Bencinske motorje se naliva normalno do max. Dizelske motorje se pa naliva na 3/4 ravno zaradi morebitnega naraščanja olja... Med max in min je ponavadi cca. 0,7l
Kaj je to original most ali kopija?Na INTERCARSU ga imajo na zalogi za 450 eur-FZB116 FORTUNA LINE,za poust pa se sam dogovarjaj
Firme ga pri njem dobijo za 250€ drgac je pa redna 450€ ja. Nevem pa ce lahko fizicna oseba kupi avtodele pri njih. Drgac pa neke blazne aftermarket izbire ni. Kolikor sem videl je samo od firme NTY.
Kataloška številka je : GS1D2880XG oz. GS1D2880XE.
Jaz sem ga kupil preko ebaya, vendar ta prodajalec tega artikla nima več na zalogi. Je pa en kup ostalih prodajalcev ne ebayu tako, da ni panike
Med drugimi ga ima tudi autodoc, vendar je cena čez 500 €... Samo zgornjo kataloško številko nalimaj v iskalnik (ebay.de) pa ti bo našlo en kup rezultatov. Če boš menjal zadnji most ti svetujem, da še menjaš zadnje roke in stabilizatorje.
Entdecken Sie Berceau Corps d'Essieu Arrière Pour Mazda 6 GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!
Entdecken Sie Für MAZDA 6 Achsträger Körper Achse Hintere GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!
Jaz sicer nimam dab se pa original antena od mazde priklopi na enoto in lovi odlicno. Zmrznil mi do sedaj se ni nikoli. Zelo redko se zgodi da mi freezne rikverc kamera (aplikacija se ne odziva).
Zakaj pa ne uporabis original anteno, katero si dobil poleg?
Tudi kolesni ležaj poka. Sploh če na mestu sukaš volan levo desno. Če se boš pa samo na ravnost peljal pa lahko tudi tuli ja... Meni je sprednji ležaj iz nič začel pokati. Pred tem ni nič tulilo. Ko smo dali avto na dvigalko in ko sem z roko porukal kolo se je takoj videl in čutil velik luft. Zamenjal obadva z SKF in gas dalje.
Se opravičujem za moj komentar, ampak kako za vraga naj ti forum pomaga kaj ti poka na podvozju. Poka lahko tisoč in ena stvar. Najboljše, da pelješ nazaj k mehaniku in naj ga da na dvigalko ter ugotovi. Največkrat pokajo kakšni zglobi, roke, stabilazor štangice, ležaj itd. Je pa to spet use lažje ugotovidi, ko imaš avto na dvigalki in pa ko opišeš kdaj poka.... samo ko zapelješ v neko luknjo, ko motaš volan levo/desno ali pa poka konstantno... Tole tle je ugibanje v tri dni.
Meni v 13. letih od kar vozim mazdo niso zavore nikoli tresle. Pa so pri hisi tri mazde. Sem pa na vseh ze zamenjal sigurno po 3 pare celjusti, ker pac zastekajo...
Krive so celjusti. Mazda ima to narejeno katastrofalno. Tudi z aftermarket celjusti bos imel probleme. Ker celjust oz. cilinder steka posledicno zjebe tudi ploscice oz. diske.
Znajo biti tezave. Včasih si bp dobil izpisek oz. servisno zgodovino. Dandanes pa serjejo glede gdprja, ce preverjas VIN katere nisi lastnik. Ni pa nujno. Odvisno na koga naletis.
"plehci" tudi omogocajo, da se ploscica normalno oz. gladko giblje. Ce bos montiral brez bo po vsej vrjetnosti zelo hitro ploscica zastekala oz. jo bo zabilo. Posledicno se bosta ploscica in disk prekomerno obrabljala, zavore ne bojo enakomerno zavirale, to kolo se ne bo prosto gibalo itd. Skratka ne se hecat.
Pa to sem jest cel cajt tulil, da je ta servis en velik nateg. Pa se usi tresete, da potem pa nebom imel garancije in kaj ce mi kaj crkne in oh in sploh.
prvic. Tudi ce ti nekaj crkne je velika vrjetnost, da ti garancijo zavrnejo iz bilokaterih razlogov. Glede tega so mojstri.
Drugic. Samo s to menjavo zavor v kolikor jih bos menjal nekje drugje bos prisparal 400-500€. Torej imas v teoriji ta znesek v plus, ce ti kaj crkne in kao nimas vec garancije za popravilo. Sedaj pa zracunaj koliko dodatnega denarja zmeces na njihove marze skozi vsa ta leta, ko imas avto v garanciji (3 oz. 5 let).
Pa prosim ne mi s takimi cudnimi pripombami, da obstaja tudi moznost, da je z novim avtom ki je v garanciji lahko kaj hudo narobe. Vrjemi, da enkrat ko bo nekaj hudo narobe se bo tudi serviser na veliko izogibal prevzemu garancije.
900€ za menjavo komplet zavor... Jebiga vojna v ukrajini...
Najprej namočiš brusni papir granulacije 400 v posodico z vodo in na mokro s krožnimi gibi na rahlo pobrusiš celo prozorno plastiko luči. Plastika postane motna. Nadaljuješ z vse bolj finimi papirji vse do 2000.
Nato spoliraš z grobo polirno pasto 400, nato 2500 in na koncu še 3500.
Prelakiraš z uv odporni prozornim svetlečim lakom.
Za zadnje luči je dovolj groba polirna pasta 400 brez brušenja. Nato 2500,3500.
Brusni papir za zaromete bi jaz uporabil v skrajnem primeru, ko so res ze ful dotrajne in jih tudi pasta ne odstrani. Sam uporabljam to iz linka in pa potem se UV premaz cez luci, da taksne ostanejo se dolgo casa. Slednja stvar je obvezna po poliranju.
Te risice na plastiki se da vse spolirati, da pride kot novo. Sicer pa tudi če ti krpa za brisanje avta ne pade na tla, jo je potrebno vsake toliko zamenjati.
Namreč, ko pereš avto, ga nikoli ne opereš do zanjega cm. Vedno ostane kaj praha na kaki koloni, znotraj pri vratih...
In ko to brišeš, pristanejo tej mikro delci na krpi. Krpa se posuši in tako dobimo zelo, zelo fin mikro brusni papir. Posledično se pojavijo te mikro sledi na avtomobilskem laku in plastiki. (to se še posebno dobro vidi na črni klavirskio črni obrobo stebričkov na vratih.)
To se da vse rešiti z dobro polirno pasto in nekaj potrpežljivosti. 😊
Zato se pa uporablja tako imenovana "two bucket method", katera ima notri na dnu filter, ki zadrzi umazanijo na dnu.
Uuu pa iz Nemčije ti gre. Jaz imam zadnje čase DPD iz Poljske.
Načeloma imajo skladišče v Berlinu. Jaz sem več ali manj dobil vse v roku 5-7 dni. Ponavadi sem dobil paket od autodoca hitreje, kot pa paket iz mimovrste.com ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Bencinske motorje se naliva normalno do max. Dizelske motorje se pa naliva na 3/4 ravno zaradi morebitnega naraščanja olja... Med max in min je ponavadi cca. 0,7l
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani