo podvozje :(, ne vem a se tega res ne da boljše narediti. Prejšnja 6ka je imela kljub rednem vzdrževanju zelo rjavo podvozje. Na CX5 je na prvi pogled še kar zgledalo, ampak, ko sem z igličastim odstranjevalcem rje (Druckluft-Nadelentroster) malo pobližje potipal površinsko barvo, je pod njo zasijala kar konkretna rja :(.
Nato sem za1krat še površinsko rjo temeljito učistil (ta igličasti odstranjevalec - peskalnik na zrak je top), premazal s pretvornikom rje (Rost Piranha) in nato vse skupaj zaščitil z Liqui Moly Seilfett.
Seveda sem pred tem zamenjal zadnje roke, saj ni variante, da zarjavele vijake odstaniš iz silent blokov, ne da bi jih odrezal.
Nekateri tukaj omenjate pooblaščene in domače mehanike. Po več kot 10 letnem obiskovanju pooblaščenega servisa, sem si ustvaril mnenje, da je raje peljem avto k dobremu domačemu mehaniku. Ti si običajno vzamejo čas in naredijo stvar kot se zagre, na pooblaščencu pa si le številka v vrsti. Je pa res, da dokler je avto še v garanciji, si skoraj prisiljen, da ga pelješ na pooblaščen servis, saj ti drugače morebitnih garancijskih popravil oz. zamenjav običajno ne priznajo.
dne 17. 11. 2021 ob 18:43 je Martin Cufer napisal:
Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.
Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔
Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18. Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo.
Enak obd sem kupil tudi jaz. In enako kot tebi, mi razen števila opravljenih regeneracij ne pokaže nič drugega. Vse je na nuli. 🤔
Se mi je zdelo, da je sedaj kar dovolj stroškov. Odkar sem kupil avto, sem naredil redni servis, zamenjal olje v avtomatskem menjalniku, speskal sesalne kolektorje, zamenjal podložke, verigo za oljno črpalko, sito ... aja pa loputo so menjali pod garancijo, pa oba žarometa pod garancijo. Za nekaj mesecev uporabe je to precej denarja. Sedaj naj dela, če misli.
So pa v načelnih pogovorih vsi vpleteni omenjali, da je lepo ohranjeno (veriga ni raztegnjena, odmična gred nima poškodb) in (še) ni videti neke posebne potrebe.
Že tako mi vsi pravijo, da preveč vlagam v avtomobile. Ampak imam res rad te stvari urejene in zanesljive.
Prav je, da si vse to postoril.👍 Sedaj boš imel, upam, mir.
Tudi sam spadam med tiste, ki jim ni škoda dati denar za kvalitetno in pravočasno vzdrževaje avta.
vsi filtri olja in pregled celotnega avtomobila
menjava olja v avtomatskem menjalniku + filtra
menjva koleščka napenjalca
pregled oljnega sita
menjan pas od alternatorja
menjanje podložke
196€ delo
Uh...potem imam še fore do takrat, 😊 Moja rdeča puščica ima šele 62Kkm.
Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.
Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉
"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."
Ocenjujem, da stane nekaj podobnega pri Pelkotu z računom. Pred nekaj meseci je stala 500€ menjava male verige, 120€ je redni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) ...tista menjava podložk pa tudi ne more stati prav dosti.
Pod kozolcem je običajno najdražje, sploh, če se kaj zalomi. Če imaš račun, imaš tudi dokaz o popravilu, lahko popravilo reklamiraš, če drugega ne, pa ga imaš za bodočega kupca in avto lažje prodaš.
Ampak, saj "pod kozolcem" tudi račun dobiš. Vsaj jaz ga vedno. In ja, lahko reklamiram kaj, če bi bilo neustrezno narejeno. Je pa, definitivno ceneje kot na uradnem servisu. In velikokrat tudi bolje izvedeno. 😉
S tem se pa ne strinjam, dokler nivo olja ne pade pod minimum. 😁
Olje, ki ga še ni požrlo, ima še vedno podobne mazalne lastnosti kot novo, ker ni razredčeno. Na drugi strani se olju z dodajanem goriva mazalne lastnosti znižajo - se razredči.
Sem prepričan, da tudi dizli požirajo olje, vendar se požrto olje v vsej količini ali še več kompenzira z nafto.
Imaš raje olje na minimumu, ali z nafto razredčeno olje (cca 20%) na max? 😉
Ima podobne mazalne sposobnosti, dokler ne zagori lučka za olje. 🤪
Takrat pa ga ima bore malo. Ti si na srečo pravočasno opazil to, nekdo, ki. Bi naredil s tvojim avtom 20Kkm v enem letu pa vprašanje. Bolj v tem kontekstu sem hotel napisati.
Tiso razredčeno olje z nafto vem, da ni v redu, a je vseeno boljše kot nič, ko ga zmanjka.
Meni se očitno ne meša z bencinom, da bi ga bilo potem vedno več. 😉
Ja, ga očitno tale G120 malo pije. Kaj bo šele pri G165, ki ima notri 0W-20.🤔
Vseeno je boljše, da nivo olja narašča, kot da se nevarno zniža. Sicer pa se na moji 6-ki nivo olja od servisa do servisa dvigne mogoče za kak milimeter ali dva. Samo regeneracij ne smeš preklinjati.
Jaz nebi mešal, kupiš original mazda 5w30 ultra in to je to, pa se imas potem za naprej ce bos rabil za dolivanje. Koliko pa imas prevozenih na m3?
Al pa naredis servis 1mesec prej, skodit nemore 🙂
Se popolnoma strinjam z napisanim. Jaz bi naredil servis takoj, ne bi čakal še en mesec. Me pa malo skrbi ta nizek nivo olja pri prevoženih samo 11Kkm.🤔
Sedaj mi je jasno. Vedno manj mažejo, da dosegajo nižjo porabo, tako pri motornem olju, kot pri olju menjalnika. Pol pa zobnike pobere pri 130.000 km ...
Katero Redline mtl točno sta uporabila?
Olje v menjalniku za majhno porabo goriva? 🤔Oni to resno ali se samo hecajo??
Jaz sem to rešil z redline mtl oljem. Od takrat imam mir.
Enako. Sedaj je menjalnik čisti užitek. 🤗 Velikokrat grem kar tako en krog po obali, da lahko uživam v menjavanju in vožnji na sploh. In seveda v sončnem in toplem vremenu, ki je prevladovalo cel ta teden pri nas. 😊
Pozdravljeni, sem nov na Mazdi 6, pa sem kar nekaj prebral vaše komentarje pa če lahko še svoje dodam 😁 mam cd184 at, ful zadovoljen glede vožnje, realno imam porabo 5,2 in mi dela regeneracijo na 500km po 3-4 min... Takrat dam vedno v manual da imam prb 3k obratov, da hitreje konča. Enkrat mi je celo naredil po 1100 km 🤔 drugače imam pa rekord iz Kamnika do Lj porabo kot videno na sliki 😎 želim si le, da ostane tako čim dlje, ker sem res navdušen nad avtom, kot kaže ne bo zadnja Mazda 💪🏿
To je druga gen. 6_ke ali tretja? 🤔 Ker, če je to tretja nekaj ne štima z regeneracijami. 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz ga bom tudi dal noter naslednjič. 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani