To je ?ist solidna poraba, jaz se zaradi tega ne bi sekiral. To da se pa nafta nabira v olju, to bom pa tudi jaz ?e videl kako bo. Zaenkrat malce spremljam, pri prej?nji sem ?e sem vedel da se dela sku?al narediti tako da se zaklju?i regeneracija. Pa nekih te?av z dvigovanjem nivoja olja nisem imel.
Upam, da bo tukaj isto. ?e so pa kaj pokvarili bomo pa videli kmalu
Iceman, naredi prisilno, naredi reset DPF, potem bo? pa videl. ?e se ti bo ?e pojavilo, lahko da je senzor fu?, lahko pa da ima? ?e toliko neodsranljivih ostankov v DPFju. To se vidi tako, da ko avto naredi regeneracijo ti parametra PM_ACC oz PM_ACC_DSD ne gresta nazaj na ni?, ampak obstane nekje na ne vem1 ,2 3 g/l.
Tako, kon?no sm ?e js dobu adapter od Spektra in na hitro sem zra?unal povpre?je. 592 regeneracij pri 124k km -> regeneracije na 210 km.
Zej pa a je to dobr al pa slabo, se pa nemorm odlo?it, glede na to, da berem tule, da novej?i SkyActiv 2.2 majo spet kraj?e intervale. Definitivno pa opa?am, da kraj?e relacije delajo sranje, se mi zdi, da kr naprej regeneriram xD
To je po mojem mnenju dober rezultat. Na moji se ?e normalno vozim regenerira nekje okoli 220 do 240km, ter zaklju?i nekje proti 260km. Ne vem pa zakaj je spet manj?i filter notri od prej?nje serije, kjer so se regeneracije izvajale na okoli 400km.
To seveda kar dobro dvigne porabo, so imel pa mogo?e kak dober , tehten razlog za to. Pa tudi ma?ina se precej hitreje ogreje in tudi mogo?e za malenkost bolj 'vro?a' je pri normalnem obratovanju, kot prej?nja GH serija.
Komplicirate. Ko pride potreba po menjavi, menja? s kvalitetno znamko diskov in plo??ic in je to to. Jaz ponavadi tako naredim in je ok. Pa vle?em prikolico, itd...pa se ni? ne krivi.
Ja, poglej , zadnji? smo o tem govorili, v temi z avtomatskimi menjalniki. Mogo?e imajo kako licenco, imajo pa svojo tovarno in tudi neke modifikacije menda.
Te?ava re?ena. Fora je, da ve?je klju?ke windowsi formatirajo na exFAT32. Kao podpora za ve?je fajle, s tem ima pa avto malce te?av. V windowsih ne more? (vsaj v 10ki ne) fomratirat na stari FAT32, zato sem snel en tool, ki to naredi in voila...?pila
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je ?ist solidna poraba, jaz se zaradi tega ne bi sekiral. To da se pa nafta nabira v olju, to bom pa tudi jaz ?e videl kako bo. Zaenkrat malce spremljam, pri prej?nji sem ?e sem vedel da se dela sku?al narediti tako da se zaklju?i regeneracija. Pa nekih te?av z dvigovanjem nivoja olja nisem imel.
Upam, da bo tukaj isto. ?e so pa kaj pokvarili bomo pa videli kmalu
Iceman, naredi prisilno, naredi reset DPF, potem bo? pa videl. ?e se ti bo ?e pojavilo, lahko da je senzor fu?, lahko pa da ima? ?e toliko neodsranljivih ostankov v DPFju. To se vidi tako, da ko avto naredi regeneracijo ti parametra PM_ACC oz PM_ACC_DSD ne gresta nazaj na ni?, ampak obstane nekje na ne vem1 ,2 3 g/l.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani