Upam, da res nima? samo vode notr in da ima? me?anico z antifrizom. Antifriz namre? tudi zvi?uje vreli??e in ?e je me?an nekje v razmerju 50:50 bo vreli??e te me?anice pri cca 106?C ?e pa v razmerju 70:30 pa celo 116?C. Pomaga pa seveda tudi, da je ves sistem pod tlakom, kar ?e dodatno zvi?a temperaturo vreli??a - nekje od 15 do 20?C.
Se pravi, ?e ima? dobro tesnjen sistem in ustrezno me?anico z antifrizom bo? mel ve? ali manj mir pred pregretjem, ?e pa smo ?parali pa je notri samo voda pol pa hmmm...
Zanimivo - v?asih so se norca delali iz dizela?ov, kjer se je to tudi dogajalo, ?e? da naj grejo na benz pa bo mir. O?itno je hiba enaka tudi pri bencinarjih tako, da gre verjetno za nastavitev ra?unalnika na najbolj var?evalno mo?nost, stranski efekt je pa pol tak?no "kolcanje".
Temu se re?e ?paranje za vsako ceno pa ?etudi trpi udobje.
Kdaj pa ga je zalilo? Kolk ?asa nazaj in kje? ?e je bilo to pri tistih poplavah nekaj let nazaj pol je bilo poleg vode ?e ogromno svinjarije/blata. Od zunaj so ga lahko o?istili ampak kaj pa od znotraj tam kjer ni dostopa brez da bi ga razstavil? Predvsem elektronika lahko ?edalje bolj zafrkava, ko oksidira - ?e enkrat za?ne fejst zajebavat bo bila cela jeba to odkrit al pa menjat vse, da se kmalu ne ponovi kje drugje.
Se spomnim pred ve? kot dvema desetletjema je kolega imel Unota, ki je bil tudi rahlo potopljen - konstanto je imel pizdarije z elektriko pa to ?e na avtu, ki kaj dosti elektronike sploh ni imel.
Imel pred leti isti problem na Petrolovi avtopralnici.... naredili zapisnik, zavarovalnica poravnala. Zdaj pa tudi sam vedno uporabljam metodo, ki jo je Labi omeni in dejansko deluje. Pa seveda sem tudi menjal brisalec, da nimam ve? klasi?nega, ki je imel preve? lukenj v nosilcu kamor so se zataknile krta?e in zavihale brisalec tja kamor ne bi smel iti,
Ni res bencinarja lahko "zalije?" za zajtrk, ?e ga hladnega zalaufa? samo za cca pol minute minuto, in potem ugasne?, naslednjo rundo zelo te?ko prdne, to se mani dogaj pri Micri,suzukiju,prej?nji 2.3 mazdi in pri sedanji, tega ne marajo niti pod razno.
To dr?i (imel isti "problem" na Kiji, dokler nisem pogruntal kaj ne mara), samo tega dejstva nisem omenil, ker je napisal, da je avto stal pol dneva na soncu in ko je sku?al v?gati ni ?lo. V takem primeru ga ?e ni mogel zaliti - razen, ?e je kak?en podatek zamol?al.
Ni startal s prve pa si ga zalil... po tretjem poskusu bi moral pritisnit pedal gasa do konca in verglat dokler ne bi vzgal... tam do 60 sekund...
Tudi pri "ajnspricu" se to zgodi...
To se ne bi smelo zgodit, ker ra?unalnik dozira gorivo.
Prej bi rekel, da je ?lo za glitch ali pa je kak senzor temperature na motorju malo poblesavil. Lahko, da je dolo?il napa?no temperaturo in je zaganjal motor brez zaprtega zraka - po doma?e zauga. Ker pa motor dejansko ni bil ogret je takoj crknil. Sploh, ?e ti zdaj normalno v?iga brez te?av bi samo potrdil sum na kakega od senzorjev.
Sploh dvomim da bi biu lpg kriv za cukanje, ker mi tud cuka, ko avto przgem oz. Ko je mrzel in sploh se ni priklopil na plin.
Citiram njega
Ma tolk se vrti okrog LPG-ja, da sem mislil, da ga samo to zajebava. ?e pa prav da skos cuka je pa lohk marsikaj - pa dejmo stavit na v?igalno tuljavo.
ja kako, ?e mu na benz dobr deluje? Ne vem zakaj vse drugo raziskujete kot plinsko napravo - ?e mu zajebava samo plin je treba tam pogledat ne pa pol avta zamenjat.
Men se to ob?asno dogaja pri zimskih plati??ih, pri letnih pa ne, tudi ?e ??ije kot pri norcih. Po moje je od oblike krakov plati??a odvisno koliko vode bo naneslo na diske je pa verjetno tudi res, da kak?ne mehke plo??ice bi znale tole te?avo precej omiliti.
Na prvi Mazdi sem imel kovinske feltne in radkape pa ni bil nikoli problem sneg pod radkapo ampak je bil problem, da se je nabral na notranjem delu feltne s tem delno stopil in nato pomrznil, da je treslo kot pri norcih.
To je najve?ji problem, da ta 1.6 dizel dejansko ni japonski ampak je razvit v skupini PSA/Ford. Tako, da ima ta Mazda ?al iste pomanjkljivosti kot jih imajo ostali iz te grupe (Peugeot, Citroen, Ford).
Ni? ne odte?e, ker nima kam samo po?asi vi?a nivo olja. Zato je treba res redno menjavat olje, da ga ima? spet pravilno koli?ino in da ni preve? razred?eno. Se pa nivo najbolj dviga tistim, ki pogosto prekinjajo cikel regeneracije (se pravi ugasnejo motor med regeneracijo) - recimo meni na interval menjave (20.000KM) zraste "olje" za cca dober cm na pal?ki, ki ima od oznake F do oznake X pribli?no 5 cm.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Upam, da res nima? samo vode notr in da ima? me?anico z antifrizom. Antifriz namre? tudi zvi?uje vreli??e in ?e je me?an nekje v razmerju 50:50 bo vreli??e te me?anice pri cca 106?C ?e pa v razmerju 70:30 pa celo 116?C. Pomaga pa seveda tudi, da je ves sistem pod tlakom, kar ?e dodatno zvi?a temperaturo vreli??a - nekje od 15 do 20?C.
Se pravi, ?e ima? dobro tesnjen sistem in ustrezno me?anico z antifrizom bo? mel ve? ali manj mir pred pregretjem, ?e pa smo ?parali pa je notri samo voda pol pa hmmm...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani